Hoi april bedankt voor je antwoord, ik denk niet dat ik het zelf ga voelen ik twijfel namenlijk heel veel over alles haha. ach ja we zien wel, heb ook niet alle haast v de wereld alleen wachten duurt altijd zo lang! hoelang ben jij zelf bezig geweest, ik ben nu OFFICIEEL sinds 1 oktober van de pil af dus ook nog niet zo heel lang bezig! liefs kim
Hahaha, dat twijfelen leer je nog wel een keer af hoor! Wij zijn sinds mei 'bezig', dus nog niet zo lang. We zijn allebei erg gelukkig dat het zo snel raak was. (5 maanden klinkt voor jou zeker nog heel ver weg ) Maar ja, bij sommigen is het nog sneller raak, dus wie weet bij jou ook! Goed advies: rust in jezelf vinden. Heeft bij mij erg lang geduurd, maar zie het resultaat! Succes!
Ja, ik heb het gezien. Leuk programma, ik blijf het volgen. Mijn man kwam ermee, ik wist niet eens dat het kwam. Hij vond het overigens ook erg interessant... Enne... ik dacht ècht dat ik vorige keer zwanger was, allemaal van die klachtjes die ik anders nooit heb, maar ben wel ongesteld geworden... Wel anders als normaal. Nu nogsteeds veel plassen, sterk ruikende urine en véél last van mijn onderrug... gek hè. Nouja, nog twee weekjes wachten en dan weten we meer... (zes testen gedaan maar allemaal 1 streepje hmmmm... toen maar sensitest testen besteld want die testen uit de winkel kosten me een vermogen...)
Ja, sinds ik weet, via dit forum, dat mijn verschijnselen ontpilling zullen zijn waarschijnlijk, voel ik me wel veel kalmer en voel ik me al veel rustiger ook, ook al blijft de hoop wel natuurlijk, maar ja, we zien wel hé. Qua die sterrenbeelden, tja, ik geloof daar wel in, maar weet ergens wel, dat eens ik zwanger zou zijn, die rare gedachten zullen overspoeld worden door blije verwachtingen, want er zijn zoveel mensen die zo graag een kindje willen en er geen kunnen krijgen, dus ja..het zou erg zijn van mezelf moest dat me bezighouden hé Ik heb alvast nog een extra test gehaald vandaag voor het geval ik me niet meer kan inhouden hahaha Ondertussen ben ik exact 1week voorbij mijn NOD...ra ra. Is wel beetje angstaanjagend, als ik hier lees dat sommige vrouwen 200 dagen niet ongi worden amaaai! xxxx
Ja, maar ik heb vrijdag de 19e pas een test gedaan die negatief was, dus ja...ik heb me voorgenomen om pas op 4nov nog s te testen als ik tegen dan nog ni ongi geworden ben..als ik me zolang kan inhouden natuurlijk, want er zijn nog geen 3dagen gepasseerd en het lijkt al veel langer haha, xxxx
oooo hihi, snap! Zag je ook geen héél licht streepje ofzo... of had je een digitale test? (We houden de moed erin) Zoals je weet is dit topic nogal vruchtbaar (behalve voor mij )!
nenee, haha, niks, enkel het controlestreepje kwam tevoorschijn. Een digitale test, bestaat dat ook al? Doe je dat dan bij de huisarts of gyne of zo?
Die zijn wél duur maar wel duidelijk, er staat gewoon ZWANGER of als je minder geluk hebt NIET ZWANGER. Kan je gewoon kopen bij de drogist hoor...
hallo iedereen ik ben besloten nog maar 1 x in de week op deze site te kijken, anders hou ik me veel te veel mee bezig met zwanger worden, en dat helpt niet echt. dus 1 x in de week ga ik nog kijken en dan lees ik gewoon de hele avond alles terug van de hele week. heel veel succes iedereen en ik spreek jullie volgende week weer hihi. liefs kim
Hmm.. zou het helpen? Bij mij niet hoor hihihi. Mijn man vind het ook niet zo leuk dat ik elke dag op forums zit te lezen... Tot volgende week! Liefs, Marieke
hoi marieke heb me niet kunnen in houden haha k weet niet of het werkt, k hou dit net een dag vol. maar wou even een paar dingen vragen/ zeggen heb last van een aantal dingen: - veel plassen - raar gevoel in mijn (onder) buik - heb bijna geen evenwicht meer, val telkens bijna omver -en lichtelijk gevoelige tepels sorry maar moest dit ff hier kwijt. vriendinnetje van me moet bijna bevallen, ze gaan het waarschijnlijk woensdag halen! liefs kim
Haha... je hebt het lang volgehouden! Dat duizelige heb ik ook trouwens! Ik zwabber af en toe door de kamer heen... Wanneer ik trouwens 'wist' dat ik zwanger was, was bij mij pas vlak voor mijn menstruatie (die dus uitbleef). Ik voelde niets dat het normaal zou aankondigen. Op de avond van de dag dat het gekomen zou moeten zijn voelde ik wat steken/een trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder, dus toen dacht ik dat het toch zou komen. Toen het echter uitbleef heb ik niet meer serieus overwogen dat het later alsnog zou komen. Ik was ineens ook veel rustiger dan een maand daarvoor. Hoewel het even heeft geduurd voor ik het durfde geloven. Die rust is inmiddels weg hoor... Ik maak me te veel zorgen geloof ik... Gelukkig mag ik maandag al naar de verloskundige en ik hoop dat ik niet al te lang daarna ook een echo krijg. Ik ben zo bang dat het dan niet goed blijkt te zijn! Inmiddels heb ik al een uur lang een zeurend gevoel in mijn buik en daar word ik een beetje bang van Was ik maar vast een paar weken verder... (opvolger van 'was ik maar zwanger'). Ik hoop heel erg dat het bij jullie ook raak is deze keer! Dan wordt het een wel heel onwaarschijnlijk succesverhaal hier! Groetjes, Esther (Ik ben vooral veel aan het lezen, maar leef op de achtergrond actief mee hoor!)
haha een stille genieter... ja maar ik vind het zo raar want ik heb hier anders nooit last van, ja heel soms als ik ongi moest worden deden me (.)(.) pijn maar niet alleen me tepels (even voelen nu haha) ja gewoon licht gevoelig maar ze zijn niet donkerder of groter. ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben maar het is wel super irritand dat ik bijna geen evenwicht heb, ben vandaag al bijna 3 X van de trap van me werk gevallen hihi. liefs kim
oh ja en ik ben erg emotioneel! ik las een stukje over hoe je het je (schoon) ouders zou gaan vertellen, het was niet eens een heel bijzonder stukje maar moest er gewoon van huilen haha. liefs
Ik moet ook heel snel huilen, maar verder ben ik wel stabiel. Trouwens heb ik nog steeds geen donkere tepels ofzo... alleen gevoeliger. Dus het zou heel goed kunnen . Groetjes!
oh ja haha ja erg he k krijg het moeilijk om de stomste en kleinste dingen hihi. ik ga er niet vanuit heb deze maand in "de periode" maar 2 x geklust want k was er ook niet de hele tijd in die periode. ach ja we zien wel volgende week moet ik ongi worden dus.... als het niet komt ga ik pas testen en haal er ook geen 1 in huis, anders test ik nu al hahaha. wat denk jij ervan? liefs kim
Je hebt maar één keer nodig natuurlijk! Slim om nog geen test te hebben! Ik heb het ook zo gedaan twee weken terug... anders had ik het ook niet volgehouden... Erg hè? Ik ga voor je duimen volgende week!