Nu al willen zitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Mijn ventje van 3 maanden wil nu eigenlijk het liefst al de hele dag zitten. Als je hem laat liggen in je armen word hij heel snel boos, omdat hij (denk ik dan) alles wil zien en meemaken. Nou laat ik hem met allebei mijn handen als steun wel aardig rechtop op schoot zitten als hij goed wakker is, maar ik vraag mij af of dit wel goed is voor zijn ruggetje. Hij ligt ook vaak in de box hoor, maar vroeg het me zo even af.

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Youri heeft hier ook al last van,ik heb gister de vraag biij de kraamverpleegkundige gesteld hier op het forum.

Het is niet zo heel goed voor zijn ruggetje dus zij adviseerde de wipstoel ;)

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mijn dochtertje deed dit ook al toen ze twee maanden was ze ging iedere keer met haar hoofdje naar voren om zeg maar aan tegeven van ik wil rechtop!
    ze doet dit nog steeds af en toe laat ik haar eventjes zitten maar het meeste zit ze toch nog in haar stoeltje

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

faytje van mij is nooit echt een baby geweest ze werd geboren en een week later deed ze al iedere keer heel stevig der hoofdje omhoog! en wou ook al heel snel zitten!
    ik deed der idd vaak in de wipstoel en der maxicosi ze vond het heerlijk!
    succes!

5. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heeft romeè ook last van ik zet haar ook vaak in de wipstoel

6. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Iris ook. Is regelmatig haar buikspieren aan het trainen als ze ligt, haha :D Maar hoe zit het dan als je ze op schoot hebt? Ik laat haar lekker bij me op schoot zitten hoor. Jullie?

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik laat hem ook zitten,hij wil nl niet anders :)

Deel Deze Pagina