Hoi hoi, 2 weken geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was. Was wel is misselijk en had (vooral snachts) last van mijn borsten. Ik heb 3 testen gedaan: 2 van de action, 2 dikke roze streken en een zwangerschapstest van clear bleu die ook aangeeft hoe lang je zwanger bent. Ook deze sprong gelijk op zwanger en gaf aan dat ik 3 weken zwanger ben. Nu heb ik nog steeds last van mijn borsten, vooral snachts met draaien. Misselijkheid valt me nog erg mee, ik heb nog niet over gegeven maar wel een paar keer het gevoel gehad dat het bijna zou gebeuren. sinds enkele dagen heb ik ook ontzettende jeuk aan mijn borsten en zij, is dat normaal?? Ik heb over 2 weken mijn eerste echo. Ik heb ook al een beetje een opgezette buik en weet dus niet precies hoever ik ben. Ik hou zelf 7/8 weken aan. (Ik ben al 4 jaar niet ongesteld geweest en heb het dus ook niet bij kunnen houden, de zwangerschap is een complete verassing!)
Gefeliciteerd dat je zwanger bent. De jeuk is normaal ja. Dit kan van groei komen, omdat je borsten gaan groeien. Maar jeuk is ook een kwaaltje wat over je hele lichaam kan gaan. De pijn/jeuk gaat wel weer over. In ieder geval ik had de 1e weken ook pijnlijke borsten en dat was na 10e zwangerschapsweek over. Opgezette buik zijn vaak je darmen die een nieuw plekje moeten zoeken, een darmenbuik. Het is echt nog niet je kindje want dat is nog zoooo klein!