Nu al zin in de kerst hihihi.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ohh kerst jaaaa heb dr echt zin in! Lekker weer de buitenverlichting hangen en de kerstboom, gezellig eten, kaarsjes aan, cadeautjes uitpakken oh ja echt ik kijk dr ook naar uit!

vooral naar de kerstmuziek op de radio :D

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Ik heb de eerste 2 jaar dat zoon er was, geen grote boom gedaan maar een klein boompje en dan op een tafeltje zetten.
    Geen garantie dat er geen bal oid sneuvelt maar je hebt in ieder geval geen last van omvallende grote bomen omdat er een iemand aan trekt oid.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik vind het ook een super film!! Ik wist niet eens dat ie ook in 3D is, lijkt me super om hem in 3D te zien! Wij gaan ook altijd na de tuincentrums en hun kerstshows dat vind me man weer helemaal geweldig. En ik ook wel nog meer kerstsfeer opsnuiven, ideeen opdoen heerlijk! Het kan mij niet snel genoeg beginnen, laat de kerst maar komen haha!

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

jaaaa heerlijk he!!! ik heb er ook echt zin in! alleen jammer dat je rond die periode ook moet werken, ik had het liefst die tijd lekker thuisgezeten samen met mijn gezin. vind het altijd zo jammer als ze naar de creche moeten en wij moeten werken.

heerlijk die knusse gezellig dagen, lekker warm thuis op de bank met een dekentje en iets warms te drinken, mooie versieringen hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

belangrijkste: dit jaar wel een grote kerstboom!!!!!!!!!!

we zijn net verhuisd en hebben nu enorm veel ruimte dus kan er een grote kerstboom komen. in ons vorig huis kon dat niet want er hadden er echt geen plek voor. :D:D allemaal nieuwe kertsspullen kopen want de oude zijn denk ik met het restafval meegegaan tijdens de verhuizing. i love it!!! kom maar op december

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ook ik heb er weer zin in...... zit alleen al met een probleem heb een nieuw bankstel en nu past me boom er dus niet meer in hahaha word goed passen en meten. en anders moet ie maar midden in de kamer haha.

polar expres is idd ook mijn favo film heerlijke sfeer kijk hem graag met me dochter en dit jaar kan ons manneke denk ik ook wel meekijken jee heb dr zin in......

7. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Vorig jaar was ik met kerst 7 weken zwanger en lag ik misselijk en kotsend op bed.
    Dit jaar hoop ik op een betere kerst

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ojaaa heb ook al zo'n zin in kerst ( alle feestdagen eigenlijk, dus ook sint maarten en sinterklaas :D )

De hele zomer hoop ik op goed weer maar nu niet meer. Laat de blaadjes maar vallen, lekker vroeg donker, lichtjes aan, lekker op de bank met kerstfilms, kerstshoppen, kerstkoekjes bakken. Heerlijk! :D

9. Female

Female Niet meer actief

Ik kan niet wachten. Echt.
    Alle feestdagen gaan hier dit jaar low budget worden, maar des te meer heb ik zoveel zin om er met niks iets super gezelligs van te maken... ! :)

10. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik kijk er echt naar uit :)

11. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    oooh hou op ik zit al de hele tijd oh wat heb ik toch al zin in de kerst! zo gezellig

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Upje, ik heb zooo'n zin in de kerst, het is dat ik geen kerstboom in huis heb anders had ik 'm gisteren opgezet:)

Deel Deze Pagina