Nu al?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LastminuteMama, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey allemaal
    hoe ist hier? Zal nog eens iets komen zeggen of ze sluiten ons 'vruchtbaar' topicje.. haha!
    kuzzkim: vandaag is dé dag :) ik denk dat ik mijn dag al gehad heb, maar ben niet zeker.. probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ge denkt er toch wel aan hè :)
    en hoe ist met onze zwangeren?
     
  2. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    heej Subke idd ze zouden het bijna gaan afsluiten haha.
    hier is alles goed, en idd volgends de statistieken heb ik me ei vandaag maar ik d8 hem dinsdag al te voelen! dus ja afwachten maar, en anders wachten we gewoon gezellig nog een maandje hihi.

    Hoe is het verder bij jou?
    ik hoop dat je goed geklust heb en dat we deze maand is zwanger mogen noemen!

    liefs kim
     
  3. 82marieke

    82marieke Actief lid

    3 jun 2007
    143
    0
    0
    Hee,
    Lang geleden hihi...
    Met mij gaat het nu redelijk... de eerste zes weken niets aan de hand, maar ik ben ècht ziek nu, het HCG doet zijn werk hahaha. Ik hoef niet over te geven, maar ik ben tot een uur of 12 hartstikke ziek elke dag... maargoed, is allemaal voor het goede doel hè!
    Maandag naar de verloskundige voor de eerste keer, en ik denk rond de kerst de eerste echo... spannend!

    Succes jullie!

    Dikke kus
     
  4. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hoi meiden, ik plaats hier stiekum een berichtje...
    Ik heb een miskraam gehad met 10 wkn en zit nu in de tweede cyclus na de miskraam.Sinds dinsdag voel ik me bijna zoals toen ik zwanger was en daar wordt ik wel wat onrustig van. De grootste symptoom die ik nu heb is enorm vroeg wakker worden en een 'het' gevoel in mijn lichaam.
    Probeer met beide benen op de grond te staan omdat ik bij mijn vorige zwangerschap pas symptomen had nadat ik had getest. Maar steeds meer signalen doen me denken aan mijn vorige zwangerschap.
    Als het toch raak is deze maand, is dat echt bijzonder leuk want we hadden er niet op gerekend dat het al snel zou lukken.
     
  5. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik ben er ook weer! Totaal onverwacht eigenlijk want wij klussen dus niet.. Omdat ik vorige maand natuurlijk allerlei symptomen had op advies van de huisarts met de pil gestopt.. de hele maand netjes veilig gedaan behalve heel even (zo van: als we hier zwanger van raken is het meant to be!) en dat was waarschijnlijk wel rond mijn eisprong. De kans is wel erg klein. Dacht er dus helemaal niet aan tot ik ineens heel duidelijk (veel meer dan vorige maand) symtomen kreeg en nu ben ik toch echt over tijd. Helaas negatieve testen, maar wat ik voel is allemaal echt niet normaal. Maar wie weet ontpillen.. al heb ik daar nog nooit last van gehad en ben ik deze keer ook maar kort aan de pil geweest. Afwachten dus..! Ik sluit me weer aan.. Subke en Kuzzkim.. haha.

    Sterkte Marieke, je weer inderdaad waar je het voor doet maar je ziek voelen is ook niet alles.. nog ff volhouden!
     
  6. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Anoul, ik heb hetzelfde als jij! Ik ben ook weer vroeg wakker en dat heb ik normaal nooit! Toen in de vorige keer zwanger was (MK) wel! Ook zijn mijn tepels huge! We blijven duimen!
     
  7. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    En Anoul.. toi toi toi!
     
  8. 82marieke

    82marieke Actief lid

    3 jun 2007
    143
    0
    0
    Hoi,

    Ik kreeg een mailtje van April,
    Ze heeft een echo gehad, en alles was in orde! Het kindje was bijna 5 cm en het bewoog heerlijk. Ze is 17 juni uitgerekend. Helemaal gelukkig dus...!

