Nu al weer zwanger na curretage 13/7???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pln, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht

Even contrast voor je aangepast.
    Hier kan je heel goed zien dat de onderste (je laatste test) de lichte van allemaal is.
    De middelste (die jij negatief noemt) is duidelijk nog duidelijk positief ;)
    IMG_20170813_191809.jpg

Succes morgen en hopelijk zit er al een ei te groeien.

2. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi, ik had het over de HCG testen, de blauwe. Deze testen zijn de ovulatietesten en die lopen inderdaad af! Afspraak kon helaas niet doorgaan omdat het erg druk was op mijn afdeling, hopelijk morgen een nieuwe poging:)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Oja nu zie ik het ook :):):)

Haha sorry...

Maar moet ik er wel bij zeggen dat je zou verwachten dat de ovu ook donkerder zou worden als er een oploop in hcg is (aangezien de ovu 9vd 10x op hcg reageert ;))

4. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja precies.. Maar ik denk niet zo zeer dat ik zwanger ben.. maar ik had echt het idee dat die een na blauwe HCG test negatief is, en vrienden en familie met mij.. Maar goed ik heb nu hier geleerd dat een menstruatie met alleen donker bloed niet als menstruatie gerekend mag worden. Dus ik ga ervanuit dat deze nog even op zich laat wachten. Ik heb ook nog even te tijd nodig om de miskraam te verwerken naast mijn nieuwe baan. Dus nu niet meer eigenwijs en gewoon beschermd vrijen tot de eerste menstruatie.

Deel Deze Pagina