hoi marieke heb me niet kunnen in houden haha k weet niet of het werkt, k hou dit net een dag vol. maar wou even een paar dingen vragen/ zeggen heb last van een aantal dingen: - veel plassen -> ik ook, maar ik werd gewoon ongesteld , heb het nu nogsteeds trouwens. Vijf testen gedaan maar steeds negatief, brrr. - raar gevoel in mijn (onder) buik -> ik had ook allemaal van die krampjes/pijntjes/gevoel of er een aardappel onder in mijn buik zat - heb bijna geen evenwicht meer, val telkens bijna omver -> hmm vreemd, geen ervaring mee hihi -en lichtelijk gevoelige tepels sorry maar moest dit ff hier kwijt. vriendinnetje van me moet bijna bevallen, ze gaan het waarschijnlijk woensdag halen! -> Spannend joh! Ooo dat wachten is ècht verschrikkelijk. Bij mijn vorige ronde dacht ik ècht dat ik zwanger was. Maar toen was ik ook met vakantie en nog niet aan het werk tijdens mijn NOD. Nu moet ik gewoon werken, misschien wel beter om je niet zo te focussen. Ik heb nu niet zo sterk het idee dat ik zwanger ben.. Lijf zit raar in elkaar. Nou, nog even wachten en dan zien we het wel... We wachten maar samen dan hè, hihi. Jij nog 3 dagen korter als mij zie ik... Liefs, Marieke
Mijn eerste berichtje ! Ik moet na veel lezen nu ook even vertellen hoe of wat.. Ik heb -per ongeluk- een te lange stopweek gehad met de pil en wel gewoon sex gehad . Merk nu ineens vreemde dingen aan mijn lichaam.. al twee weken.. ik denk dat ik zwanger ben! Ongepland maar vind het stiekem helemaal geweldig! Mijn symptomen op een rijtje: Het begon met een raar soort hol gevoel hoog in mijn buik na de sex dat wel drie dagen duurde, de week erna weer. Was daarbij ook continu vaag misselijk met name in de middag en de avond en bij honger en na het eten. Ineens zien mijn borsten er anders uit (heel raar!), voller, strakker en ze doen al een week zeer terwijl ik nog niet ongesteld moest worden, stopweek was nog niet zo lang geleden. Na een week waren mijn boobs ineens super en superzacht, voelde het weefsel helemaal niet. Nu zijn ze weer gevoeliger en harder, nog steeds pijnlijk. Verder al twee weken een enorm opgeblazen gevoel, alsof ik verstopt zit, maar dat blijkt dan niet zo te zijn want mijn stoelgang is normaal. Ik heb zeker last van stemmingswisselingen, pijn in onderrug, zachte liezen en schouderbanden, krampjes door mijn hele lijf, helder vochtverlies twee dagen, nu een hele zware buik alsof ik een megamaaltijd heb gegeten wat niet zo is, lijk mijn plas minder goed op te kunnen houden, heb opgezwollen schaamlippen (haha), kriebel overal, ik moet vaker plassen en heb een loom gevoel. Pff.. voel me ook echt zwanger. Wat is het anders? Kan alleen nog een schijnzwangerschap zijn, hoop niet dat mijn lichaam dat geintje met me uithaalt! De dokter zegt dat ik nog anderhalve week moet wachten met testen omdat ik aan de pil ben en niet duidelijk is wanneer ik een evt. eisprong heb gehad. Ben ook met de pil gestopt, nu 5 dagen. Al een paar keer getest natuurlijk maar niks, noppes, nada. Jullie kunnen allemaal uitrekenen hoe of wat, maar door de pil heb ik geen idee! GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK!
Wat super om dit allemaal te lezen en te volgen. Ik zit ook in hetzelfde schuitje. Allerlei symptomen (zie andere topics) maar nog geen resultaat. Spijtig dat in mijn familie het hgc niet snel naar boven komt... Bij mij zal het afwachten blijven. Zou ik zwanger zijn zou het 5 maand zijn. Trouwens hebben jullie al een bultje? Ik heb een bultje onder mijn navel en mensen zien het wel een beetje als ik strakke kleding draag. Het is niet enorm groot maar en duidelijk bultje.... Duimen duimen duimen...
saartjeH waarom ga je niet naar je huisarts of naar de gyn toe? @marieke ja irritand he die verschijnselen! maar dat komt natuurlijk ook omdat je toen je aan de pil was er niet op lette en nu wel, en nu wil je ze natuurlijk ook voelen! k krijg er steeds meer lijkt het wel, -ongi gevoel -krampjes -NOG meer moeten plassen -heel raar gevoel in mijn buik -en denk nu ook dat ik wel zwanger ben, want heb mij nog nooit zo gevoeld als hoe ik me nu voel ja 3 daagjes verschil, maar ik ben niet van plan om volgende week te gaan testen, zie wel of ik ongi wordt en als ik paar dagen over tijd ben test ik wel. zullen we tegelijk testen? hihi spannend hoor! liefs kim
Ik ben al anderhalf jaar geleden met de pil gestopt, dus dat verschil is het niet hihi. Je voelt vanalles omdat je erop let natuurlijk. Deze ronde voel ik me niet echt zwanger, de vorige wel, maar toen werd ik gewoon ongi... Raaaaaaaaaaarr... Nog even wachten dan maar..
