Hier nog niets. Vorig jaar voor het eerst wel gedaan, maar dat beviel eigenlijk helemaal niet. Tegen de tijd dat ze het eindelijk aankunnen heb ik het inmiddels al zo vaak zien hangen dat ik het saai vind of heb ik iets leukers gevonden (daarom had mijn dochtertje vorig jaar 3 winterjassen, pff). Dit jaar dus lekker niet, maar als jij het wel leuk vindt, doe je het toch gewoon wel?
En gewoon 116? Of is dat te klein? Ik had dit vorig jaar. 110/116 was te groot, 98/104 te klein. Toen heb ik gewoon alles 110 gekocht. Overigens heeft persival heerlijk tussenmaten, die hebben nl 104/110 dus wellicht ook 116/122
O'Chill verkoopt die maat wel. En bij Jola zie ik die maat ook hangen (of Brouwers mode). Stones and Bones verkoopt wel losse maten & die kun je op hun eigen site bekijken (lengte en omvang per kledingmaat/item).
Als ik iets leuks tegenkom, koop ik het. Als je langer wacht, zijn alle maten er alweer uit. De nieuwe collecties komen nu binnen. Hoe krom het ook is, het is nog hoogzomer...
Hier durf ik het nog niet aan. Broeken past maat80 super goed 86 is iets aan de ruime kant maar de laatste broeken heb ik wel 86 gekocht omdat ze al zolang in 80 zit. Bovenlichaam is 98/104 maar verschilt sterk per merk en vorm. Misschien toch maar alvast wat bovenkleding scoren als ik wat leuks zie
hahaha lekker ding... ik moet er nog niet aan denken aan die winter.. en bovendien vind ik het zo lastig inschatten. Ze staat qua groei nu weer even stil, maar je zal zien dat ze nog een paar cm omhoog schiet.. Ik wacht nog even. Maar laat je het even weten als je leuke simpele rechtje jurkjes en rokjes vind ? Hier ook een broekweigeraar
Quapi, Frendz, O'Chill, Jubel, Kidz Art, Billy&Lilly, Chaos and Order. Ik heb dit seizoen voor het eerst kleding van Quapi gekocht, maar de kwaliteit viel me erg tegen.
Oh, ik heb ook al een paar winterkledingstukken. Sommige dingen al in het voorjaar gekocht in de uitverkoop, bijv. een winterjas voor mijn zoontje. Die heel goedkope winterjassen zijn bij hem namelijk zo kapot, gewoon een maat groter gekocht. Verder nog een trui en een vest en schoenen voor het najaar/winter. Maar ja, dat waren bijna allemaal uitverkoopdingen van de vorige collectie en verder een stuk of 2 nieuwe dingen, waarvan ik weet dat het bij die winkels al uitverkocht is tegen de tijd dat ze in de uitverkoop zijn.
Wat voor maat heb je nodig? Ik heb bij de V&D al een aantal rechte rokjes gezien: Frendz Rok V&D Frendz Rok V&D Frendz Rok V&D Frendz Rok V&D Frendz Rok V&D Oh, en misschien van de collectie van vorig jaar van 4FF?
Oh thanks Am.. ! Die zijn zeker leuk en betaalbaar ... Maar die verkopen ze ook nog wel even.. Maat is nu 116/122 Maar rokjes kan ze vaak 110/116 ook nog hebben.
Ik doe het alleen als ik iets erg moois tegen komt. Maar als je zo'n duidelijke wens hebt, gewoon doen toch?
Ja ze is 116 cm.. de laatste keer dat ik haar opgemeten heb, maar ze heeft vooral lange benen ( niet van mij hoor.. ) gisteren broekje maat 122/128 meegenomen en dat is al vrij kort ..
Nou, ik heb net (volgens mij) al die rokjes van de V&D die ik eerder linkte voor Kris besteld, hahaha. Ik wil niet wéér het risico lopen dat ik achter het net vis, dat heb ik namelijk al echt zo vaak gehad, hahaha.