ik zit dan ook nog in het zelfde schuitje als jullie, ik kan morgen testen maar durf dat niet zou zeker nog wat langer wachten voor mijn eigen gevoel..... ik heb precies dezelfde kwaaltjes zoals, misselijk, zere tepels borsten soms, krampen / steken in omderbuik maar met vlagen (anders als bij mn ongi toen was het twee dagen van te voren al mis en alleen maar pijn nu niet) en vreselijk moe...... Nou meiden heel veel succes, en blijven duimen hoor! liefs...
Hoi meiden! Hebben jullie je nog kunnen beheersen om te testen? Spannend hoor! Ook ik heb al vanaf mijn eisprong krampen in mijn onderbuik, ben ik moe etc. Het is eigenlijk wel wat vroeg om wat te voelen maar ik hoop toch dat het al kleine signalen zijn voor een positest! Duurt nog een week voordat ik kan testen.... De tijd gaat dan ineens zóóó langzaam..
Hihi, ik krijg wel veel moed van je hoor, hihi. Vanmorgen was ik een beetje ziek-achtig, ik dacht, ja shit, dit lijkt wel of ik ongesteld wordt (maar dat kan pas woensdag of dinsdag). 's Middags was het over, niks meer aan de hand.. hmm. Mijn collega (enige die ervanaf weet, net bevallen zelf) had al wat gekocht bij Prenatal voor mij, hihi. Hoezo voorbarig. Maar wel leuk natuurlijk. Maar dan moet het wél zo zijn... We zullen zien... nog een paar nachtjes.
Haha, ik kan me héél moeilijk beheersen hahaha. Ik heb ook die krampen enzo gehad, eergisteren super steken ineens 's avonds, ook raar... (maarja, ik haal me vanalles in mijn hoofd hahaha) Tijd gaat langzaam hè. Die krampen enzo vanaf je eisprong en moe enzo, had je dat niet die andere 16 rondes? Ik weet van niks, want ik ben bij ronde 1 Hoe zou het met April zijn? Trusten!
Aaaaaargh.....! Ik begin lichtelijk gék te worden! Ik voel me vanmorgen ook niet lekker, een beetje koortsig en dat heb ik nooit als ik ongi wordt, maar voelde wel lichte steekjes links en rechts. (ongi, neeee positief blijven ) Boehoehoeh, ik wou dat het vrijdag was ofzo, dan is dit voorbij en weet ik het zeker!' Oh meiden, het zou toch super zijn als we gewoon allemaal zwanger blijken! En dan hebben we er hier al een die 1 dag over tijd is, nou als dat niet positief is. Voelen jullie nog andere dingen die anders zijn dan normaal? Ik ben zo nieuwsgierig en ik gun het jullie (en mij ook) zo ontzettend! Sterkte meiden! Liefs!
Hoi! Ik zit ook op dag 27. Normaal gesproken heb ik een cyclus tussen de 24 en 27 dagen. 27 dagen gebeurt eigenlijk alleen als er 'wat is' (vakantie ofzo). Ergens ben ik op zich helemaal niet zo heel erg zenuwachtig. Vorige maand was het veel erger, terwijl ik toen gewoon op dag 25 ongesteld werd en het dagen van te voren voelde aankomen. Nu voel ik helemaal niets. Zaterdagavond kreeg ik steekjes in mijn baarmoeder (in het midden, heb ik anders nooit), dus ik ging er helemaal vanuit dat het bekeken was deze maand, maar er kwam helemaal niets en daarna ook niets meer gevoeld. Normaal gesproken kondigt het zich uitgebreid aan van te voren, maar mijn afscheiding is nog nooit zo helder doorzichtig geweest. Ik ben wel heel erg misselijk en moe, maar vooral de moeheid kan komen doordat ik erg ziek was vorige week (nierbekkenontsteking). Mijn man hamert er steeds op dat ik door de ziekte en de medicijnen die ik geslikt heb, misschien wel veel later ongesteld word dan anders. Hij herinnert mij er constant aan dat ik gezegd heb te wachten met testen tot ik eigenlijk al weet dat ik zwanger ben (komend weekend ofzo) en wrijft er nu in dat ik toch niet kan wachten en dat ik mijzelf niet in de hand kan houden. Heel irritant! Grr... Sterkte met wachten! Gedeelde zenuwen zijn halve zenuwen...?
