Nu al?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LastminuteMama, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    April,

Jij succes hè (had ik al 10x gezegd, maar dan kan het alleen maar goed gaan hè, toch?)

Dikke kus

2. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Haai!

Volgens mij ligt iedereen op een oor.

Ik weet niet of dat teken is van een vroege miskraam.
    Gaat het een beetje met je verder?
    Ik voel echt niks meer. zucht

3. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Ja, ik hoor ook in mijn nestje te liggen, morgen werken... pff.
    Ik denk het ècht dat het een vroege miskraam is. (Dat hou ik me maar voor, dat betekend dan dat ik wél bevrucht was hè, positive thinking :D ) Ben ook wel erg heftig ongesteld zeg maar, niet qua bloed maar qua ziek zijn (misselijk, buikpijn) en een enorme hoofdpijn, maar dat kwam natuurlijk door de teleurstelling...
    Ooo voel je nu ook weer niks? Ook niet gevoel of je ongesteld moet worden?

Kus en trusten voor straks

4. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :( Ach, ik weet het niet hoor, ik heb enkel gevoelige zijkanten van mijn borsten, verders niks.

Ik durf eerlijk gezegd niets over jouw klachten te zeggen, misschien als je het weten wil kun je even op het forum kijken of vragen wat daar over gaat.

Ik ga ook maar es slapen. Was een beetje aan het klooien met mijn profiel enzo. Tja, als je je dan niet verveelt?! :)

Welterusten voor straks en sterkte!

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ow.... wat ben ik een stomkop! :( Toch te vroeg getest! Hij is heel onduidelijk en nu moet ik er over een paar dagen nog een doen. Mijn man is nu een beetje 'boos' omdat ik tot zaterdagochtend had moeten wachten :oops:. Voel me nu een beetje schuldig...

Nou ja... we hopen nog even door.

Marieke: wat balen zeg! Ik dacht dat het misschien toch nog raak zou blijken te zijn bij je... maar niet dus :(. Positief blijven!

April: bij jou nog steeds niets?

Jullie maakten het wel laat zeg!

Groetjes!

6. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Hee Knijn,

Haha, wat ben je ongeduldig, nu weet je nog niks. Misschien kunnen ze je er vandaag in het ziekenhuis iets over zeggen?
    Tja, ik had gisterenavond beetje zitten MSN-en met mijn moeder, was daarna klaarwakker, vandaar die late sessie. :rolleyes:

Nou, ik weet het niet hoor. Ben ik al over tijd of heb ik deze maand ineens een langere cyclus?
    Mijn laatste ongi was 12-9 en normaal wordt ik dan op de 28e dag weer ongi, dus dan heb ik toch een cyclus van 27? Ik houd moed! :D
    Voel nog niks boeiends, al moet ik zeggen dat wel tevree ben met mijn nieuwe (.)(.) maat. :)

Nou ja, we wachten het maar weer af, he, kan niks anders doen (behalve te vroeg testen, pfff, haha ;) )

Liefs

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Sjah... ik dacht: ik ben overtijd, dus ik kan testen. Blijkt dus niet helemaal op te gaan.

Als je op de 28e dag ongesteld wordt, heb je een inderdaad cyclus van 27 dagen, want dag 28 wordt dan dag 1. Dus.... ;)

Ik kom trouwens net uit het ziekenhuis en mijn nieren zien er helemaal normaal uit! :D Nu nog van die vervelende bijwerkingen af... :(

We wachten er weer vrolijk op los!

8. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Hoi Konijn,

Wat fijn dat alles goed eruit ziet bij je!
    Tjonge wat spannend, ik ben echt superbenieuwd of je idd zwanger bent, vast wel!
    Ik krijg de neiging naar de drogist te fietsen en een test te halen, dan ben ik ook van de onzekerheid af. Ik ga zo mijn vriend effe vragen hoe hij erover denkt.

Succes!

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

Die van mij was er niet zo blij mee dat ik zo weinig geduld had... ;) Hoe oud ben je eigenlijk?

