hey iedereen! jullie zijn zo mega-lief hè! ben me nog steeds in aant houden. Heb net urine opgevangen en was nog heel doorzichtig, dus ik dat blijven doen tot ie donker genoeg is naar m'n goesting (als ik 't volhoud) @april: hoever overtijd was je toen?
Ik dnk dat ik ongeveer 2 dagen over tijd was. De ene maand was mijn cyclus 25 en de andere 27, dus ik gokte op een gemiddelde van 27 dagen. Ik zou het volgens die bereking de 9e van oktober worden en heb de 11e getest. Hoe ver zit jij nu in je cyclus? (ik vergeet dingen zodra ik het gelezen heb, sorry, een beetje warrig)
Of mijn lichaam speelt een heel vervelend spelletje met me of ik ben gewoon hartstikke zwanger.. mijn buik is nog steeds 1 en al borrel, heb steeds een blok in de keel en moet steeds boeren... WAAAHH! het maakt me hartsikkene gek :x Maar gelukkig heb ik marieke haar berichten aan het begin van de topic gelezen en weet ik dat ik nuchter moet blijven...
@Nata @Sjemmie Het is natuurlijk goed realistisch te blijven, maar je moet niks! Je weet toch dat het in principe 50% kans positief en 50% kans negatief is. Nou, zolang je dat in je hoofd houdt, dan mag je best optimistisch zijn en hoop hebben! Ik ben hier echt de rasoptimist, volgens mij, haha. Ondanks dat ben ik evengoed realistisch hoor, maar ga mezelf niet aanpraten gevoelens weg te drukken omdat sommigen in de omgeving vinden dat dat normaal is. Lekker alles op je eigen manier ervaren hoor!
Dat had ik de vorige ronde niet... Ja, die tegenvaller is zó erg, brrrr. Succes hè, nog een ruime week wachten, pff... April is idd lekker positief ingesteld, hihi, ook weleens lekker, toch?
hey meisjes.. heb 1,5 uur geleden getest.. (mijne man had ook geen geduld meer ) en 't was negatief.. ben 3 dagen overtijd, dus als ik effectief zwanger was, dan had ik dat wel gezien.. 't zal niet voor deze keer zijn.. Op naar de volgende ronde.. bedankt voor alle lieve berichtjes..
@Subke Wat jammer, maar het is nog niet te laat! Je leest hier op de site ook dames bij wie het HCG pas later 'zichtbaar'wordt. Mocht je straks toch ongesteld worden, succes voor de volgende ronde. 3 dagen over tijd...ben je dat vaker geweest? Misschien morgenochtend nog eens testen? Welke test deed je? Mijne was predictor, ik vond deze erg praktisch en duidelijk. Sterkte meid! @82Marieke Tja, ik doe mijn best! Ik vind het leuk positief te doen. Mijn idee is, als je altijd denkt dat je vast geen parkeerplek vind, of alle verkeerslichten tegen verwacht te hebben of vast te laat zal zijn met dat ene boek te kopen omdat het vast uitverkocht is, dat dat een soort van self-fullfilling prophecy is. Ik merk toch vaak dat ik met positief denken en voelen meer geluk heb. Vandaag heb ik zelfs in de mist een stukje gefietst, pfff, errug vrolijk. Gelukkig trok het spoedig op en heb ik genoten van een heerlijke herfstdag! Nu moet je niet denken dat ik nooit verdrietig, angstig of depri ben hoor, ik heb ook al een portie narigheid gehad. Maar goed, ik blijf hier positief doen hoor, als het jullie nog niet de neus uitkomt.
@ april: ik probeer ook zo door 't leven te gaan.. da maakt 't allemaal wat plezanter.. 't gaat nu ook wel terug.. Was ff down, omdat ik er zo zeker van was.. (voel me zo'n dom kieken nu ) En 3 dagen overtijd: dit was onze eerste ronde. Was al wel 3 maanden gestopt met de pil en had een cyclus van 25, dan 30 en toen 28.. heb deze keer op 28 dagen geteld.. Moest 't weer een van 30 zijn, dan ben ik morgen pas overtijd.. wie weet.. maar durf niet meer te hopen. Hebben een nieuwe test in huis gehaald en die proberen we een van deez, indien ik niet ongi word.. afwachten. @ rest: succes ermee!
Ps: bij zwanger worden staat een topic over over tijd zijn maar negatief testen, misschien krijg je daardoor nog wat hoop, Subke!
hey April Merci.. heb er idd hoop uitgeput Heb zelfs de test gedaan en ik 'kan wel zwanger zijn' Hihi! (niet dat ik in zo'n testen geloof, maar 't is wel fijn om te horen..)
