Nu al?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LastminuteMama, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Wat je zegt April, ik ken mijn lichaam ook goed en weet meestal kwaaltjes e.d. wel te verklaren.

Tot gisteren was ik er dan ook vrijwel zeker van dat ik zwanger ben. Maar vanmorgen werd ik wakker en.. ik voel niks meer! Terwijl ik zó veel voelde! Zo raar.. ik heb de afgelopen twee dagen over mijn (naar ik dacht zwangerschaps)kwaaltjes heen een soort griep gehad en werkelijk elke spier in mijn lichaam deed zeer (kou opgelopen, weet ook hoe). Met name mijn liezen en onderrug -die al zeer deden- maar ook de rest van mijn lichaam. Maar.. griep weg.. kwaaltjes ineens ook weg!

Nu denk ik: van mijn rug had ik al last door ons nieuwe bed (wat we nu hebben teruggebracht) en mijn liezen deden vast zeer door het seksen (ik zeg niet klussen want wij hebben niet geklust voor een baby, snappen jullie ;))

Misschien zat het toch allemaal in mijn hoofd. Terwijl ik me echt zwanger voelde.. echt. Pff.. stom lichaam. Echt niet leuk dit! Stiekem hoop ik dat er nog een kansje is, maar ik weet het niet.
    De kans was toch al niet erg groot met slechts een te lange stopweek (of wel?).

Ik duim ook voor jullie!

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Weet niet of je aan mij iets hebt Saartje, maar idd.. ik ben ook geen vrouw met 'hoofdpijn', zeg maar.. altijd wel zin. Maar sinds twee weken nu idd ook niet. Ja, als mijn vriend echt z'n best doet.. ;)

3. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Haha, misschien een herfstdipje? De 2 weken na mijn ei had ik ook helemaal geen zin meer, terwijl ik gewoonlijk wel altijd zin had.

Tja, die pijn in mijn liezen was wel van korte duur, hoor. Hield iets van 2 daagjes aan. Het plassen in drupjes was ook al gauw overgegaan in vaak en grote beetjes plassen.

Groetjes

4. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    @Nata

Weet je niet hoe je cyclus verloopt dan? Wanneer moet je ongesteld worden, of ben je al over tijd?

5. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Geen idee of het een herstdipje is, ik hoop gewoon dat het niet lang duurt :p
    Die steken in mijn lies waren gisteren het ergst en dat is nu ook al veel minder vandaag. Ook het plassen is een beetje beter. Ik denk dat ik gisteren 45 keer ben moeten gaan op 1 dag! Het was om zot van te worden.
    Normaal gezien begint binnen 7 dagen mijn PMS symptomen weer. We zullen zien of die nog opkomen...

6. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D Haha, dat is wel erg veel, zo vaak moet ik niet, hoor. Wel veel vaker dan normaal. Soms heb ik net geplast en dan ga ik in bed liggen en dan voel ik dat ik toch weer moet en dan plas ik er weer best een hoop uit.
    Dat is wel even wennen.

Nou meid, jammer dat je nog moet wachten hoor, totdat je zekerheid krijgt. Ik leef met je mee hoor.

7. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Dank je April, het doet goed om hier een beetje te kunnen praten want als ik met mijn vrienden erover zou praten zou heel belgie denken dat ik zwanger ben terwijl ik het nog niet weet ;)

8. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Ja, ik begrijp het. Inmiddels heb ik het mijn vrienden wel verteld, maar ik heb dan ook niet een enorme vriendenkring, zijn op een hand te tellen.

Nou meid, ik ga maar even de eur uit om een frisse neus te halen, achter de pc hangen is ook niet echt goed. ;)

Succes! :D

9. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Mijn vriendenkring is ook zeer klein maar hun mond staat niet stil...
    Ga maar een frisse neus halen. Binnen een uur mag ik ook naar huis eindelijk.. val zowat in slaap voor mijn pc..

