alhoewel ik van de week een roze trainingsbroekjeachtig ding gekocht heb en die wil ze dan weer wel aan.. maar het allerliefste jurkje het liefst nog lange ook als het kan.. Als dat niet mag een rokje en nou vooruit met glitterriem ofzo wil ik haar nog wel eens over kunnen halen voor een broek. Spijkerbroek moet ik echt met zwaar geschut komen wil haar erin krijgen..
Ik heb immiddels 2 jurkjes en een rokje met truitje gekocht. V&d heeft losse ipv combimaten dus dat is dit seizoen ideaal voor mij.
Herkenbaar: een broekweigeraar. Vorig jaar moest ze van mij een broek aan en dat leverde een heel drama op. Ik had voor deze zomer ook alleen jurken gekocht; en een enkele rok. Uiteindelijk kwam ik twee leuke jumpsuits en een baggy joggingbroek tegen. Alledrie zijn goedgekeurd en worden gedragen.
Een joggingbroek zou A. denk ik ook wel willen. Het gaat haar er vooral om dat ze spijkerbroeken niet fijn vindt zitten bij haar buik. Dus als ze er eens 1 aanheeft loopt ze hele dag met haar knoop los .
In een ander topic van Amethist heb ik een aantal merken genoemd die dergelijke rokjes en jurkjes hebben, kris8. De oudste hier weigert ook broeken aan te trekken...dus hier ook veel jurkjes en rokjes. Die heeft ze het liefst ook zo 'prinsessenachtig' en wijd mogelijk, rechte rokjes vind ze niet zo fijn, omdat ze dan niet goed kan bewegen. Hier dus vooral A-lijn rokjes en andere wijdere modelletjes. De jongste kon ik tot nog toe overal in hijsen, maar die begint ook al eisen te stellen. Al lukt daar een spijkerbroek met shirt soms nog wel bij, maar ook zij draagt het liefst jurkjes en dan 'met bloemen'.
Hier ook al geshopt voor de winter. Wel de sale artikelen die goed in de winter kunnen. Nieuwe collectie nog niet. Tegen de tijd dat ze het werkelijk aankunnen is het alweer in de sale daar wacht ik op enkele stuks na wel op. Alleen de dingen waarvan je weet dat ze anders zijn uitverkocht koop ik van de nieuwe collectie.
Hier precies hetzelfde. Zoon zit al heel lang in (110/)116 en dochter al heel lang in 98. Ik heb al wel heel veel dingen op mijn "verlanglijstje" staan. Maar ik denk dat ik me niet heel lang meer in kan houden .
Ja hoor, ik ben ook al aan het 'hamsteren'. Vorig jaar kon ik niet echt slagen, hopelijk dit jaar beter. Overigens jaloers op jouw 'rokkenmeisje'. De mijne wil alleen spijkerbroeken aan.
Alleen effen spijkerbroeken of ook broeken met prints? Want die zie je nu steeds meer, geeft dan toch wat meer mogelijkheden.
Haha, nja de criteria is inmiddels; als het maar past. Ze is lang/slank gebouwd en past maar van een aantal merken/winkels de slim fit. (bijv. Hema slim fit is veeeel te wijd voor d'r) Enfin, hebben nog even tot de winter. Nu loopt ze vooral in korte spijkerbroekjes.
Hema spijkerbroeken vallen sowieso wijd vind ik. Dochter heeft maat 110/116 en spijkerbroek van de hema maat 98 past nog prima.
H&M super skinny's vallen mooi bij slanke meiden, vind ik. Enige wat bij de jongste hier echt mooi zit. Al heeft ze ook wel mooi zittende broeken van Vingino gehad.
2 rokjes (2 dezelfde in 2 kleuren) gaan terug. Die zijn zo breed van boven, die zitten voor geen meter . Dochter vond alles erg mooi. Schatje ♥
Die rechte modellen zeker? Mijn dochter heeft ze ook gepast , maar ze waren veel te wijd. Ik heb inmiddels stiekem toch wat winters gekocht.
Jammer dat die rechte rokjes zo wijd zijn, ik vond ze erg leuk. Maar dan zakken ze bij mijn dochter ook meteen naar beneden.
Ik heb gister beide kasten opgeruimd, en gekeken wat er nog is aan winterkleding wat er goed uit ziet en past. Voor de jongste heb ik alweer 2 mooie jeans gescoord. Winterjas had ik vorig jaar al extra gekocht ( van 120 euro voor 15 euro ). Hij moet nog wat dikke truien hebben, maar dat kan nog wel een paar maanden wachten. De oudste moet een nieuwe winterjas hebben, dus daar gaan we naar opzoek. En verders nieuwe truien. Jeans heb ik al in de uitverkoop gescoord met 70% korting. Oh, en ik ben al druk op zoek naar een tussen jas voor beide mannen.