SUPER! gefeliciteerd dat zijn nog eens goede berichten! Ik duim nu voor alle anderen die aan het wachten zijn!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA! SUPER! Ik wist 't! Echt super gefeliciteerd! Ben ongelofelijk blij voor je (jullie )! geniet ervan hè..
heej Marieke van harte gefeliciteerd super voor je/ jullie!!!!! geniet er lekker van na al dat lange wachten! hier nog niks te bekennen. liefs dikke kus kim
heej Subke, 8 dagen overtijd? pff ik vind het echt irritand en ik ben nu 5 dagen overtijd. laat me of zwanger zijn of ongi worden want dit is niks! zo nog maar even een testje er tegen aan gooien! liefs kim
ey Kuzzkim.. echt hè.. ben 't ook vreselijk beu.. en heb zo'n last van m'n hormonen hè.. ben echt hatelijk tegenover mijne man en kan niks, maar dan ook niks verdragen. Van niemand.. heb ook niks energie en hang maar wat te hangen terwijl ik 101 dingen zou moeten doen. snif.. dat 't nu maar gewoon in gang schiet, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.. durf niet meer te testen knuf wendy
Hee Subke, dankjewel!! Ja, leuk hè?? Het is allemaal heel onwerkelijk hoor, je 'hebt' nog niks hè, alleen een positieve test en pijnlijke borsten, hihi. Mijn man zei trouwens dat ze helemaal hard waren, had ik zelf nog niet gevoeld... Test ga ik in fotoboek zetten! xx
pff, wat een ellende zeg... dan wil je ook gewoon ongesteld worden, dan kan er weer een nieuw eitje komen tenminste... xx
ja idd als ik nou gewoon ff ongesteld wordt komt er ook weer een eitje en dan kunnen we weer opnieuw beginnen! liefs
wat ben ik dom geweest.... heb vanochtend, veel te vroeg, getest... negatief natuurlijk.. Kan natuurlijk nog alle kanten op maar het maakt me toch onzeker.. Had ik maar gewoon gewacht
hoi hoi ik ben nu 6 dagen overtijd, en allemaal nega testen weet ni wat ik nu moet doen. kan dit zijn door dat ik nog niet zo lang van de pil af ben of door iets anders? wat zouden jullie doen in mijn geval? liefs kim
Hoi Kim, Dit kan zeker doordat je nog niet zo lang van de pil af bent. Dit word denk ik je eerste ongi zonder pil toch? Dus eigenlijk weet je nog helemaal niet hoelang jouw cyclus is. Bij best veel meiden hoor je dat de eerste vaak wat langer duurt. Zal als ik jou was wel elke week een test doen vanaf nu, en verder afwachten. Blijft je ongi langer dan 2 maanden uit, dan zou ik even naar de ha gaan. Maar het blijft natuurlijk spannend! Groet Snoozie
sjemmie: das balen, maar je gaat 't pas echt zeker weten na je NOD.. en kuzzkim.. 't kan idd aan 't ontpillen liggen, maar dat maakt 't niet gemakkelijker.. ik begrijp volledig hoe je je voelt hoor.. dit is mijn 4e cyclus sinds ik met de pil gestopt ben, maar ook de eerste keer dat 't zolang duurt.. snap er ook niks van. Heb momenteel ook nergens last van.. (buiten mijn rug) geen tekenen van ongi.. ga morgen missch bloed laten trekken.
@ Subke:ik vind het niet normaal haha me eigen lichaam houd me voor de gek! Laat je het even weten hoe het afloopt? @snoozie: als ik binnen nu en een week ni ongi wordt ga ik na de HA ga nog geen 2 maand wachten hihi. laat me of snel ongi worden, of laat ik een laag HGC hebben en me testen fout wezen, want hier word ik helemaal mesjogge van. liefs
Misschien kan je ook even naar de assistente van de HA bellen om te vragen hoe het kan, ben je misschien wat meer gerust gesteld. Weet je of je een eisprong gehad hebt trouwens? xx