    Marieke
     
  9. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Vanochtend weer zo vroeg wakker. Ik ben vergeten te tempen. Morgen maar weer. Ik lag in bed en had een aantal krampen, volgens mij in mijn baarmoeder. Ik dacht echt, shit, toch ongesteld..? Maar nog niks.
    Toen ik net op de zwangerschapspagina kwam, zat ik te zoeken naar het topic waar ik vaak in schrijf: na miskraam gaan we er weer voor. Kon ik niet vinden. Bleek ik op de pagina Zwanger te zitten. Wat stom...

    Jes: ik hoop dat we beide een mooie test mogen hebben!

    Ik laat het even weten als ik ongesteld word of positief test. Bedankt voor jullie reacties.

    Nata: hopelijk is het een goed teken dat je overtijd bent. Even afwachten! Succes.
     
  10. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey allemaal! heerlijk dat jullie even terug zijn :D
    @kuzzkim: spannend! ik hoop dat 't raak is deze keer. Zelf heb ik er eigenlijk echt geen idee van.. ik heb de hele tijd steken in mijn onderbuik dus ik heb deze keer al 30 keer gedacht: 'zou dat m'n ei zijn?' Haha! We zullen wel zien!
    @nata: succes hè!
    @marieke: 't is voor 't goede doel ja, maar dat maakt 't niet gemakkelijker denk ik :) heel veel sterkte meid.. dat 't ziek zijn snel over mag gaan! en laat weten hoe 't bij de verloskundige was en hoe de echo was!
    @april (moest ze hier nog eens komen lezen) super! ik ben zelf van 12 juni, dus das een mooie maand :D blij dat alles goed gaat

    en aan de rest hier: succes hè! dat iedereen die hier nog niet zwanger is 't nog mag worden in 2007.. :D
     
  11. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @Subke, haha ja dat gevoel had ik vanmiddag weer, ik had ineens hele erge steken in mijn onderbuik, duurde ongeveer 30 sec. maar het leek wel een eeuwigheid te duren pff wat een pijn hee!
    maar dan ''moeten'' we vanavond maar weer klussen he haha.
    sinds wanneer ben je van de pil gegaan Subke?
    Als we niet direct ongi worden gaan we gezellig samen tegelijk testen!

    @Marieke, heel veel sterkte meis, en heel veel succes bij de vk.

    @Nata, hoe is het nu met je?

    liefs Kim
     
  12. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    Hey Kim!

    Ja, super! samen testen! (wanneer wou je testen?)
    ik ben sinds juli van de pil af, maar we hebben gewacht met proberen tot oktober. Daarvoor gewoon lekker voorzichtig geweest. Ik wou de pil uit m'n systeem én we wilden ook nog geen kindje voor juli. (dan is ons huisje pas af..)
    Hoelang jij al?

    en ik ben 't klussen best beu aant worden. alé, beu word je dat nooit hè, maar 't is nu toch al 3 weken bijna om de dag.. :) Mijne man wilt rust.. grinnik..

    groetjes!

    Wendy
     
  13. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    heej Wendy

    ja gezellig uhhm ff denken ik nog 11 dagen en jij 13, dus vanaf de 15de kunnen we testen, als geen van ons dan al ongi is geworden.
    zoveel hebben wij nog niet geklust deze maand, veel stres hierzo, en ben er deze maand ook niet echt me bezig geweest!

    maar vanavond ga ik der weer even voor hihi

    ik ben officieel sinds 1 oktober van de pil af, maar daarvoor was ik ook al 2 tot 2,5 weken van de pil. maar ben na me ongi begonnen met tellen, en dat was 1 oktober!

    liefs Kim
     
  14. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    dit is wel fijn zo.. lekker samen :)
    wij zijn er deze maand wel echt voor gegaan, maar ik probeer er minder aan te denken.. nie de hele tijd denken: voel ik iets? ben ik misselijk? ruik ik beter? haha! ik eet en drink nog steeds waar ik zin in heb en dat heb ik vorige maand niet gedaan. (bang om iets verkeerd te drinken of eten) Ik heb zelfs de kattebak nog zuiver gemaakt :)
    Ik voel overigens ook helemaal niets.. dus. maar als ik van m'n cyclus van vorige keer uit mag gaan, dan kan ik ook nog niks voelen

    ik ga proberen te wachten tot de 15e met testen. Dat is dag 39 voor mij.. maar missch komt de ongi wel eerder hè..

    zullen wel zien!

    voel jij al iets overigens?
     
