Hej iedereen, Bij een babywinkel bij ons in de buurt doen ze grote korting op zwangerschapskleding( 1kopen 3 gratis). Bij mijn vorige zwangerschap had ik daar ook kleding van. Geweldice pasvorm en giede kwaliteit van stoffen en stikwerk. Ik vind het alleen heel duur voor iets dat je uiteindelijk maar enkele maanden draagt. Nu ben ik nog niet zwanger maar ik zou toch al enkele basisstukken willen gaan halen (jeans enkele tshirten). Wat zouden jullie doen? Al eens gaan kijken en eventueel kopen of wachten p nieuwe zwangerschap? Ohja korting is eenmalig want ze gaan verbouwen.
Ik zou het wel doen. Natuurlijk is er een risico dat je onverwachts problemen hebt met het zwanger worden. Maar gelukkig wordt 85% van de vrouwen zwanger binnen een jaar. Bovendien is het financiele risico gering, hooguit een paar tientjes? Een relatief kleine kans + met een relatief klein financieel risico --> ik zou het doen. Behalve als je zelf het risico niet kan of wilt dragen (financieel of emotioneel). Dan maak je een andere afweging.
Financieel vind ik het niet zo'n risico. Als ik niet meer zwanger wordt dan kan ik de kleding nog altijd tweede hands verkopen.
Dan moet je voor jezelf de afweging maken of je het emotionele risico wilt dragen, stel dat het niet gaat zoals je had gehoopt. Dat zal sterk verschillen per persoon.
Oh ik zou t wel doen hoor. Gewoon alvast een twee broeken en een shirt ofzo. Je hebt al een kleine dus de kans is groot dat je wel weer zwanger raakt. Dan heb je het maar vast in huis.
Ik zou het ook doen, maar ik ben ook echt het type dat het liever te vroeg en goedkoper koopt, dan 'op het moment' en voor de volle pond. Net als supermarktaanbiedingen Bovendien, je kunt het kopen, in de kast gooien en hopen op een zwangerschap, je hoeft het niet in het zicht te hangen zodat je er elke dag naast wakker wordt..
Ik zou het wel doen hoor, althans, ik ben beide keren makkelijk zwanger geraakt en heb geen reden te denken dat het een volgende keer lang zou duren. En zo wel, dan verkoop ik het met Kaartjes eraan op marktplaats zo weer door.