Onze namen staan vast,en als doopnamen willen wij graag de namen van peetoom en peettante. Alleen ik vindt het niet mooi bij elkaar passen. Als het een meisje wordt,zou ik graag alleen vrouwelijke naamsvarrianten willen,en bij een jongen andersom. Wie helpt deze doopnamen te 'pimpen'? Jongen: Roepnaam; Tygo Namen v.d peet oom en tante: Gert-jan en Maaike Meisje: Roepnaam; Enya Namen v.d peet oom en tante: Gert-jan en Maaike Dan hebben wij het volgende beacht maar we zijn er niet tevreden mee,het moet iets moderner zijn. Tygo Gertjan Maikel Hendriksen (TGM) Enya Gerda Maaike Hendriksen (EGM) Help...
gertjan..... Janna {voor een meisje dan he} Maaike..... Mike, Mika {voor een jongen} maaike.... Im(m)a {voor een meisje Gertjan.... uhm moet ik even over denken!
In de naam Maaike zitten de letters 3 letters waarmee je ook een naam kan vormen namelijk: Mae... En Gertjan is moeilijker, de naam: Genart...of Jean kan ik er uit halen.. Moeilijk meis! Liefs Nies
Pff wat moeilijk wij hebben echt de ouderwetsen namen aangehouden. hebben ze niet nog andere doop namen? Bij ons word het roepnaam jaccobus johannes. Kun je er niet zulke namen van maken?
Nee we willen echt geen ouderwets...dat zou zo vreemd klinken: Tygo gerhardus maria hendriksen of Enya gerhardus maria hendriksen Ik dacht,we kunnen van Gert-jan nog wel Gerja,of Geja maken voor een meid!
Effe denken .... Gert-jan: Jongen: Gerjan, Gerben, gert, gerbrand Meisje: gerjanne(ke), gerianne, gerjanneke, gea Maaike: Jongen: maikel, mike, mikael Meisje: maike, meike Succes er mee. Laat je weten wat het geworden is?