Nu al zwangerschapsverschijnselen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilo14, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jossje123

Jossje123 Lid

10 okt 2012
    75
    0
    0
    Vreselijk he, dat afwachten! Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

Ik zit ook in de wachtstand. Ik heb vooral een gek gevoel in mn borsten. Ik had ma tm woe mn vruchtbare dagen/eisprong en moet op 1 nov ongesteld worden, wat ik natuurlijk niet hoop.....maar nu dat gekke gevoel. Ik weet niet waar het op duidt, menstruatieklachten komen overeen met zwangerschapsklachten.........ik denk ook dat t te mooi is om waar te zijn als t de eerste ronde meteen raak zou zijn.......

2. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Ik heb nog niet getest dus nog niet meer zekerheid. Ik wil ook niet veel te vroeg testen. Ik denk dat ik donderdag een testje ga wagen. En @ onzekerheid Ik heb deze maand voor de eerste keer ovulatietesten gebruikt en dat zorgde bij mij wel voor een heel gerust gevoel, om te zien dat je een eisprong hebt en precies wanneer, vooral in combi met tempen.

3. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik heb een aantal keren gehad dat ik echt de symptomen van een zwangerschap had, maar steeds helaas. En nu, nu ik daadwerkelijk zwanger ben, merkte ik er vroeg in de zwangerschap eigenlijk niets van, behalve dan (achteraf gezien) dat ik beroerd geslapen heb die eerste weken...

4. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ook ik heb wel vaker kwaaltjes. Maar nu ben ik al een aantal dagen misselijk en wordt het steeds erger. Helaas werkte bij mij ovulatietesten niet dus ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest, waarschijnlijk de 16e/18e?!? Weet ook niet zo goed wanneer ik kan testen, wil al heel graag duidelijkheid. Maar mijn NOD is waarschijnlijk de 19e...

5. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik had als het goed is vrijdag mn eisprong en heb zaterdag en vrijdagavond een drupje donkerbruin bloed gehad daarna niet meer, heb vanaf vanochtend super veel buikpijn gepaard met roze slijm, lijkt in de verste verte niet op bloed.
    Ben sinds vandaag ook snel misselijk na bepaalde geuren, ik word van mijn favo parfum ook ineens misselijk, pijn in mn onderrug ni en veel plassen sinds vanochtend ........ Afwachtennnn

6. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ilo14 Tja, is misschien een idee, maar wil voor nu eerst nog ff niks, eerst deze ronde maar even afwachten wanneer het nu komt. Maar bedankt voor je ervaring ;)

@Fayebeebie, spannend voor jou!!!

@Blossum Bedoelde je niet de 29e of lees ik verkeerd?

7. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    @ faybeebie ik had ook al zo snel klachten. Hopen voor ons dat het raak is dan.

@ blossum lijkt me erg lastig als ovulatietesten niet werken en idd volgens mij bedoelde je de 29ste of niet? Ik duim in. Ieder geval ook voor jou.

@ onzekerheid graag gedaan en je moet vooral doen wat goed voelt.

@

8. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    @ mwb super gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik bedoelde idd de 29e als NOD :) Ik had de 16e wel een behoorlijke donkere streep maar toen niet even donker als de controle streep. Maar ik twijfel wel of iedere x mij urine geconcentreerd genoeg was, wel 's middags getest. Oh pffff die onzekerheid en nu nog die misselijkheid erbij...

Hoeveel dpo testen jullie of wachten jullie totdat jullie overtijd zijn? In combinatie met al vroege zwangerschapsverschijnselen...?

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik heb morgen nod, maar zaterdag al beetje bloedverlies. Dacht ingi komt toch eerder maar is na paar uurtjes gestopt. Tot nu toe niets meer en ook idee dat ik toch geen ongikrampen heb. Maar ook niet echt zwangerverschijnselen, wel duizelig en klein beetje idee dat ik sterker ruik. Vind t echt spannend of ik morgen ongi wordt durf dan nog geen test te doen.

11. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @me26: wat spannend zeg! Hopen dat je niet ongesteld wordt!!!

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Vandaag geen ongi te bekennen en wel misselijk hele dag. Omdat het nog maar tweede ronde is durf ik het niet te geloven. Wacht nog paar dagen.

13. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help! Ik had net pijnlijke steken in mijn onderbuik. Dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschap en was het toen denk ik de innesteling... Oh ik hoop het zo!!! Wanneer zou ik kunnen testen denken jullie?

14. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @me26 Wat knap dat je nog niet test? Heb je wel al langer een regelmatige cyclus. Of ben je nog aan het ontpillen? Spannend hè!

15. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ben nog maar twee maanden geleden gestopt met pil. Vorige cyclus netjes 28. Voor start pil ook altijd regelmatig. Dus idd moeilijk, het kan ontpillen zijn en daarbij langere cyclus of toch echt zwanger!!! Hoop dat jij binnenkort ook pos test. Als je nu innesteling zou hebben kun je binnen paar dagen testen!

16. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij jou een goed teken dat je voor je pil ook een regelmatige cyclus had. Hopelijk echt zwanger :)

17. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blijft hier dus nog een beetje spannend....

ik zit op dag 28.... laat het maar komen, dan kan ik verder met een vlotte cyclus, al dat nu maar eens op gang is, dan zien we wel verder...

18. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden hoop voor ons dat het raak is hihi ik nog ff wachten tot 2 nov NOD....... Ik haat wachten wil het liefst nu testen maar weet dat hij dan nog negatief is dusja word gek van mezelf wat ik ook probeer krijg t niet uit mn kop haha

19. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Ja wachten wachten wachten om gek van te worden. Ik ga morgen een testen wagen. Nou maar hopen!

20. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik duim!!!!

Deel Deze Pagina