tarwekiemolie kruidvat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door madameV, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo.dames,

Ik had capsules van t kruidvat. Ze zijn bijna op. Nu heb ik al 3 filialen gehad en nergens meer te vinden. Zou het eruit zijn? Meer mensen hier last van? En evt tips waar ik aan capsules kan komen? Online is meteen 3.95 vzk. Ik heb het ook al eens puur tarwekiemolie gehad van de tuinen maar heb liever capsules vandaar dde vraag.

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Klopt, het gaat uit de schappen, was hier ook. Ik wilde vorige maand tarwekiemolie capsules gebruiken, bij de kv al weg en heb toen van A. Vogel online besteld. Alleen ik gebruik ze voorlopig even niet meer, mijn LF werd er stuk korter van :(

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja die zag ik ook online maar is dus bijna 4 euro vzk.

Ik heb er wel veel baat bij. Had vaak cyclussen van rond de 35 en nu onder de 30 en mijn lf is gewoon 13 dus prima. Ik heb er nog 11 dus kan niet tot einde van deze cyclus. Dus wil er toch wel mee verder ( zit misschien ook wel een beetje tussen de oren )

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Weet je ook waarom het eruit is toevallig?

5. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ze hebben bij de Tuinen nu ook capsules :) Heb ze twee weken terug daar gehaald.

6. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Werd niet genoeg verkocht volgens mij :) Bij de tuinen heb je ook (grote) capsules. Hoef je er maar eentje van te nemen per dag. Kosten wel rond de 15 euro.. maar regelmatig in de aanbieding ;)

7. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon bij de Dio/Da in de buurt laten bestellen van dr. Vogel bijv of bij de apotheek. Ze hebben ook a vogel. Is het er dezelfde dag of dag later.

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt voor de reacties dames

9. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het van a. Vogel ! En slik het 3 dagen (1 dpo)na positieve ovutest tot aan menstruatie (of evt positieve zw. Test!) gewoon besteld via internet !

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Heb het gevonden bij da. Ook van a vogel. Blij mee :) ik slik het trouwens de hele cyclus maar wel ma 1 per dag

Deel Deze Pagina