Gisteren geslachtsbepaling gehad, maar ik twijfel zo enorm. Heeft ze het echt wel goed gezien, klopt het echt wel? Willen jullie me alsjeblieft zeggen wat jullie op de echo zien?
Ik zou ook zeggen een meisje. Hoeveel weken ben je hier en wat zeiden ze tijdens de geslachtsbepaling?
Ze zeiden inderdaad een meisje, maar ben zo bang dat het toch een jongetje is. Misschien ook omdat het te mooi zou zijn om waar te zijn...
Hahaha ik snap jou helemaal Ik heb 3 zonen en voor ons was ons gezin compleet. Had bij de eerste twee totaal geen voorkeur maar hoopte bij de derde toch wel stiekem op een dochtertje. Het werd een prachtige kleine man die ik voor geen enkel dochtertje in zou willen ruilen . Voor ons was met 3 knappe heerlijke mannen het gezin wel compleet. Totdat ik na de borstvoeding weer een mirena wilde laten plaatsen en ik uiteindelijk (lang verhaal ) zwanger bleek te zijn. Ook ik dacht het zal wel weer een jongetje zijn, wat natuurlijk ook helemaal weer prima was geweest . Toen we na twee zeer twijfelachtige echo's te horen kregen dat het toch een meisje was, heb ik het ook nog een keer laten checken in 3 D nu nog weer bevestigd gekregen bij 20 weken. Dus hier na 3 blauwe wolken ook op een roze. Maar snap zoooo jou gevoel
Nogmaals bedankt allemaal! Ik heb afgelopen zaterdag een paar roze truitjes gekocht en ik hoop dat ik volgende week vrijdag weer een meisje zie op de echo!
Ik denk ook een meisje! Vraag de volgende keer of ze nogmaals kijken, ik had precies hetzelfde! Ik durfde niet te geloven bij 20 weken dat het een meisje was dus bij 26 weken hebben ze nogmaals gekeken! Gefeliciteerd en geniet van je roze wolk!
Herkenbaar!! Hier dezelfde onzekerheid! Heb ook al wat dingetjes gekocht, volgens haar was er geen twijfel over mogelijk, maar toch onzeker.. Zo stom! Ik heb er natuurlijk totaal geen verstand van, en zij ziet er misschien 1000 in een jaar. Maar zoals ik op jou foto zie is het een meisje hoor! Zoiets was de mijne ook, in ieder geval 2 witte streepjes