Nu al?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LastminuteMama, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    Hey Esther

    Bedankt voor nog eens iets te komen zeggen. Ben gek op 't zinnetje onder je naam.. :D en echt super blij voor je..
    Ik denk dat 't hier weer niks is deze maand.. Heb sinds een paar uur de ongibuikpijn.. Vandaag is dag 29, dus.. zullen zien, maar ik denk dat ze morgen door gaan breken..

    @Kim: hoe ist bij jou?
     
  2. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik heb al een week enorm ongigevoel maar nog helemaal niks.. pff. Testen blijven negatief. Mijn
    (.)(.) worden steeds strakker/voller en heb nu heel duidelijk twee witte rondjes van puntjes op mijn tepels.. Al weken 'pijn' in mijn liezen, oksels, onderrug, onderbuik en ben doodmoe bij vlagen.. hoeveel ik ook slaap. Als ik niet zwanger ben, wat heb ik dan? Voel me echt een beetje ziek.. vooral omdat ik zo verschrikkelijk moe ben. Zo is het helemaal niet leuk.. ik begin me zorgen te maken.

    Leuk van jullie te lezen..

    @Subke.. ben benieuwd of de duiveltjes doorzetten..
    @Konijn.. leuk te horen dat het goed gaat ondanks je vermoeidheid (zou bijna zeggen 'ik ken het'..)
    @Kim.. thanks voor je medeleven!
     
  3. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    @ Subke: ik hoop dat je gevoel je bedriegt en dat ze wegblijven!

    @ Nata: Ik hoop dat jouw overduidelijke symptomen de voorbode zijn voor goed nieuws!
    Bij mij duurde het vrij lang voor ik teste en die test was maar heeeeeel vaag positief... maar ja, twee weken is wel heel lang natuurlijk... Maar je hoort wel vaker dat het lang kan duren voor een test positief is hoor!
    Ik merkte in eerste instantie trouwens bijna niet dat ik zwanger was, omdat ik tegelijkertijd heel ziek werd (nierbekkenontsteking). Ik weet nu nog steeds niet welke klachten waarbij hoorden ;).
     
  4. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ja, ik heb de eerste weken alles weggezet van: die vermoeidheid komt doordat ik een slaaptekort heb (maar slaap nu al wéken gemiddeld negen á tien uur per nacht en nu moet ik daar toch echt vanaf zijn). Mijn borsten houd ik normaal niet in de gaten, misschien zijn ze wel vaker wat gespannender dan anders (maar mijn bh's beginnen nu echt krap te worden) en ga zo maar door. Ik heb écht iets en het enige leuke is zwangerschap. Is ook het enige waar alle symptomen in passen.

    Maar keihard negatief die testen. Daarom ook al gedacht aan allerlei enge ziektes.. vind het niet leuk meer zo!

    Vandaar dat ik morgen een afspraak heb bij de huisarts, ik ga hem vragen om een bloedtest.
    Ook niet leuk om te horen dat je zwanger bent maar je HCG is (te) laag.. maar wil nu duidelijkheid.

    Keep you posted!
     
  5. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Maar is het erg dan als je hcg aan de lage kant is? Het is sowieso toch bij iedereen anders? Succes morgen bij de huisarts! Krijg je van zo'n bloedtest meteen de uitslag trouwens?

    Groetjes,
    Esther
     
  6. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey nata: Ik hoop echt dat je dokter goed nieuws voor je heeft.. ik duim voor je. 't is niet plezant als je in onzekerheid leeft..

    (oja, nog geen tekenen van ongi.. buikpijn is terug een beetje weggezakt.. ik zit zo vreselijk te hopen hè, ook al had ik me voorgenomen 't niet meer te doen.. :oops: )
     
  7. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @Subke, nee laat die duiveltjes weg blijven!
    ik heb nog nergens last van, geen ongi gevoel en ook geen syptonen ofzo, gewoon helemaal niks.
    Wel een beetje vaag in afwachting van vorige maand! pff wat voelde ik me slecht toen ik in totaal 43 dagen overtijd was!

    @Nata, heel veel succes met de bloedtest!
    laat je het nog weten?

