Ik ben dus gisteren gestript en had 'al' 2 cm ontsluiting. Ik ben ondertussen een deel van mijn slijmprop verloren maar heb nog niet echt het gevoel dat de bevalling begonnen is. Hoelang duurde dat bij jullie?
Strippen is geen garantie helaas. Ik ken iemand die met 41 wk, 41+3 is gestript, en uiteindelijk op 41+6 bevallen. We waren tegelijk uitgerekend, en ik ben zonder strippen bevallen op 41+1 Maar hoop voor je dat het nog op gang komt!
Ik ben met 41+2 gestript, toen leek het niks te doen. Was de dag ervoor ook gestript en mn slijmprop verloren. na het strippen had ik wel wat krampjes enzo, maar eigenlijk niet meer dan ik al had. het strippen was begin van de middag, en 's nachts om 0400 werd ik wakker van de weeen, en het begon echt regelmatig te worden de volgende middag, dus bijna 24 uur later. Hopelijk werkt het bij jou ook!
Ik ben op vrijdag met 39+6 gestript waarna het de hele avond een beetje rommelde en ik ook wat bloed verloor. Op zaterdag weer wat gerommel en mijn slijmprop verloren en op zondag met 40+1 begon mijn bevalling! Ik heb zelf het idee dat het strippen wel wat in gang gezet heeft, maar dus niet meteen heeft geleid tot een bevalling... Succes! Ik duim voor je dat het ook bij jou snel begint!
ik ben met 39+5 en met 40.1 gestript en ben met 40+4 bevallen. heeft dus beide niet veel effect gehad... als het strippen effect heeft moet je dit binnen 24 uur merken met weeen. (heb ik me door de vk laten vertellen)
Ben vandaag gestript! Wat deed dat onwijs veel pijn zeg, maar dat ter zijde. Mijn verloskundige vertelde dat het strippen effect heeft gehad, als de weeen binnen 24 uur beginnen. Ik heb nu ook 2 cm ontsluiting. Voel wat krampjes, maar niet bijzonder. Succes, hoop dat het nog effect voor je zal hebben!
op donderdag gestript, maar heeft niets geholpen. Op zaterdag nog helemaal potdicht, geen ontsluiting. Die avond ben ik bevallen met spoedkeizersnede, supermooie ervaring!
ik ben met 40+6 s'middags gestript, daarna nergens last van en dacht dus dat het niks hielp. volgende ochtend begon ik delen van de slijmprop te verliezen en s'middags begonnen lichte weeen,dit zette door en ben met 41+1 bevallen. ik had dus nog net binnen 24uur resultaat... succes!
om 12.00 gestript en Matthijs is de volgende ochtend om 5 uur geboren. 's avonds begon het te rommelen.
hier ook wel geholpen, maandag middag gestript, namiddag weeën begonnen en dinsdagmorgen om half 5 bevallen
Ik ben voor de tweeling met 37.4 gestript (had wel al wat ontsluiting). Daarna verloor ik m'n slijmprop en had ik de rest van de dag last van krampjes, maar het zette verder niet door. Bij 38 weken precies ben ik toen ingeleid.
Ben bij de 1ste gestript toen ik al hele lichte weeen had en 2 cm ontsluiting, dat was om 23:30 's avonds. Om 02:30uur begon het echt door te zetten en 's ochtends om 10:15uur ben ik bevallen. Denk dat het wel geholpen heeft bij mij.
's morgens gestript. Hele dag wel krampjes, maar niet het idee dat het zou doorzetten. 's nachts om 03.30 uur braken de vliezen en om 09.29 uur is ons meisje geboren.
Op een dinsdagmiddag tegen 3en gestript bij de vk. 's Avonds wat lichte krampen gekregen. Op woendagmorgen om 5u zetten de weeen door, en om 12u50 werd N geboren
Strippen zal alleen werken als je kind er aan toe is om te komen. Ben vorige zwangerschap vanaf week 37 gestript een aantal keer(wat doet dat zeer zeg) heeft mij weinig opgelevert behalve wat kramp. Mijn kleine meid is met 40,5 in de avond geboren en laatste keer strippen was met 40,2. Ik zou het ook niet gauw nog eens proberen tenzij ik overtijd loop. Maar soms kan het inderdaad WEL net even dat extra zetje geven, dus voor sommigen is het absoluut de moeite waard!!!!
Ik ben met 37+4 en 3cm gestript en bevallen met 38+1 bevallen na inleiding.. strippen heeft hier dus niets gedaan (deed overigens wel behoorlijk zeer haha)