Hallo, Wie kan mij vertellen of je de innesteling van het kindje voelt? Ik ben nu een week overtijd en had gister nacht wat lichte krampje, maar geen bloed verlies! Ben voor de zekerheid nog eens gaan testen, maar is nog altijd positief! Voor de rest heb ik nog geen echte symptomen, wat meer honger, trek in zoet en gespannen borsten. Heb 2x een miskraam gehad. 1x was ik enorm ziek 7wkn lang en de andere keer had ik normale symptomen maar is bij 4 a 5 wkn mis gegaan! We zijn enorm blij dat het ons gelukt is weer zwanger te worden, kunnen ons geluk niet op! Maar ben wel wat bang gezien het verleden! Grt Mia
Ik denk niet dat dit innesteling is, maar gewoon een normale klacht! Ik heb het zelf ook, vooral s avonds. Je leest het ook heel veel. Dus zal je niet te druk maken als ik jou was!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap dat je bang bent, maar ik zou gewoon vertrouwen op je lichaam. Iedere zwangerschap schijnt anders aan te voelen. Veel geluk!
Ik snap dat je nerveus en bang bent, maar de innesteling gebeurd in ongeveer de 3e week van je cyclus, dus dat kleintje zit allang lekker warm in je baarmoeder te groeien. Krampjes etc horen erbij, dat zijn je banden die aan het oprekken zijn. Dat is alleen maar een goed teken omdat alles dan goed aan het werk is daarbinnen. Zolang je geen extreme krampen krijgt met bloedverlies oid dan zit het wel goed meis. Vertrouw erop dat je lichaam dit kan en probeer toch wat te genieten ervan. Die kleine is hard aan het werk voor jullie om een pracht kindje te worden. xxxxx
Ik bedoel dan eigenlijk in de eerste en tweede week na je eisprong, die innesteling..........niet iedereen heeft natuurlijk een cyclus van 28 dagen.......
dank je wel allemaal! Het is nu idd afwachten, heb zondag wat bloedverlies gehad, gezien mijn verleden hebben ze een spoedecho gedaan! Ze zagen het vruchtje zitten, maar konden ons niet vertellen waar de bloeding nu van was en wat het met de tijd zal doen. Het was fijn om het vruchtje te zien zitten in mijn baarmoeder en volgens de gyni zat het vruchtje vast wat een goed teken is! Nu afwachten tot 15 mei! Ben toch wel bang dat het weer mis gaat maar heb vertrouwen in de artsen!
Gister te horen gekregen dat ik het vruchtje kwijt ben! Ondanks dat ik maar lichte krampjes en beetje bloed verlies had! ;-(