nu al zo verdrietig...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sweet lilly, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    zolang alsdat dit topic bestaat lees ik mee, maar durfde nooit wat te plaatsen bang dat mensen zouden denken meid je zit pas in ronde 5 maar ik lees dat ik echt niet de enige ben!
    ik vind het echt steeds moeilijker worden, en ik heb t gevoel dat de halve wereld zwanger raakt behalve ik...
    en ik heb zo'n stom gevoel als er iemand zwanger raakt die jonger is dan mij, dan steekt het me gewoon tuurlijk ik gun het iedereen om zo'n mooi wondertje te krijgen maar dan denk ik g*dverd*mme waarom hun wel en ik niet?!?!?!?!?!?!

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    meid, ik snap je volledig!! Het steekt enorm als iemand anders vertelt zwanger te zijn. En zelfs als ik anderen in mijn omgeving hoor over dat ze voor hun 2e kindje gaan, dan hoop ik stiekem dat ze dan niet voor mij zwanger zijn... Ik mag nu eerst, denk ik dan. Maar goed, onze tijd komt nog wel, hoop ik, en dan mogen wij pronken met mooie buiken en genieten van alle aandacht...:)

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    thnxx voor je lieve antwoord!
    ik had dit stukje kunnen schrijven, vooral het gekleurde deel...

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    en iedere maand als ik dan zo vreselijk baal als mijn ongi er weer eens is, dan denk ik cynth stel je niet zo aan er zijn meiden die zijn vele maanden langer bezig hoe moeten die zich ondertussen wel niet voelen! en toch kan ik wel janken als ik ongi geworden ben...

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Was deze keer ook erg teleurgesteld dat ik niet zw was. Had niet verwacht zo (?) lang te moeten wachten. toen ik zwanger was van de oudste gebruikte ik de pil, de 2e en 3e waren met ong 3 maanden "raak" en daarna nog een onverwacht kado'tje gekregen wat we helaas nooit hebben mogen uitpakken. Dus je kunt wel zeggen dat ik altijd makkelijk zwanger raakte, maar we zijn nu ook alweer een hele tijd bezig. Hoop niet dat het ligt aan het ouder worden, weet dat leeftijd meespeelt, maar hopelijk is het ons nog eens gegund. :(

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Of je nu 1 maand bezig bent met zwanger worden of ruim 2 jaar. Op het moment dat je stopt met de pil of iets wil je het liefst een posi test. En dat je je verdrietig voelt is te begrijpen...............Maar goed zie mijn onderschrift de moed mag je verliezen, maar wel hoop blijven houden.

7. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

He meid,

Ik zit pas in ronde 4 en voel precies hetzelfde. Vooral als ik lees dat sommige dames in 3 of 4 rondes zwanger raken. Ik weet dat dat bij mij waarschijnlijk nog niet gaat gebeuren want ik heb nogal last van ontpillen maar je weet het natuurlijk maar nooit;) Ik was deze maand ook best teleurgesteld toen ik ongi werd omdat ik wel een eisprong had.

En Leonietjuhh dat stukje in het groen herken ik zó goed! Meerdere mensen in mijn omgeving zijn bezig maar ik wil zo graag de 1e zijn:(

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb in april een prikpil gehad, en wilde in juni ongeveer toch een kindje. Toen moest ik eerst wachten tot eind oktober tot mn onttrekkingsbloeding kwam. En toen thank god, een cyclus van 32 dagen. Nu dus in ronde 2, maar het voelt alsof ik al eeuw bezig ben. Ik wil ook al een half jaar natuurlijk. Hopelijk gaat het nu snel gebeuren!

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier ben ik het echt helemaal mee eens! :D

@Foxter: mijn kinderwens bestaat ook al veel langer dan we aan het proberen zijn. Ons vorige huis was echter zo bagger, dat we het onverantwoord vonden om daar een kindje te krijgen. Het duurde en duurde maar voor we konden verhuizen, maar zodra we in ons nieuwe huis zaten, zijn we begonnen! Maar toch voelt het een beetje alsof we de twee jaar daarvoor ook al 'aan het proberen' waren!

