buikspieren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Powergirlie, 26 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Powergirlie

Powergirlie Actief lid

26 jan 2006
    104
    0
    0
    ik heb al sinds een tijdje eigenlijk sinds mijn buikje begint te groeien vanaf een week of 18/20 een hele harde buik

Vriendinnen die al een zwangerschap gehad hebben en mijn buik voelde zeiden meteen dat is een "hardebuik"
    maar dit is zijn geen 'hardebuiken' maar gewoon de hele dag door hard gespannen. En ik kan me buik niet ontspannen mits ik plat op mijn rug op de bank / bed lig.

Ik vertelde dit dus bij de VK en die vertelde me dat ik hele strakke buikspieren heb. Die dus blijkbaar 'moeten' oprekken of mee rekken.

Heeft iemand anders hier ook last van? En hoelang duurt het voordat ze vergenoeg opgerekt zijn zodat je meer een ontspannen gevoel hebt in je buik? Of zou dit de rest van mijn zwangerschap zo blijven en rekken die buikspieren in het tempo dat mijn buik groeit?

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb wel last van regelmatige harde buiken maar dat is bij mij niet van de buikspieren heb pas mijn urine laten testen en toen bleek het blaasontsteking te zijn met als gevolg dus dat je harde buiken krijgt
    heb nu een kuur gehad en af en toe nog wel harde buiken maar niet meer zo erg

Deel Deze Pagina