Nu al?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LastminuteMama, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

O jee... ik word meteen gestaft voor mijn acute twijfel: buikpijn! Ik word gewoon ongesteld vandaag :( ...snertverderrie

2. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Oh, arm Knijn,

Misschien is het een heel speciaal krampje, die er gewoon op lijkt? :(

Haha, en die twijfel dan, heb ik ook gehad, maar weet het inmiddels zeker. En als je aan bevallen toe ben, laat je ém er gewoon inzitten, joh. :)
    Heb je zo'n heftige allergische reactie op je medicijnen, dan?

Hm, als ik voor 2 dagen over heb, dan is er hier maar 1 die ervan kan genieten, ik. Dan eet ik dat als ontbijt of lunch. (ik houd niet van brood)
    Nu zit ik ook aan het restje (idd) Kofta. Hmmm.
    Ik ben gek op warm eten.

Ik vind niet dat ik al kan zeggen dat ik over tijd ben, aangezien ik voor de zekerheid uitga van mijn langste cyclus van 29 dagen. Ik ga nog niet te vroeg juichen en een test haal ik pas als ik denk dat het echt kan.
    Heb vannacht wel gedroomd dat ik ongesteld werd, dus dat is niet zo'n best teken. (ik droom bijna altijd de nacht voordat ik het word dat ik het dus word)
    Ik heb mijn banner aangepast, hoor.

Ik hoop voor je dat het uitblijft.

@kuzzkim, jij ook heel veel succes, lief dat je meeleeft ;)

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... ik kan me echt 100% vinden in je eetverhaal! :D

Het krampje is al weer weg. Ik weet het allemaal niet meer hoor... laat ik maar gewoon rustig afwachten. Heb net al mijn bijsluiters even goed doorgelezen, vanwege de heftige huiduitslag (ben daar wat gevoelig voor, tien jaar geleden was ik erg ziek en toen kreeg ik ook zo'n reactie op de pijnstillers) en toen zag ik dat het middel dat ik gebruikt heb tegen misselijkheid ervoor kan zorgen dat de menstruatie uitblijft en dat de borsten groter worden... Ben ik klaar mee!

Nou ja, we zien het wel... Zou wel leuk zijn, als we allemaal zwanger blijken. Lekker bevallen in juni. Als ik durf dan... anders laat ik me wel gewoon platspuiten ofzo...

Groetjes!

4. marsja82

marsja82 Lid

9 okt 2007
    16
    0
    0
    verzorgende
    Sommigen kunnen het schijnbaar inderdaad vroeg voelen.
    Zelf waren wij al 9 maanden aan het oefenen.
    Was in die maanden in mijn hoofd al 3 keer zwanger geweest.... Zere borsten, misselijk, meer afscheiding....
    Maar deze keer kan ik niet omschrijven. Misselijk ben ik niet. Afscheiding zoals ik al eerder had gehad, wel zere borsten maar ja dat had ik oook al eerder gehad. En zou as vrijdag pas og worden.
    Toch zei mijn gevoel dat er iets was dus gisteren een test gedaan. Had m zelfs al weer weggelegd zo van t zal wel weer niks zijn.....
    Blijk ik zwanger te zijn!
    Als ik 1 ding heb geleerd in die maanden oefenen is dat als je het graag wilt je ook snel op elke verandering let... Maar onze intuitie kan het zeker vertellen!

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Het nadeel van intuitie is dat je helaas pas achteraf weet of het klopte... Ik durf er niet zo op te vertrouwen. Maar... voor mij is het pas de tweede ronde natuurlijk.

6. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Hee Knijntje,

even tussen de was en afwas door...En hoe is het nou? Al nieuws? Hier nog niet. Had me trouwens een dag vergist, volgens mij.
    Ik dacht dat ik het gisteren moest worden, maar dat is volgens mij vandaag. :x

Nou en als ik eerlijk ben , voel ik nu echt niks vreemds meer, behalve mijn borsten die nog gevoelig zijn. Ik ben al weken moe, dus dat heeft waarschijnlijk niks met symptomen te maken.

Nu, ik wil je in elk geval alvast heel veel sterkte wensen voor je bezoek aan het ziekenhuis morgen.

Liefs

7. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Hoi Marsja,

Wat een leuk positief bericht van je! :D gefeliciteerd in ieder geval. Dank je voor je lieve verhaal, hoop doet leven! ;)

Liefs

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Dank je April! Hier gebeurt nog steeds helemaal niets... Misschien toch morgen maar testen, want ik moet ook de dokter bellen ivm de bijwerkingen. Ben wel heel zenuwachtig voor een negatieve test...

Ach ja, we zenuwen nog wel even door! :D

9. Niet meer actief

En meiden, hebben jullie al getest?
    Spannend he?
    Succes!

10. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :rolleyes: Inderdaad, ik heb geen zenuwen meer inmiddels, ik ben akelig rustig.

Wel lief dat we zoveel aandacht krijgen. :D ( dank je Julia, ik heb nog niet getest in elk geval)

Nou , succes hoor!

11. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden in mei leggen ale vogels een ei
    hihihihihi

groetjes honey

12. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Hmm, dat duurt dus nog wel even. Gelukkig de meesten onder ons elke maand, be ik blij dat ik geen vogel ben. ;)

13. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    nee ik bedoel dat er dan een geboren wordt.

hihihihihi.
    groetjes honey

14. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    je tipte op de eerste pagina, dit.
    Ja leuk, dan krijgen we een Tweelingen of en Kreeftje! Spannend!.
    en een tweeling is in mei.
    snap je me nog, hahahaha.

groetjes honey

15. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Ooh bedoel je dat :oops: Hihi. Ja tweelingen is vanaf 21 mei t/m 22 juni ofzo, daarna wordt het kreeft

16. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    ja. maakt niet uit.
    hihihihihi.

wie weet spannent.

groetjes honey

17. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ben zo benieuwd wanneer jullie je posi test in handen hebben...... ;) (ben ervan overtuigd dat positief denken invloed kan hebben op dingen die komen gaan)

18. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Ik ook, maar het moment van de waarheid komt nu wel erg dichtbij. ;)
    Jij nog 6 daagjes aan je banner te zien? Spannend, gaat vast helemaal goed komen!
    :D

19. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Wel potverdorie ;)
    Waarom had ik dan zó het gevoel dat ik zwanger was en dan toch die rot ongi, brrrr. (Heb wel vrijdag enorme krampen in mijn buik gehad, niet normaal, kon niet rechtop lopen + 13 dgn na ei ongesteld, misschien was het wel een hele vroege miskraam... kan dat? Zo voelt het wel... :( )

20. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Oneeeeeeeeeeeeeeeeee hè! Kunnen we samen balen dan... :(

Deel Deze Pagina