Hoi meiden, Alsnog gefeliciteerd voor een aantal meiden! Ben een beetje heel erg jaloers Het is voor mij ook weer wachttijd en ik voel ook altijd van alles. Maar ben ook vaak teleurgesteld, dus realistisch blijven. Veel succes voor de meiden die nog niet zwanger zijn! Groetjes jinky
Oo... balen subke.. Maar inderdaad ben je pas net overtijd hè, dat kan ook. Nou... dan nog even wachten of de ongi nog komt dan... Gatsie, wat een rotgevoel moet je hebben... Dikke kus & Sterkte
Helemaal mee eens... je kan een hoop bereiken als je positief ingesteld bent, da's waar! Ik moet zeggen... ben al wat positiever nu ook over mijn mogelijke-baby-in-wording-in-buik ik begin toch het gevoel te krijgen dat er misschien wél wat aan de hand is... Ik heb alles wat ik voelde vorige maand opgeschreven, en toen voelde het ècht anders als nu. Ook geen bruinverlies meer nu, was vorige keer tot de ongi. Ik ben ook supervrolijk... Wordt vervolgd..
hey Marieke! Succes hè meisje! Megaspannend! Ik hoop echt dat je prijs hebt, 't begint er toch ook serieus op te lijken ik had wel een rotgevoel ja, maar na een uur was dat wel beter.. 't zou ook meteen van de eerste keer prijs zijn en er moeten hier zoveel mensen, zoveel langer wachten als mij, dus ik wacht gewoon rustig op mijn beurt (ben in ieder geval nog niet ongi..)
Hee da's ook vreemd... als het over een paar dagen nogsteeds niet is kan je misschien nog eens een test doen? Ja, het is nu ècht spannend. Zit nu te ontbijten maar pff lijkt wel of het allemaal omhoog komt... @April: Gefeliciteerd met je zeven weken! Oooo wat ga je snel zeg! Hoe voel je je? Wanneer heb je een echo? Nou, ga zo lekker werken, beetje afleiding. Spreek jullie vanavond allemaal wel weer.
Oh Subke, hoe jammer nou, ik was er zo van overtuigd... Maar ja misschien is het nog wel zo. Toen ik aan het ontpillen was in februari heb ik ook een 3tal keren gedacht dat ik zwanger was. Ik kreeg allerlei symptomen maar het bleek telkens PMS te zijn en mijn hormonen die op tilt sloegen. Dit kan naar het schijnt lang aanslepen... Ik hoop echt dat er toch nog iets positiefs uit de bus zal komen. En als het toch niet zo is dan heb je maar plezier aan het klussen heh! Allesinds een dikke troostende knuffel. Ik heb een slechte misselijke nacht achter de rug en ben nu ook nog misselijke. Mijn moeder is langsgeweest gisteren en ze zei dat mijn buik lijkt op de hare toen ze 2 maand ver was. Er zijn twee mogelijkheden bij mij. Ofwel ben ik zwanger (maar heb ook een nuchtere kijk erop en hoewel symptomen erop wijzen denk ik van niet) Ofwel omdat mijn regels niet goed doorgebroken zijn krijg ik nu die symptomen en zijn mijn hormonen weer door het dolle heen.
Hi allemaal! Wat een gedoe eigenlijk zeg.. zwanger.. niet zwanger.. toch zwanger.. toch niet zwanger.. die onzekerheid is echt killing! Pff.. haha. Ik denk nu dus niet dat ik zwanger ben maar weet je wat echt superraar is? Al mijn kwaaltjes van voor de ongesteldheid zijn terug! Mijn (.)(.) doen weer heel erg zeer (niet te missen en zit niet tussen de oren!) en dan zijn ze weer superzacht, sinds gisteren ineens heel duidelijk blauwe aders, dat had ik eerst niet. Na de seks ben ik waan-zin-nig misselijk.. dat kan alleen maar met mijn baarmoeder te maken hebben, denk ik. En ik verlies af en toe wat vocht, geen bloed of urine dus maar wat vocht. Giga opgezette buik, darmen rommelen niet meer zo, maar echt een opgeblazen gevoel. En mijn onderbuik is op sommige plaatsen hard, ook raar. Stuk voor stuk zwangerschapsverschijnselen, dus. Het zou in principe alles kunnen zijn, maar omdat mijn (.)(.) er ook bij betrokken zijn denk je toch in een bepaalde richting, nietwaar? Ik ben twee dagen heel hevig ongesteld geweest en toen was het weg. Het kan dus ook een onttrekkingsbloeding geweest zijn, omdat ik in een vervroegde stopweek zit. Maar testen zijn negatief. Ga ook niet meer testen. Morgen bij de huisarts wel een afspraak voor een test, maar die zal ook wel negatief uitwijzen. Mijn lichaam denkt kennelijk wel dat het zwanger is, ik snap er niks meer van! @Subke Je wel zwanger voelen maar negatief testen is raar, hè?! En al zou je zwanger zijn heb je misschien te weinig HCG wat ook weer niet goed is, tenzij dat zich ineens sterk gaat vermenigvuldigen.. maar zo blijf je denken.. pff! Weet je.. zolang je maar gezond bent! Als ik niet zwanger ben.. wat heb ik dan? En waarom lijkt het op een zwangerschap? Niet zwanger zijn okay, maar dan wil ik me weer normaal voelen.. hiervan raak ik in de war!