    @Konijn, graag gedaan, en leuk dat je weer even actief bent in dit forum!

    liefs Kim
     
  8. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    Was je 43 dagen overtijd? Oh neeee, stel je voor dat mij dat ook gebeurt.. En dan uiteindelijk dus gewoon ongesteld worden.. pffff. Had je ook 100% het idee dat je zwanger was gezien je symptomen?

    Bij mij zou het ook onregelmatig pilgebruik kunnen zijn dan.
     
  9. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    Als je HCG laag is moet het een inhaalspurt maken, als dat niet gebeurt komt de ontwikkeling tot een eind..

    Mijn uitstrijkje heeft in ieder geval opgeleverd dat ik geen enge dingen heb, alles was goed.

    Verdere uitslagen volgen dinsdag.. ook HCG!
    Aaaaaaah... duim voor me!

    Nuchtere toevoeging: misschien toch onregelmatig pilgebruik.

    Kanttekening: maar waarom dan die bijzondere
    (.)(.)?!
     
  10. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Nata: Joh, moet je tot dinsdag wachten?! Dat is ook niet leuk zeg. Sterkte nog even!
     
  11. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey Nata: heel veel succes.. toch al goed dat er voor de rest niets vreemd met je aan de hand is.. ik duim voor je!

    (hier nog steeds niets..)
     
  12. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @Nata heel veel succes en sterkte tot dinsdag,
    en ja idd ik was 43 dagen ni ongi en heel veel syptonen en dat heb ik nu tot heden niet gehad!

    @Subke gaat het nog een beetje?
    je zit nu op dag 31, hopenlijk bijft de ongi uit en gaan we de 15de testen!

    Hier trouwens nog niks te bekennen, geen syptonen of ongi gevoel!
    afwachten maar.......

    liefs Kim
     
  13. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    Hey Kim!

    Ja, 't gaat nu.. Dag 32 intussen en voel me 'n beetje vreemd, raar soort buikpijn, maar geen tekenen van ongi.. dus ja.. :D ik weet 't nie..

    succes allemaal!

    Wendy
     
  14. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @kuzzkim: je was toch niet 43 dagen over tijd? Je cyclus duurde in totaal 43 dagen, toch?
    Correct me if I'm wrong, maar das toch wel iets anders?
     
  15. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @marb, nee mijn god zeg, in totaal 43 dagen!
    zei ik 43 dagen overtijd?
    zo ja sorry!

    @Nata, hoe is je test gegaan zaterdag...?

    @Subke is er al iets aan de hand bij jou?
    nog even volhouden meid we zitten bijna op 15 december hihi.

    hier verder ook nog niks te bekennen, geen teken van ongi of ergens anders last van!

    Liefs Kim
     
  16. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    hey Kim

    nee, nog niks hier.. ook nergens last van. Buikpijn is volledig weg. (begin al te denken dat die buikpijn missch m'n ei was :( want dan heb ik pech.. hebben 't 3 weken lang om de dag gedaan, maar zijn er op dag 27 mee gestopt..) ben 't wachten nog niet beu, maar ben wel bang om te testen.. dus 't mag nog wel ff duren :)

    succes hè..

    en, Nata?
     
  17. nata

    nata Actief lid

    22 okt 2007
    493
    0
    0
    Gisteren ONGI geworden. En goed ook zeg.. na zes weken.. pff.. eerste 'echte' keer ná de pil.

    Maar snap niks meer van mijn lichaam. Wel, in ieder geval duidelijkheid, in die zin is het een opluchting.

    Ik duim onwijs voor jullie!

    En voor de volgende keer: ik weet nu dat symptomen helemaal niks (hoeven te) zeggen! Positieve test en uitblijven ongi.. verder niets..
     
  18. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    @nata: jammer voor je zeg! Maar ben wel blij voor je dat je nu zekerheid hebt.. op naar het volgende ei! ik duim voor je!

    (hier nog niks..)
     
  19. Duploke

    Duploke Niet meer actief

    I JUST CAN'T BELIEVE IT!

    ik heb net getest en..

    IK BEN ZWANGER!

    ARGH! word helemaal wild hier..

    (Sorry Kim dat ik niet tot zaterdag gewacht heb..)
     
  20. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee Subke! Gefeliciteerd! Ik leef al een tijdje met jouw gewacht mee en ik vind het helemaal super voor je. Geniet ervan ;)

     

Deel Deze Pagina