Wat dat betreft kijk ik ook een beetje op tegen de kerst. Twee jaar geleden zat ik bij mijn familie aan het kerstdiner met de gedachte "volgend jaar zit ik hier misschien wel met een dikke buik!" Vorig jaar voelde dat wel pijnlijk, maar dacht ik "volgend jaar zit ik hier vast met een dikke buik!" En nu is mijn NOD op 1e kerstdag... Ik kijk er niet naar uit. :(

10. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ook ik ben nieuw op het forum. Ik kan me er helemaal in vinden dat het lijkt alsof iedereen om je heen zwanger wordt en jij maar niet. Vrijdag is mijn NOD, spannend dus. Al voelt mijn lichaam helaas aan alsof ik ongesteld moet worden.

11. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Hoi Meiden'

Hier ook een reactie van mij... vandaag ongi geworden. Ronde 6. Heb er vandaag voor de eerste keer echt om moeten huilen. Wil zo graag zo'n klein hummeltje! Wordt er op mijn werk ook steeds mee geconfronteerd ( zwangere collega's allemaal binnen 3 maanden raak). de eerste maanden kon ik het nog wel relativeren ( ontpillen, niet op de juiste dagen geklust enz). Nu eerste keer ovu testen gedaan. Waren super positief ( twee dagen) en hebben op dat moment geklust. Ga me nu steeds meer afvragen waarom het dan toch niet raak is... Maar ja zo maak ik mezelf alleen maar gek..

Dames onze tijd komt ook nog wel en dan hebben we allemaal voorspoedige zwangerschappen en heeeeelllleeeee lieve kindjes!!!

liefs

12. BolBuikje34

Ooh herkenbaar! Wij wilden ook graag een kindje maar ik wilde niet bij vriend in Rotterdam wonen en hij kon nog niet hier wonen omdat ie nog geen rijbewijs had. Godzijdank is het rijbewijs gehaald maar mijn NOD is dus ook met kerst en zie er tegenop:x

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar allemaal! Het lijkt wel alsof 6 maanden een soort magische grens is. De eerste paar maanden vond ik het jammer als ik ongi werd, maar dan dacht ik 'ach we zijn pas net begonnen'. Maar de laatste keer was ik echt heel verdrietig, tot huilen aan toe. Ik heb zelfs een week dit forum niet bezocht, omdat ik het even niet aan kon.

Inmiddels zijn mijn vruchtbare dagen weer aangebroken, en gaan we weer aan de slag.

Hopen op een mooi kerstcadeautje (en gelijktijdig verjaardagscadeautje voor mijn man dan = op 2e kerstdag jarig).

Succes allemaal!

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Inderdaad! Die 6 maanden lijken een psychologische grens te zijn. Ik heb er elke maand meer moeite mee, maar dat komt vooral omdat iedereen om me heen makkelijk zwanger wordt. En mijn schoonzus die (achteraf gezien) gelijk met ons begonnen en in 1 keer zwanger was, al bijna moet bevallen. Zo ver had ik nu dus ook kunnen zijn. Daar word ik echt verdrietig van.

En mijn nod is a.s. vrijdag, maar voel nu al dat ik ongesteld ga worden. En daarna is mijn nod op oudjaar, hoe slecht gepland is dat!!! :x

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Raar is dat he; die "6 maanden grens" je hoort dat toch best vaak. Ik hoop dat we elkaar snel kunnen laten weten dat we een mooie test in handen hebben. Succes allemaal

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi lieve meiden,
    hebben jullie je NOD ook rond de kerst?!

17. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten nu in ronde 3, maar ook nu ben ik elke keer al verdrietig als ik weer ongi wordt. Morgen is mijn NOD, maar ik voel het nu alweer aankomen. Op naar allemaal zwanger in 2011 dan maar!

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Als het goed is 27 dec, maar mijn cyclus rommelt nog wel eens.

19. BolBuikje34

Ikke 25 december,maar de ellende begint waarschijnlijk rond de 23e. Dat hoop ik dan ook maar. Ja of natuurlijk niet als ik zwanger mocht zijn.

20. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Het gevoel dat je ongesteld gaat worden hoeft niets te betekenen hoor!
    Ik heb nog nooit zo sterk het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden, als toen ik zwanger bleek te zijn.

Ik heb ook pas 3 dagen na mijn nod getest, omdat ik ervan overtuigd was dat die rugpijn e.d. maar een ding kon betekenen!

Groetjes

Deel Deze Pagina