Ik voelde me eerst ook helemaal niet zwanger (geen enkel 'kwaaltje')... Sterkte met wachten nog even! Ik leef ontzettend mee!
Nou... laten we het hopen. Het enige wat ik heb gehad afgelopen week is een ongi gevoel. Sinds 2 dagen ook niet meer. Brrrrrrr wat duurt het lang. Jij bent al zes weken konijn, lekker man, schiet ècht al op zeg! Dikke kus
Positief blijven hoor, Marieke. Je bent zelf getuige geweest hoe het bij ons is gelopen! Succes meid! @saartjeh jij ook succes volgende week!
Dank je... Ben echt zo ongeduldig aan het worden dat ik er slecht van slaap en dan overdag meer moe ben.... Het is echt zenuwslopend. Het ene moment denk ik het kan toch niet anders en het andere moment denk ik neen toch niet, ik ben het mezelf te hard aan het wijsmaken. En dan denk ik weer waar komen dan al die symptomen vandaan? Grrrrrrrr ik word er kierewiet van! Vandaag nog steken en trekken gehad in mijn linkerkant van lies tot mijn schaamstreek. Ook steken in mijn onderrug en linker borst. Was ook weer griepachtig deze ochtend en misselijk... Ik haat het gewoon om met die onzekerheid te zitten. En als ik dan niet zwanger ben... wat is er dan mis? Pfff jullie kennen dit gevoel wel zeker...
proficiat aan de zwangeren! Echt super! Heb echt genoten van 't hele verhaal en ga nu ook snel iets schrijven.. in de hoop dat 't ook mij geluk brengt En SaartjeH.. same here.. heb ook al de hele tijd van die symptomen en steken in mijn lies en onderrug en onderbuik.. maar durf ook niet te hopen.. ben bang dat ik mezelf gek aant maken ben.. Succes in ieder geval!
Nou meiden, wie weet gaat dit 'vruchtbare topicje' vrolijk verder met jullie! Ik had toen ik nog geen test gedaan had een topic geopend met "pijn in mijn liezen". Ik verloor toen ook steeds drupjes plas. Ik heb er enkele reacties gehad van dames die dachten dat het een blaasontsteking was. Ik wist toen al dat ik zwanger was (dat oer-gevoel) en ook wist ik 100% zeker dat ik geen blaasontsteking had. Dus die pijn in de liezen zie ik wel als een symptoom. Maar ja, dat is voor elk lichaam anders. Ik had geen last van mijn onderbuik en ook geen pijn in de rug. Wel was ik erg moe en waar ik het ook het meest duidelijk aan kon merken waren mijn borsten. Die bleven na mijn eisprong gevoelig en begonnen op te zwellen. Eerst waren ze hard, daarna werden ze zachter, maar wel opgezet. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en nogmaals veel succes, ook jij Subke!
Ik had ook steekjes en moest steeds plassen... maar bij mij was het dus wel een blaasontsteking, die ontaarde in een hevige nierbekkeninfectie... Ik in eerste instantie helemaal in de wolken met mijn 'zwangerschapsverschijnselen'... viel dat even tegen! Maar, uiteindelijk pakte het toch nog positief uit! Blijkbaar is het een effectieve vrijpartij geweest die zowel een infectie als een kindje opleverde . Haha... ik weet trouwens bijna zeker dat het kindje gemaakt is tijdens een familiweekendje in zo'n gammel huisje in een Landal Greenpark! Resultaat van een stiekeme vrijpartij (wel grappig om die nog te hebben als je drie jaar getrouwd bent ) En toch... het voelde anders dan andere maanden... alleen kon ik dat op het moment zelf niet duiden. Het zou zo leuk zijn om nog meer zwangeren af te leveren met dit topic! Sterkte met de zenuwen van het wachten! Liefs en groetjes, Esther O ja... ik mag maandag naar de verloskundige! Niet dat ik dan ook iets ga zien of horen al... maar het is toch spannend!
