Hoi! Ik kan het nog steeds niet geloven daarom toch ook maar een berichtje hier. Ik ben in april gestopt met de pil zodat mijn vriend en ik voor ons eerste kindje konden klussen . Maar omdat ik nog maar kort gestopt ben met de pil is het vrij lastig om te weten of ik een regelmatige cyclus heb! Na mijn laatste strip ben ik dus 'ongesteld' geworden en vervolgens was ik na 27 dagen weer ongesteld op 27 april. Als ik dan 28 dagen verder tel, zou ik afgelopen vrijdag 25 mei weer ongesteld moeten worden. Dat bleef uit. Zaterdag had ik de vrijgezellendag van mijn zus waar de borrels natuurlijk rijkelijk zouden vloeien en ik dan toch voor de zekerheid wilde testen. Had de Kruidvat 2 voor 5. Ik druppelde mijn urine erop en na 5 sec al 2 overduidelijke roze strepen! Hoefde de 5 minuten echt niet af te wachten. Maar durfde het niet te geloven eigenlijk...! (Heb wel alle borrels natuurlijk afgeslagen, meteen verdacht hihi...) Na 48 uur heb ik gister weer een test gedaan (ook kv 2v5) en precies hetzelfde verhaal! Net mijn huisarts gebeld want dat staat in de bijsluiter haha.. Maar de assistente gaf aan dat de tests gewoon betrouwbaar zijn en ik niet langs hoef te komen, ze feliciteerde me! Als het dus goed is, ben ik nu 4 weken en 5 dagen zwanger..! Maar toch geloof ik het nog niet... bang voor een cyclus die gewoon nog helemaal niet klopt ofzo. En ik voel me nog helemaal niet anders, nergens last van.. Of zeggen de tests gewoon genoeg en moet ik het geloven!?
Nou volgens mij hoef jke niet te twijfelen!!!! Een negatieve test zegt niet altijd alles, maar een positieve is echt!!! Gefeliciteerd!!!!!!
Bedankt voor de reacties En toch is het nog moeilijk te bevatten, wat gek dit!!!!! Heb maar wel vast een mooie banner gemaakt hihi..
Je bent echt overduidelijk zwanger! Van harte gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is. Ik was ook meteen zwanger. Zie het als een wonder! Denk dat veel vrouwen jaloers op je zijn! Geniet van je zwangerschap!
Zie het zeker als een wonder, wat is dit toch bijzonder..! En 'nergens last van' was iets te voorbarig haha.. net bij de boodschappen mijn tas ergens neergezet om wat spullen beter te bekijken en pas toen ik naar de kassa liep na 20 minuten kwam ik er achter dat ik mijn tas niet meer had.. Dat zou me anders nooooit gebeuren! Lekker warrig...
Misschien ben je wel iets langer zwanger, gezien je knaltest en je nog onduidelijke cyclus. Spannend hoor!
Nou als deze testen geen zwangerschap betekenen!! Gefeliciteerd. Het is misschien onwerkelijk, maar geniet er maar van dat je zo lekker snel zwanger bent geworden!