Nu al winterkleding kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tese, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

dat doe ik dus ook, heb vorig jaar aan het einde van de winter een leuk driekwartspijkerbroekje van vingino gekocht. Ik dacht, das leuk voor in de zomer. Nu bleek het toen te groot te zijn, het zakte zo van dr kont. Gelukkig is het een vrij donker broekje en is het voor een meisje ook leuk straks met een legging en hoge laarsjes.:D

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik koop nog niks.. heb geen flauw idee welke maat meisje draagt komende winter. Ze zit nu in 74, maar sommige dingen worden te kort (ze is 75 cm.), dus eh, 80? Of al 86 van de winter? Ik zie het over een paar maanden wel ;)

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier wacht ik ook nog ff met winterkleding. Je weet idd niet hoe ze groeien en hoe lang het nog mooi weer is. Ze zit nu in 74 maar ze groeit naar mijn idee wel hard.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik baalde zo afgelopen winter. Ik had in oktober een winterjas in maat 68 gekocht (ze is van augustus). Dat leek zeker wel reëel qua maat, dacht ik. Helaas kon ze de jas pas in februari/maart aan! Ik denk zelfs dat ze 'em deze herfst weer aan kan, aangezien ze nu pas net in maat 74 zit. Ik koop dus echt geen jas op de groei. Ze heeft nu nog een jas die past, en zodra het iets kouder is koop ik een dikkere jas in de maat die ze dan heeft. Ik baalde toen zo, dus dat doe ik niet meer!

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik wacht nog even met winterkleding, maar moet wel op zoek naar broekjes. Ze is namelijk nogal klein van stuk, maar wel stevig. Dat wordt dus nog wat. En er hangt natuurlijk weinig zomerkleding meer. Jammer hoor, want ik vond die 3 kwart broekjes van de hennes om bovenstaande reden wel handig. Kon ik gewoon een maatje 80 kopen en oprollen tot 3 kwart en vastzetten met een knoopje(ze is nu 73cm). Ben benieuwd of ze die nog hebben.

Deel Deze Pagina