Saartje, dit gevoel is voor mij echt zo herkenbaar! Ik denk ook steeds.. het kan toch niet anders en dan weer het zal wel niet, ik wil te graag. Maar inderdaad: die symptomen dan? Mijn liezen zijn ook heel gevoelig maar komt dat dan weer niet van het klussen? Nee want zo gevoelig was het niet eerder. Al heb ik nu wel meer spierpijn, ben ook een beetje grieperig. Maar toch. En ook precies hetzelfde: wat heb ik ánders als ik niet zwanger ben? Oooh, waren we maar allemaal gewoon lekker zwanger!
(volgens mij is dat je ei) Ook zoooooooo herkenbaar, erg is het hè. Ik heb me even ingelezen en 'zwangerschapsklachten' kan je pas na innestelling krijgen... Dus vorige ronde heeft mijn lichaam mij een beetje erg voor de gek gehouden, ik voelde ook vanalles... misschien is dat ook een beetje de spanning. Nu voel ik niks. Dat kan dan ook weer twee dingen betekenen hihi. Kortom; je weet niks... Hmm... nog een weekje wachten. Het gaat al opschieten.
Hey Konijn en April, fijn dat jullie hier nog 'n beetje blijven hangen.. Hoe is 't om zwanger te zijn? Moet een zalig gevoel zijn.. En 't zou super zijn als er nu ook nog een volgende lichting zwangeren uit deze topic zou komen. Ik moet vandaag of morgen ONGI worden en heb ook buikpijn.. dus ben echt wel bang dat 't niks is. Heb ook die typische hoofdpijn. En mijne man wilt dat ik pas test over 10 dagen :s (ik ga proberen tot woensdag te wachten, maar dat is toch ook wel 't maximum) Maar ze zullen vandaag of morgen wel losbarsten.. Marieke, Nata en Saartje: heel veel succes, ik hoop dat 't prijs is voor jullie..
@marieke82 Dit was wat ik ca.5 dagen na mijn eisprong opmerkte en in een topic schreef: Ik heb pijnlijke liezen en het is geen spierpijn. (Verder heb ik gevoelige borsten, tepels zoals iedere maand) Ook heb ik kleine beetjes plas die ik in drupjes verlies en ik moet veel kleine beetjes plassen. Ik merk dat ik dit vaker rond deze periode van de maand heb en denk zelf dat het misschien komt omdat mijn baarmoedertje misschien wat lager is rond dit punt? Maar dat gevoel in mijn liezen ken ik niet. Iemand een idee wat dat kan zijn? Mijn eisprong heb ik al gehad. Hebben jullie dit ook weleens? Nou, dat was bij mij dus niet mijn ei, want die had ik 5 dagen daarvoor gehad en die voel ik sowieso altijd duidelijk. Ik heb met mijn ei nooit gevoelige liezen gehad en anders ook niet. Ja, na het vrijen soms, maar dat zijn mijn spieren niet mijn liezen. Ook bleven mijn borsten gevoelig, terwijl dit gewoonlijk maar tot 2 dagen na mijn ei 2 dagen aanhoudt Ik ken mijn lichaam goed, dus ik merkte toen al dingen op die ik gewoonlijk niet had. (Ik menstrueer al vanaf mijn 10e jaar, bah al 18 jaar). Deze dingetjes bevestigden toen echt mijn 'oer-gevoel' zwanger te zijn. Maar toch blijft elk lichaam anders en als ik zo reageer, hoeft het bij een ander niet hetzelfde te zijn. Heel grappig eigenlijk, dat mijn vriend op de een of andere manier rond mijn ei veel zin krijgt, terwijl hij mij cyclus niet bijhoudt en ik ook niet extra verleidelijk doe. Het moment na het vrijen zei ik hem '' dit keer is het raak '' , dat was een heel romantisch moment. {|= Haha die Konijn, een beetje stiekem vrijen he, nou en kijk eens wat er van komt, haha. Dit was weer een heel verhaal, maar ik wilde toch even duidelijk maken, dat je niet altijd uit kan gaan wat er 'geschreven staat", maar dat je ook moet leren naar je lichaam te luisteren. Dat heeft vaak meer te vertellen dan de boeken.
Ps :ik had mij hier die dag op het forum aangemeld vanwege 'het gevoel' zwanger te zijn en was even symptomen aan het checken. Was niet eerder op deze pagina geweest.
Ik moet vaak gaan plassen maar er komt ook altijd veel uit Trouwens een beetje een genante vraag misschien... Ik heb de laatste twee weken echt geen sexlust meer... Heeft iemand daar ervaring mee. Ik ben normaal gezien wel sexueel actief maar deze laatste weken komt de lust niet meer in mij op... Herkent iemand dit?