10. Duploke

Duploke Niet meer actief

hey iedereen

Wou even komen zeggen dat de buikpijn geminderd is tot steekjes en dat er nog steeds niets te bespeuren is van mijn eventuele maandstonden.. En ik voel me ook zo zwanger hè.. maar durf niet te hopen.. bang voor een teleurstelling. Heb 's morgens wel heel veel last van onderrug, maar dat trekt overdag weg.. vreemd vreemd vreemd.. Maar ik had ook wel zoiets lijk April: na de laatste keer dacht ik ook 'nu ist raak' Gek hè.. en @ Saartje.. ik zeg niet voor niks 'laatste' keer.. :D terwijl ik anders ook wel meer zin heb..

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hi April, nee weet ik niet. Ik was namelijk aan de pil en heb stopweek van 10 ipv 7 dagen gehad!

Maar ineens is het geschenkje heel erg gewenst als het zou komen, dus het is een teleurstelling als ik niet zwanger blijk te zijn.

Ik kan volgens mij wel al eerder dan woensdag testen zoals ik eerder aangaf. Maar acht de kans klein want vanochtend testte ik negatief en volgens mij zou ik dan nu al positief moeten testen of nog nét negatief. Steekjes in mijn onderbuik nu de hele tijd. Maar ik denk dat dat misschien stress is.

Ach.. nieuwe ronde nieuwe kansen anders.. al begon ik al aan het gevoel gewend te raken, héérlijk!

Trouwens superleuk om met jullie mee te lezen.

12. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D

Nou dames, wie weet! Ik duim voor jullie!

13. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Thanks en jij.. geniet ervan!

14. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, merci.. en hou ons op de hoogte!

15. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    jullie ook bedankt!

16. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Het is eigenlijk zo leuk om hierover te kunnen praten. We zitten hier in hetzelfde schuitje en April is hier om ons moed in te spreken want bij haar is het gelukt :)
    We zouden een soort van race bijna kunnen beginnen van wie het eerst weet :p
    Ik vrees gewoon dat de teleurstellingen groot gaan zijn indien het negatief zal zijn...
    Hoop doet leven en geen bloed geeft moed... En anders is er nog altijd 'klussen of vrijen' en dan per ongeluk onvoorzichtig zijn ;)

17. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik vind 't ook superleuk om erover te kunnen praten.. Wanneer ga je testen? Ik denk ik woensdag.. (tenzij mijn regels er dan zijn natuurlijk.. wat ik niet hoop :D)

18. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0

Pfffff :D :D :D

Als het dit keer niet zo is, dan ga je toch gewoon weer vrolijk verder?! :)
    Wij waren ook vanaf juli bezig. Hm, achteraf best rap gegaan. En niet eens zozeer mee bezig geweest. Ik denk dat rust in je geest en lijf erg meehelpen.
    Maar ja, er zijn ook superstresskippen die zo zwanger raken! Zie je, iedereen is anders.

Ik blijf vanaf de zijlijn meekijken hoor en verwacht van jullie ook dat jullie voor mij duimen dat ik een fijne en voorspoedige zwangerschap heb. ;)

Stond gisteren een dame van de blije doos voor mijn deur: Klopt het dat er hier een kindje is geboren? Ik: Dan bent u 8 maanden te vroeg, hoor! :)
    Kreeg ik die doos ook niet, terwijl ik wel op de lijst stond.
    Grrr, nu moet ik echt nog wachten tot de geboorte...haha

19. Duploke

Duploke Niet meer actief

Haha! tja.. 't zal zo om zijn hoor.. ;)
    En we wensen je natuurlijk een superzwangerschap en bevalling toe!
    En ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar denk er nu eenmaal veel aan hihi.. ben van nature al vreselijk druk, dus innerlijke rust is altijd ver te zoeken ;)

20. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Hahaha, nou het gaat vast evengoed lukken! Positief blijven!

Deel Deze Pagina