Liefs en groetjes

10. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Heb net met hem besloten dat we het nog afwachten. Ik werd gewoon een beetje emo van jouw (vaag, niet dus) positieve test. Snif.
    Het is zo lastig om die cyclus te vertrouwen, ook al is ie bij mij best regelmatig geweest zoals je ziet. Zucht...ik wacht af....

Ik ben 28 en jij?

Liefs

11. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :) Pffff, dat was zeker geen vraag aan mij van die leeftijd? Sorry hoor, zat zo te snotteren dat ik niks meer snap van wat ik lees. Ik ga nu maar es wat anders doen dan achter de pc hangen.

Veel succes en jij bent gewoon zwanger, niks vage test.

Liefs

12. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... zit je echt te snotteren? Ach... :(

Ik ben 25 (tuurlijk was het een vraag aan jou :))! We maken onszelf veel te gek volgens mij. Goed plan dus om achter de computer vandaan te gaan! Heb inmiddels al twee 'werkjes' gedaan in huis, dus ben ook dapper op weg.

Straks lekker oppassen op drie kinderen van vrienden (leeftijd 1 tm 7), dus kan flink oefenen :D

Succes ermee en hou je positieve instelling erin! (Vind het altijd zo leuk om je poistieve berichtjes te lezen)

13. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Haha, ik ben nog steeds positief hoor! Vind het soms gewoon fijn even te snotteren, :)
    Ik heb net even creatief gedaan en mijn eigen runesteentjes gemaakt en een zakje waar ze in kunnen. Ik ben alleen niet zo goed met naald en draad. :oops:

Veel plezier met oppassen!

Liefs

14. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Nee... balen hè... Maarja, we gaan gewoon weer verder. Ik heb jullie om mijn hart te luchten hè, dat scheelt...
    Ja, erg hè :oops: zo laat nog, hihi!

15. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    April: Ach, wat maakt jou het uit, te vroeg testen, dan doe je er over een paar dagen toch nog eentje? Enne.. die enorme boobs ineens komt ook niet zomaar hè, toch? Ben ècht heel erg benieuwd!
    Ik vind ’t trouwens ook leuk die positieve berichtjes van jou, haha! Niet dat het helpt (ik ben toch ongi maar oké) hihi, maar toch leuk, in plaats van “je moet geduld hebben” en “je moet je niet druk maken en er niet constant mee bezig zijn”.

Konijn: Heerlijk dat je nieren goed zijn, fijn! Hoef je je daar in ieder geval níet meer druk om te maken…

Groetjesssssss

16. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    KONIJN!

Volgens mij mag ik je feliciteren!
    Dat zijn dus ècht wel twee streepjes hè!

Dikke kus!

17. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hé April! Hoe heb je die steentjes gemaakt dan? Gebeiteld? Creatief zeg! :D Hoe staat het ervoor? Geen nieuws, goed nieuws? Heb je nog een testje gehaald?

Marieke: ik ga heel hard voor je duimen deze maand!

Nu maar even hard aan het werk aan het besef dat ik waarschijnlijk toch wel gewoon zwanger ben... ;)

Stom dat je het zo graag wil en het dan niet durft te geloven...

Wel apart trouwens, je hart zo luchten bij mensen die je verder helemaal niet kent! ;)

Veel liefs en groetjes!

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hé April! Hoe heb je die steentjes gemaakt dan? Gebeiteld? Creatief zeg! :D Hoe staat het ervoor? Geen nieuws, goed nieuws? Heb je nog een testje gehaald?

Marieke: ik ga heel hard voor je duimen deze maand!

Nu maar even hard aan het werk aan het besef dat ik waarschijnlijk toch wel gewoon zwanger ben... ;)

Stom dat je het zo graag wil en het dan niet durft te geloven...

Wel apart trouwens, je hart zo luchten bij mensen die je verder helemaal niet kent! ;)

Veel liefs en groetjes!

19. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    lastminutemama is zwanger he?!

20. Konijn

Konijn Niet meer actief