Hoi Mamatob Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb ook veel last van mijn darmen en mijn broeken zitten dan ook echt niet lekker meer. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en wil nog niet gaan lopen in een zwangerschapsbroek, maar wat zitten die dingen lekker zeg (heb er vanmorgen even 1 gepast die ik besteld had hahaha!) Ik heb ook erg veel pijn in mijn buik. Zowel mijn banden als de rest van mijn buik. Is er iemand die dit ook heeft. Ik word er nogal zenuwachtig van moet ik zeggen! Groetjes
hoi bloem Dat heb ik ook ! Regelmatig buikkrampen en rare steken. Kan ook komen omdat de baarmoeder groeit! als je geen bloedverlies hebt zou ik me niet al te veel zorgen maken... liefs mamatoB
ik kan geen broek meer dicht krijgen....loop in jogging broeken maak me een beetje zorgen dat het er weer 2 zijn zit er in natuurijk, heb een twee-eiige tweeling dus een erfdingetje..maar goed vogende week be ik de veroskundige voor een afspraak...en dan weten we mischien we wat meer.. blijf groeien... liefs
Ik weet precies wat je bedoeld, bij mijn zoontje had ik ook al snel een behoorlijke buik maar nu heb ik met 5 weken al een buik, ik heb net een week geleden een test gedaan ik wil het nog even stil houden voor mijn ouders maar zij kent me veel te goed en vermoed het 1 en ander en nu ik ook nog deze buik verberg met kleding wat ik normaal nooit draag..... heeft wel z'n charme deze verassing! Groetjes Kim
Ik wilde het ook een tijdje stil houden , in ieder geval tot ik bij de verloskundige was geweest maar de mensen zien het en vragen het en om dan nee te zeggen zien meteen dat je liegt maar ook we grappig as je ze ziet denken zou ze zwanger zijnof toch niet hihi.. liefs
Ik ben zooo blij dat ik niet de enige ben! Ik ben voor de eerste keer zwanger, nu 7 weken, maar je ziet het echt al goed! Mijn buik is gewoon uitgezet, opgeblazen, ik weet niet waar het door komt, want ik eet niet meer dan daarvoor! Het lijkt wel vocht / darmen / ik weet het niet... zou je het echt al zo vroeg kunnen zien? Is dit normaal? Ik weet in elk geval dat ik het niet meer lang verborgen zal kunnen houden want je ziet mensen al echt zo kijken van 'is die bijgekomen of...?' liefs mamatoB
ja en dan zie je ze nog raarder kijken als je aangeeft hoe kort je pas zwanger bent maar ach denk eerder aan vocht en darmen idd.. kunnen ook weer 2 keintjes zijn...vind het zo spannend ik ga vandaag de verloskundige been voor een afspraak om te kijken of ze kan zien of het 1 of 2 kindjes zijn, mannetje wil het ook graag weten waar hij zich op voor moet bereiden....hoop dat ze eerder een echo maken om te kijken...doen ze dat weet iemand dat mischien : xxxx ben erg zenuwachtig
Klopt het dat tweelingen altijd een generatie overslaan? Want ik was zelf van een tweeling, en als dat klopt zou ik dus geen tweeling kunnen krijgen,... ik zou het heel leuk vinden om een tweeling te krijgen dus hoop dat dat niet waar is! liefs mamatoB
hey brit leuk dat ik je hier tref ben je zwanger zie ik gaaaaaaf maar lieve meid we zijn samen net zo ver dan hihihih wat komisch zo zie je elkaar weer van vroeger en nu ook nog eens dit gaaaaf liefs isa
Ik had met 6 weken al een buikje, puur door mn darmen...maar door die ellendige darmen kon ik mn eigen broeken toen al niet meer aan. Baalde er wel enorm van, want eigenlijk wilde ik het sowieso stil houden tot na de 12 weken (gezien ons verleden) maar dit ging dus niet helemaal lukken.
ik ga morgen testen maar mijn buik is niet meer normaal! en echt zo'n bol erop mijn benen en mijn zij zijn niet dikker o zo als ik iemand als mij over straat zag lopen zou ik zweren dat die zwanger was
@Linnie, dat herken ik heel erg! Ik draag nu al de meegroeibroeken die ik van een vriendin heb gekregen puur door de darmen! Voel me ook heel erg opgeblazen! Ik ga morgen yoghurt kwark en cruesli en van die granencerial halen, en fruit, da's goed voor de werking van de darmen, misschien nog wat Activia erbij om de stoelgang wat extra te stimuleren! liefs mamatoB
Hoi, Nou dat opgeblazen gevoel ken ik , heb het de hele dag door.. en af en toe krampen.. maar mn buik , ik kan mn broek niet eens dichtdoen groetjes sha
hihi loop ook de meeste tijd in jogingbroeken...met knopen gaan niet meer dicht..pfffff vogende maand gaan het mannetje en ik naar miss etam om een paar positiebroeken te kopen zodat ik ook iets leuks aan kan en niet alleen van die slonzige jogingbroeken alhoewel ze zalig zitten hoor hihi..ben bij als we een maandje verder zijn.. xxxxx
he meiden,ik pas nog maar 2 gewone broeken door dikke buik.af en aan diarree gehad dus aan darmen kan t nie liggen. over 1.5 wk echo dus ben benieuwd,1 of 2?