babysound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rottilover, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft er nog zo een apparaatje
    om het hartje van de baby thuis te kunnen luisteren
    Gaan die goed ..
    ik kan er 1 overkopen van een vriendin ..
     
  2. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Tja je kan er ook een huren. Ik weet niet wat voordeliger is.
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb er geen. wil er ook geen een hoor.

    maar als je hem kan overnemen waarom niet.

    Deze aparaatjes kosten zo rond de 40/50 euro dacht ik.
    en de aparaatjes die je kan huren bij bellytalk ofzo kost geloof ik 29 euro permaand.

    Dus ik denk dat kope voordeliger is.
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ze werken wel hoor.
    Alleen nu nog niet tenminste meestal niet.
    Omdat ze lang niet zo gevoelig zijn als die van de verloskundige of die je kan huren.
    Ik heb er wel veel plezier van gehad, dus ik zou het gewoon doen.
    Maar wees dus niet ongerust als je hem nog niet kan vinden, met een week of 25 moet het wel duidelijk zijn.
    In het begin hoor je namelijk vaak gerommel in je buik en kun je het nog niet altijd onderscheiden van het hartje van je kindje.

    Plus dat je het geluid kan opnemen, en dat is een mooie herrinnering he!

    Groetjes
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb er een geleend van een buurvrouw, maar kan zelfs nu (met 37wk) nog steeds niks wijs worden uit het ding..ik hoor van alles behalve t hartje..
    maar bij de vk is het stoomtreintje direct op gang, nadat ze de doptone eropzet...
    ik ben er dus niet zo weg van..
    groetjes Sarina
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ben het met Sarina eens... ik heb ook zo'n ding aangeschaft... (bij de neckermann) en ik hoor alles, behalve het hartje... een echte miskoop voor mij dus... maar dat wil niet uitsluiten dat er wel apparaatjes bestaan die hun werk wel doen!
     
  7. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    HAi
    ik had er ook eentje gekocht de vorige keer bij de kijkshop....tjah ik hoorde van alles en mijn eigen hart kon ik wel vinden en horen, maar het hartje van de baby heb ik er nooit mee kunnen vinden...deze keer schaf ik er geen één aan...maar als je hem goedkoop kunt overkopen kun je hem daarna weer doorverkopen via internet...heb ik ook gedaan...ik was hem zo kwijt!! en dan heb je het in ieder geval kunnen proberen....of als je vriendin nog even wil wachten met verkopen, dan kun je het misschien tegen die tijd dat je het hartje zou kunnen horen ermee, eens vrijblijvend bij haar proberen als dat mag???
     
  8. Ja zal zien of het goed gaat zo niet ..
    Heb ik pech gehad ..
    Het is nu niet zo duur nu ik het zo kan kopen
    en dan zien we wel ,
    ander zet ik het zelf weer te koop hè ..
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb een geprobeerd die je kan kopen, ik weet niet meer hoe die heet, die had een vriendin, daar hoorde ik niets door, maar door die wat je kan huren bij Bellytalk hoor ik het heel goed. Ik heb dat apparaatje vandaag binnengekregen en volgens mij is die veel gevoeliger dan die wat je zelf kan kopen....
     
  10. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Neem gewoon je telefoon mee naar de VK en je kunt het geluid van je kleine ook opnemen. En kun je er de hele dag van genieten :p

    Veeeel goedkoper :p
     
  11. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook zo'n apparaatje bij de neckermann gekocht en ook ik was er niet tevreden over,hoorde van alles maar geen hartje.
    Echt een miskoop dus.

    Nu heb ik sinds vrijdag de bellytalk en dat is zo'n zelfde apparaatje als bij de VK.
    Ik hoorde het hartje binnen een minuut echt gaaf.
    Ik huur hem voor een maand,de 25ste stuur ik hem weer terug,ik heb dan de 20weken echo net gehad en waarchijnlijk voel ik de baby dan ook wel waardoor ik weer geruster zal zijn omdat de baby dan regelmatig van zich zal laten horen.
     
  12. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Zelfde ervaring dus... Denk dus inderdaad dat de bellytalk zijn huur waard is... Ik hou hem in elk geval 4 maanden, na 4 maanden krijg je gratis een voedingskussen haha... Is een aktie nu... Ik stuur m gewoon voor het eind van de zwangerschap terug, maar inderdaad een superfijn apparaatje!!
     
  13. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ik heb hem ook gehuurt als het goed is komt ie morgen.. dus ben benieuwd!!!

    en ik stuur hem met 10 dagen terug :p geheelvrijblijvend, omdat ik na 10 dagen toch wel genoeg heb, en het bij de vk kan horen.. heb er verder wel vertrouwen in..

    dus hoefik het niet telkens te horen
     
  14. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb een van belly talk gehuurd het is de zelfde als mijn vk, echt super!!
     
  15. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja, denk je dat je dan genoeg hebt? Haha... ik denk ik niet ;)
     
  16. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere

    haha.. hij is VANDAAG binnen!! maar op het adres van me vriendje, dusss vanavond testen!!!!
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben eens benieuwd hoe je het vindt... Geduld als je het niet direct hoort, vandaag duurde het ook wat langer voordat ik m gevonden had!.. Laat je wat weten?
     
  18. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
  19. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja, dat had ik al gezien. Ik moest toevallig vanmiddag een zwangerschapsverklaring ophalen bij de verloskundige, dus nog eens gevraagd. Volgens haar kan het echt geen kwaad, dus ik hou het apparaatje voorlopig maar eens even :D
     
  20. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb het ook gewoon gedaan hoor! Ik bedoel het ook niet dat je het niet moet doen.. Maar ik was daardoor wel heel voorzichtig ermee..Dat is het enige ze zouden daar wel es wat meer duidelijk over kunnen geven vind ik...
     

Deel Deze Pagina