  15. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    heej Wendy

    ja idd dat deed ik vorige maand ook, maar nu helemaal niet!

    nee ik voel helemaal niks, vorige maand had ik overal last van maar nu echt helemaal niks!
    maar nu denk ik er ook bijna niet aan
    als we niet ongi worden testen we de 15de tegelijk!

    liefs Kim
     
  16. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    Hey Kim

    das afgesproken! nu moeten we wel zorgen dat deze topic voor de 15de niet afgesloten is :)

    morgen is voor mij dag 28, dus vanaf dan kan er vanalles in gang schieten..
    Op welke dag zit jij?

    groetjes

    Wendy
     
  17. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    Leuk om weer van jullie te lezen! Ook dat de echo van April goed was. Iemand nog wat van Konijn gehoord?

    Vorige maand ook rekening gehouden met 'food and supplies'.. nu ook niet.. eerst die positieve test!

    Wel gek hoor.. was (weer) niet de bedoeling.. maar die symptomen dan ineens.. schonk er eerst geen aandacht aan, zo van: dat ken ik van vorige maand.. ga mezelf niet meer gek maken! Maar nu al twee weken zo veel heftiger dan vorige maand en.. ik ben nu toch echt wel goed over tijd. Kan ontpillen zijn maar ben maar 3,5 maand aan de pil geweest en nu alweer 1,5 maand gestopt. Maar misschien daarom juist?

    Ik test a.s. zaterdag weer.. wie met mij?
     
  18. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @Nata heel veel succes zaterdag...!
    t zou een leuk kerst kado zijn voor je directe vrienden en familie als die test posi is!

    @Wendy ik zit n op dag 21, dus voor mij nog ongeveer een weekje voordat die ongi er weer aan zit te komen.
    We blijven gewoon lekker doorkletsen tot de 15de, dan sluiten ze hem echt niet af hoor! hihi

    ja idd hoe is het met konijn?

    @Konijn, als je dit leest heel veel succes en sterkte de aankomende tijd, ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine....!


    liefs Kim
     
  19. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    @nata: spannend! ik ga proberen een week langer te wachten, maar ik ben ook nog niet overtijd hè :)
    en ik begrijp dat volledig hoor.. als je er een keer 'n beetje aandacht aan schenkt, ben je verloren ;) En och, laat iedereen denken wat ze willen. Ik vind 't niet meer als normaal dat we onszelf gek maken. 't gaat hier over ons eerste kindje hè.. ;) succes zaterdag!

    @Kim: super.. vind 't echt fijn om hier weer samen wat te wachten.. want er is toch niets zo plezant als dit delen met 'lotgenootjes' :)

    @konijn: ik zat 't mij ook al af te vragen.. ik hoop dat alles goed met jullie is..

    groetjes

    Wendy
     
  20. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    He!

    Hier is alles goed hoor! :D We hebben inmiddels een echo gehad en ons kindje zien swingen en wapperen met z'n handjes... echt leuk joh! Verder gaat het nu helemaal vanzelf... z'n gangetje. Ik ben alleen heel erg moe, zowel lichamelijk als geestelijk (van mezelf vooral ;)). En dus een beetje afwezig hier :oops:. Maar ik denk wel aan jullie hoor! En vind het heel lief dat jullie ook nog aan ons denken!

    Sterkte met wachten weer! Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.

    Liefs,

    Esther
     

Deel Deze Pagina