Nu al??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dubbeltje, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat door klussen jus juist even t "probleem". Man heeft al 2 weken zo veel moeten werken, dus is heel moe.. Als t goed is vanaf morgen wel weer wat rustiger.. Dus laat ei nu maar komen of anders na t weekend haha..
    En idd als je denkt een keer lekker vroeg een ei te hebben krijg je dit... Zo van "grapje" ik wacht nog ff met springen ;)

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hij moet echt minstens zo donker of donkerder zijn als de controle streep.
    En soms lijkt ie eraan te komen en dan wordt ie toch weer lichter.
    Is heel normaal, had ik ook. Soms werd ie echt weer omo-wit om de dag er na haast te knallen!

Als je het zeker wil weten moet je temperaturen.
    Dan is het een stuk duidelijker!
    Na je donkerste test zal je temp gaan oplopen. Dan weet je dat je ei geweest is!

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb dat zelf nog nooit gehad.. Bleef altijd heel licht tot m'n ei er echt aan zat te komen..Als ik alleen die van smorgens kijk is ie nu 2 dagen donker rond 10:15.. Maar idd niet positief...

Ik temp ook ;)

Steeds rond 36,8 en dinsdag t laagst 36,5.. Dag erna 36,6 en vandaag 36,7

Vond dit nog jolijoy!

Kan ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? | Sensitest

Je kan dus maar 1 keer een echte piek hebben van begin tot einde volgens hun... Dus zou wel donkerder moeten gaan worden lijkt...

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Even n update (misschien heeft ooit iemand er nog wat aan ;) )

Vanavond om 18:00 was de test eindelijk wel n keer net zo donker als smorgens. Maar ja, nu gelijk weer hoop natuurlijk dat ie morgen ochtend donkerder zou moeten zijn..

Ik laat het weten ;)

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heeey,

Nou...volgens mij nu echt toch!? Toch een iets langere cyclus dan het gemiddelde, maar ben pas net gestopt met de pil dus dan valt het heel erg mee...

Is deze al positief? Ik twijfel...Dat ene streepje is wel veel donkerder dan de controlelijn...

Zal ie nu binnen 24-48uur springen?

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    En eentje van dichtbij...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja hoor die is positief :D veel plezier!

8. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah! Die is echt wel donker.

"werkse" ;)

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jaaaa, twijfelde of je deze al positief kunt rekenen omdat ie waarschijnlijk nog wel donkerder zal worden :D. Vanavond maar aan de slag :p

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jahoor! :D
    Zie je wel dat je hormoonwaardes schommelen? Ze hoeven dus echt niet altijd op te lopen! Ineens is daar dan toch je positieve test. Nu springt ie inderdaad binnen 2 dagen.
    Je bent nu dus op zijn vruchtbaarst!

Vanaf nu kun je in de gaten houden hoe lang het duurt voor je ongesteld wordt.
    Bij mij was dat 10 dagen (mijn lf is dus 10 dagen zo heet dat). Dat is vrij kort maar zoals je ziet, lang genoeg om zwanger te raken! :D

Veel plezier de komende dagen! :D

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ja grappig, heb het nooit eerder gehad! Heb nog fotos van mijn oude testen op de pc :p.

Mijn lf was elke keer 14 dagen, dus ik ga daar een beetje vanuit.

Gefeliciteerd nog met jouw zwangerschap trouwens!! Leuk hoor :D

Ik heb gelezen dat je ei in de zomer altijd savonds of snachts springt, dus kan ik dan beter van vanavond of vannacht uitgaan of morgen avond/nacht??

Deel Deze Pagina