sinds een tijdje heb ik bij bridgett haar lakentje weg gehaald. ze rolt zoveel door t bedje heen dat ik t eng vindt. de eerste 6 maanden kon ik dr met de slaapzak aan t eind instoppen en laken erover.maar ze draaide zich toen meer op dr buikje en lag dan niet lekker. maar nu wordt t weer wat koeler en sinds een mnd ofzo wordt ze weer wakker snachts... nu ben ik geleidelijk haar wat warmer aan t kleden snachts.dus ipv wat ze in de zomer aanhad (romper en zomer slaapz.),een pyama shirtje aan,toen ook t broekje erbij en nu ook sokjes. maar nu heb ik wel een winterslaapzakje in haar maat gekocht waar de armen af kunnen...en als t dan echt koud wordt snachts de mouwen eraan. maar hoe doen jullie dat? hebben ze een laken erover?of vannaf wanneer doen jullie dat weer? lijkt me toch best koud in de winter... (ik weet dat je die combisleeper hebt,maar vindt t erg duur zo'n ding. )
Elian gaat hier straks in een dikke slaapzak van de Hema die mijn moeder voor hem gekocht heeft in Nederland... Ik leg vooralsnog geen dekentje over hem heen aangezien hij echt zijn hele bed doorgaat. Ik denk dat hij best warm zal hebben daar in, want hoe koud wordt het eigenlijk echt op een slaapkamer? Wij wonen op een flat met stadsverwarming dus superkoud wordt het hier echt nooit. En op haar kamertje?