Gisteren meeting hier gehad. ZL hangt de hele dag (en de hele nacht) aan m'n borst. Ik zeg tegen de mama's dat ik er niet zo goed mee om kan, het voelt vervelend. En ik lijk ook geen melk meer te hebben... Ik stel me er weinig vragen bij aangezien ik op een bepaald moment in m'n cyclus altijd wel een dipje heb. Maar één van de mama's zegt dat het typisch als zwangerschapskwaaltjes klinkt, bij haar ging het namelijk net zo. 's Avonds zeg ik tegen m'n man hoe het voelt en hij zegt ook al grappend; ' je bent toch niet zwanger?'. We lachen er allebei mee aangezien mijn libido zo groot is als een lieveheersbeestje! Vanmorgen in de winkel toch maar eens een testje meegenomen zodat ik kan stoppen met eraan te denken. M'n moeder is nog hier, ze was komen oppassen, terwijl ik moet gaan plassen dus dan maar ineens de test doen. Ik leg hem weg maar zie van vér dat er een on-mid-de-lijk een gigantische dikke streep verschijnt! Ik snap er écht niets van en sta mezelf in de spiegel aan te kijken... Ik krijg de bibber in m'n hele lijf! Maar ik wil gillen, dansen, springen, zingen,... Maar ik kan het natuurlijk niet tegen m'n mama zeggen terwijl ML er nog niets vanaf weet dus...moet ik m'n mond houden! En ik heb afgesproken voor een meet...even twijfel of ik daar nu wel zin in heb... Tja, toch maar gaan anders wordt het nog een lange namiddag. Pff..kan m'n gedachten er daar niet zo goed bijhouden. Terwijl ik met een medemama naar het station terugwandel, vertel ik het haar! Ik MOET het gewoon aan iemand kwijt! Eens thuisgekomen de test aan ZL gegeven en papa geroepen. 'Kijk papa, T. heeft een cadeautje voor je!' We kunnen het allebei niet zo goed geloven! Bij onze T. hebben we 2 jaar op een positieve test moeten wachten, behandelingen gehad, véél verdriet! En nu...terwijl ik nog BV geef, onze vrij-frequente héél laag is en ons verstand en de praktische kant van zaken zei om nog een half jaartje te wachten met zwanger worden... ben ik dus: ZWANGER!!!
Haha, ik dacht al: dit verhaal komt me bekend voor. Maar ik weet ook al waarvan . Hier ook nog eens: GEFELICITEERD!