Gisteren zou ik ongesteld moeten worden en heb wel steeds menstruatie achtige buikpijn en lage rugpijn. Vandaag een beetje bruin slijmverlies ns vandaag en gisteren licht positief getest met kruidvat. Vandaag iets donkerder dan gisteren. Daarna clear blue gehaald de digitale en had echt zwanger verwacht. Duurde erg lang maar resultaat was niet zwanger. Had nog een oude test liggen van de Etos en ook daar een zeer licht tweede streepje. Net testen van de action gehaald, maar daar is niets op te zien. Zou ik misschien een vroege miskraam krijgen ?
Ik zie vooral op rechter test eeb streepje. Even afwachten of hij morgen of overmorgen donkerder word. De action en CB zijn minder gevoelig. Spannend!
Hou es op met onjuiste informatie te geven! Is al de zoveelste keer dat jou dit verteld moet worden! Ts, action en cb zijn idd minder gevoelig...maar ik zie ook niks op je kv. ..voor na nod lijkt me dit niet erg hoopvol...
Ik zie het streepje op beide testen! Maar kruidvat is duidelijker dan action, de actiontest is minder gevoelig, maar verder gewoon betrouwbaar hoor.. alleen zal later positief aangeven misschien, hier mijn verschillende: 14 dpo
Misschien dat ik later mijn ei heb gehad. Ik heb de laatste paar maanden een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen en nu dus niet. We zijn ook 14 dagen op vakantie geweest en donderdag 's nachts teruggekomen. Misschien is alles ontregeld hihi. Overmorgen maar weer testen
Hoi hoi Ik zie ook een streepje hoor!! Spannend later nog een testje doen en kijken of ie donkerder word.
Ik zie ze ook duidelijk hoor!! Ik had het in dec ook, 3 weken overtijd, positieve kruidvat test en ook na lang denken een negatieve cb. Huisarts heeft mij uitsluitsel gegeven en was niet zwanger. Waren de streepjes binnen afleestijd, was bij mij niet echt namelijk...Succes, over n paar daagjes nogeens testen, maar zie al wel wat op je testen!
Voor de digitale mét indicatie moet hij wel ongeveer zo zijn als bij RSL. Maar ik zie ze ook, ik hoop voor je dat ze mooi oplopen! Spannend! Action is idd veeel minder gevoelig maar heeft bij mij nog nooit er naast gezeten!