Haai Konijn! Jeetje, ik kan me het voorstellen hoor, het blijft toch spannend! Mijn zenuwen nemen ook al weer wat af hoor. Moet even helder blijven denken en we zien het wel. Tja, ik voel behalve mijn borsten en die paar krampjes die ik had niets bijzonders vandaag. Ik werd een beetje met een koortsig gevoel wakker, maar dat heb ik wel vaker, want ik ben iemad die nogal vast en heftig slaapt. Normaal droom ik de nacht voor mijn ongi dat ik het worden moet, vannacht nog niet. Maar ik heb al eerder dit jaar een cyclus van 29 gehad, dus dat houd ik in mijn achterhoofd. Ik hoop voor je dat het niet aan de antibiotica ligt, maar gewoon aan het feit dat je zwanger bent! Succes!
Niets bijzonder voelen is op zich goed toch? Ik heb deze week al tientalle keren naar mijn borsten zitten kijken of er nou wat anders is, maar ik weet het niet zo goed... Ze zijn tamelijk klein en ik heb ook kleine tepels, die lijken wel groter en ze 'jeuken' (maar dat doen ze ook wel eens voor ik ongesteld moet worden). Wat voor werk doen jullie eigenlijk, dat je overdag kunt 'forummen'?
Mijn borsten zijn ook klein, daarom zie ik heel duidelijk dat ze groter zijn dan normaal. Eerst waren ze hard en opgezwollen, nu enkel opgezwollen, maar niet hard meer. Ze zijn nog wel gevoelig. Op het moment heb ik geen werk, dus vandaar. Jij? Misschien zitten er ook een hoop parttimers op de site? Liefs
Ik ben lerares, maar momenteel nog ziek thuis. In de loop van de week ga ik weer voor de klas. De meeste vrouwen zijn volgens mij parttimer inderdaad, daar had ik even niet aan gedacht (ik ook). Dat is het grote voordeel van vrouw zijn, wat mij betreft!
Ja, dat is best fijn inderdaad. Mijn vriend zou ook graag parttime willen, maar dat is dus niet mogelijk. Ik zit al een tijdje thuis wegens ontslag nadat ons bedrijf failliet ging. Helaas, maar ik merk wel dat ik deze periode nodig had om weer een beetje mijzelf te worden. Achteraf gezien ben ik de afgelopen 2 jaar een brok spanning geweest, maar op het moment dat ik aan het werk was en in een nare privesituatie zat, had ik geeneens door dat ik erdoorheen zat. ( woog op een gegeven moment niks meer, erg mager) Best apart dat je door dit soort gedwongen periodes van rust de boel weer een beetje kan relativeren. Leuk dat je lerares bent, op wat voor school? Ik hoop dat je je snel beter zal voelen. Ik ga even achter de pc vandaan, voor je het weet ben je uren verder en is er niks gekomen van de dingen die ik gepland had. Succes!
Baaaahhhhh Vandaag 'ongesteld' geworden... tenminste, ik denk dat het dat is. (Wat zou het anders kunnen zijn ) Wel een dagje te vroeg en het voelt ook anders dan anders... Hè bah, weer een maand wachten... Ik hoop jullie meer succes! Dikke kus
Marieke: balen zeg! Ongesteld zijn is al vervelend genoeg en het niet willen zijn maakt het extra wrang... Lekker gaan winkelen ofzo? April: het lijkt me behoorlijk heftig om je baan te verliezen door een faillisement. Het kan soms best een tijd duren voor je jezelf weer 'overeind' hebt na een moeilijke tijd. Je hebt snel te neiging om te snel te willen... (ik althans) Ik werk in het voortgezet onderwijs (onderbouw havo/vwo): heel leuk! Ik ga nu snel mijn laptop uitzetten en wat ondernemen. Van op de bang hangen word ik niet sneller beter! Groetjes! Esther
Fijn dat je zoveel begrip hebt Zoals je ziet, ik zit alweer achter de pc. Pfff. Voor jouw werk heb je wel pit nodig, met al die pubers! Ik zag dat je christen bent. Werk je ook op een Christelijke school? Fijne dag!