he he hier ben ik dan weer.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sonya one love, 30 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zo na een aantal weken geen internet in huis te hebben zijn we er dan weer..
    nou inmiddels ben ik al ruim 11 weken zwanger.... voel me nu weer goed, maar ik ben me toch ziek geweest...zo alleen maar spugen en misselijk. ik ben nu al 2,5 kilo afgevallen...herkent iemand dit....

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Niks van dat gehad, bij mij was t gewoon mazzel denk ik! Maar eh.. welcome back iig! En ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt. ;)

3. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik ben niet afgevallen maar ben wel van week 6 tot en met week 15 hartstikke ziek geweest. Ik was echt heel erg misselijk.. Nu is het gelukkig over..

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Welkom terug.
    Ik ben nu 17 weken en helaas nog steeds misselijk!
    Ik hoop dat het bij jou eerder stopt hoor want ik wordt er niet goed van pff hihi.
    Ik ben verder niet afgevallen ofzo, mar als dat zo is dan geeft het niet hoor. Het hoort er een beetje bij, komt goed.

5. Niet meer actief

hoihoi,

niet misselijk geweest en in stijgende lijn aangekomen :) :oops: ;)

San

6. Miran73

Miran73 Actief lid

Ik inmiddels 23 weken zwanger......en --ooo---zo ziek geweest,veel overgeven ed.Overgeven is nu minder, maar misselijkheid is er nog altijd met vlagen....vooral als ik moe ben,komt het eten er weer bijna uit....Nu in totaal 3 kilo aangekomen......

Sterkte ermee,en geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina