Eindelijk kan ik het dan ook hier melden, ik ben zwanger van mijn tweede kindje!! Inmiddels voel ik mij super, de afgelopen weken helaas stukken minder. Nu genieten van het moois
meisjes eventjes een vraagje: maandag moet ik mijn NOG hebben , maar omdat ik al zoveel veschillende dingen voel en mezelf ook niet langer kon houden, heb ik getest met cb test en daar kwam duidelijk een plus op dus ik denk in eerste ronde zwanger van tweede yipeeee! nu is mijn volgende vraag: vorige maand had ik een afspraak gemaakt om p 21/12 dit jaar mijn amandelen te laten verwijderen. dit zou onder narcose zijn, hebben jullie daar ervaring mee en wat doe ik nu het beste
@TS, gefeliciteerd meis!!! @kartouche, aller eerst gefeliciteerd gewoon het ziekenhuis bellen waar je de afspraak hebt gemaakt, zou geen idee hebben of het wel kan, maar ik zou eerder denken van niet dan wel dus zeker zeggen dat je zwanger bent!!!
hey meiden ik mag me hier ook bijvoegen! van de eerste keer raak, ons tweede wondertje wordt rond 8 aug met open armen verwacht!