Begrijp ook heel goed dat je verdrietig bent... Ik heb dat ook regelmatig.. je gaat je afvragen of je ooit wel zwanger kunt worden, en als er iemand in je omgeving zwanger wordt ben je erg jaloers... Mijn schoonzus is zwanger, ze weten ook niet dat we er mee bezig zijn.. kan niet zo goed blij voor ze zijn... toch ben ik heel erg blij voor ze... zijn nu vanaf april bezig... maar onze tijd komt nog wel... kop op meid!!
Het gevoel van teleurstelling ken ik helaas ook. En alles en iedereen om je heen raakt zwanger. Wat ik ze van harte gun en erg blij voor ze ben. Kreeg onlangs een tip van een vriendin. Voor mensen die een iPhone hebben kan je gratis P Tracker Like downloaden. Deze is Nederlands en houdt je hele cyclus bij en rekent je gemiddelde cyclus uit en wanneer je eisprong zou kunnen/moeten hebben. Ik moet zeggen dat het aardig klopt. Zelf hou ik dit bij tezamen met ovutesten (nog niet zo heel lang hoor) om een beter inzicht te krijgen. Sterkte aan alle dames!
Ik herken dit heel erg, wij zijn nog niet eens zo heel lang bezig (ronde 7), maar het voelt wel lang! En elke maand wordt het verdriet groter, lijkt het wel. Mijn man is er nog heel nuchter onder, maar ik ben blij dat ik hier op het forum mijn ei kwijt kan.
Mannen zijn er vaak nuchter onder, maar voor hun is het heel anders. Wij voelen van alles, vooral tussen eisprong en nod en ik denk dat vrouwen ook meer op hun leefwijze letten. Maar fijn dat je hier je figuurlijke P) ei kwijt kan!
Hej dames, Vorige week heb ik hier meegekletst.... Ik heb afgelopen weekend posi getest... Dat wilde ik even laten weten... beseffen doe ik het nog niet eigenlijk.... Ik hoop dat jullie ook snel roze testen!!! Houd moed!!! Mijn duimen draaien overuren voor jullie!!!!!
Ik was/ben heel benieuwd hoe het met iedereen hier gaat. Volgens mij de meesten hun NOD weer gehad? Ik wil laten weten dat ik op 1e kerstdag (2 dagen voor NOD) een posi test had
@missRock: fijn voor je dat het nu raak is! Gefeliciteerd! @twijfel: Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Op 1e kerstdag (nod) negatief getest. Ook een klein beetje licht rozo/rood bloed verloren. Hele dag verdrietig, omdat ik dacht dat de ongi er toch aankwam, maar heeft dus nog niet doorgezet. Zit nu dus nog steeds in de wachtbank...
hier ook wachtbank...nog niet ongi, maar ben ook voor het eerst gaan tempen deze maand en eigenlijk ook geen ei gezien. Erg onzeker en verdrietig dus... Meiden met een posi test; GEFELICITEERD!!! geniet ervan