Hallo.dames, Ik had capsules van t kruidvat. Ze zijn bijna op. Nu heb ik al 3 filialen gehad en nergens meer te vinden. Zou het eruit zijn? Meer mensen hier last van? En evt tips waar ik aan capsules kan komen? Online is meteen 3.95 vzk. Ik heb het ook al eens puur tarwekiemolie gehad van de tuinen maar heb liever capsules vandaar dde vraag.
Klopt, het gaat uit de schappen, was hier ook. Ik wilde vorige maand tarwekiemolie capsules gebruiken, bij de kv al weg en heb toen van A. Vogel online besteld. Alleen ik gebruik ze voorlopig even niet meer, mijn LF werd er stuk korter van
Ja die zag ik ook online maar is dus bijna 4 euro vzk. Ik heb er wel veel baat bij. Had vaak cyclussen van rond de 35 en nu onder de 30 en mijn lf is gewoon 13 dus prima. Ik heb er nog 11 dus kan niet tot einde van deze cyclus. Dus wil er toch wel mee verder ( zit misschien ook wel een beetje tussen de oren )
Werd niet genoeg verkocht volgens mij Bij de tuinen heb je ook (grote) capsules. Hoef je er maar eentje van te nemen per dag. Kosten wel rond de 15 euro.. maar regelmatig in de aanbieding
Gewoon bij de Dio/Da in de buurt laten bestellen van dr. Vogel bijv of bij de apotheek. Ze hebben ook a vogel. Is het er dezelfde dag of dag later.
Ik heb het van a. Vogel ! En slik het 3 dagen (1 dpo)na positieve ovutest tot aan menstruatie (of evt positieve zw. Test!) gewoon besteld via internet !
Heb het gevonden bij da. Ook van a vogel. Blij mee ik slik het trouwens de hele cyclus maar wel ma 1 per dag