nog steeds erg ziek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Porsche, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi meiden,

pffffffff even mijn hart luchten hoor..

wanneer breken er nou betere tijden aan pff..
    als ik niet op tijd eet moet ik zoveel kokhalzen dat ik vanzelf moet spugen :( ( wat ik soms vergeet ivm werk of gezelligheid )
    ik durf niet te snel op te staan anders kan ik meteen rennen naar de wc ,
    ik kan geloof ik wel 20 uur op een dag slapen..

please zeg me dat er snel betere tijden aan komen ..

of wie heeft de gouden tip ;)

liefs LB

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Uhm... ik weet niet of je wilt horen wat ik te zeggen heb:cool:
    Ik vond de periode tussen 12 en 20 weken ofzoiets het "makkelijkste", wat betreft misselijk en moe zijn enzo. Na de 20 weken ging het weer bergafwaarts. Wat je zegt over dat niet op tijd eten want anders misselijk, herken ik helemaal, en ook die 20 uur slaap per dag, graag! Voel me op dit moment alsof ik wel drie dagen achter elkaar zou kunnen slapen. Ik ga ook echt over mn nek als ik iets zie of ruik wat ik vies vindt. En ik ben nu 29 weken zwanger. En sinds een week of drie heb ik er klachten bij die te maken hebben met het groeien van mijn buik: ik baal echt als ik mn sleutels laat vallen, want het oprapen ervan is echt niet grappig. Bukken gaat wel, maar weer rechtop gaan staan.. jeetje ik lijk wel een oud wijf! Ik hijg als ik de trap op ben gelopen en als ik ietsje te hard heb gelopen (naar de bushalte ofzo) krijg ik geheid harde buiken.:D Tja...

Dus wanneer er betere tijden aanbreken: ik hoop voor je dat dat heel snel gebeurt, en dat het ook lang goed blijft gaan. Ik ben niet je goede voorbeeld:cool:

Deel Deze Pagina