Nu al?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LastminuteMama, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Heeeeee! Superleuk man!

(Nu ben ik er trouwens helemaal zeker van dat ik wel zwanger wàs, ik kwam op dit "eerste symptomen" forumpje terecht omdat ik dezelfde klachten had als haar...)

Ja, wel raar om dit allemaal met wildvreemden te delen. Maar wel leuk ook, je wil er zo graag over praten met iedereen maar het is allemaal toch een beetje een geheimpje van jou en je man (of vriend)... Ik ben blij dat jullie er zijn en ik ga jullie volgen!

Marieke

2. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Tjonge jonge, ben ik er even een avondje niet, iedereen zwanger! :rolleyes:

Ik geniet van jullie berichten en hoop dat we elkaar veel positiviteit kunnen door blijven geven.

Die Konijn, is ze gewoon zwanger en het niet kunnen geloven. :D Geniet ervan.
    Lastminutemama ook zwanger, ik had er al zo'n goed gevoel over bij haar. Heerlijk.

Nou Marieke, nu wij nog. Dames, blijven duimen voor ons!

Veel geluk in jullie zwangerschap (klinkt dat stoer, he)

Liefs

3. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Ps: ik heb mijn banner maar aangepast, want die cyclus van 27 klopt niet meer, dus zet ik hem op 29. Maarrr...zou het dan toch zo zijn?

Vast wel, ik ga jullie gewoon na-apen. ;)

Liefs

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hé April! Het begint er wel een beetje op te lijken... ;) Zou wel heel leuk zijn! Alleen moet Marieke dan ook nog natuurlijk. Ik ben enorm hard voor jullie aan het duimen.

Hopelijk kan ik van het weekend een duidelijke foto in mijn fotoboekje zetten en dan ga ik voorzichtig een nieuwe baner in gebruik nemen...

Liefs en groetjes!

(Ik ga vandaag voor het eerst maar weer een keer naar mijn werk, dus tot vanavond!)

5. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Heej!

Werk ze weer dan! Spannend, dus morgen ga je voor het echie testen? (alsof dat nodig is... :baby: )

Nou, ik heb nog steeds goede hoop, want ik zie nog niets, terwijl het er dinsdag al had moeten zijn. Spannnend!

Ik denk niet dat ik vanavond aanwezig ben, krijg een vriendin op visite, gezellig. Maar ja, als ik er niet vben is opeens iedereen zwanger, dus misschien moet ik mar wat vaker uit de buurt van het forum blijven. :rolleyes:

Liefs!

6. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Nou April, ik vrees dat ik de enige niet-zwangere ben, hmmmm

Succes jij!

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hé April, wanneer ga jij testen? Veel plezier vanavond!

Marieke: je moet gewoon heeel hard je best doen deze maand! Geniet ervan ;) En heel positief denken! Tussen mijn zenuwen door denk ik heel positief mee!

Liefs en groetjes,

Esther

8. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Ga ik zéker doen!

9. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :confused:

Dames.......ik heb zojuist positief getest.......

Liefs

10. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    WOEHOEEEEEEEEEEE!

Gefelicicteerd!!!!

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Sjonge zeg! :D Wat leuk (glunder glunder). Enorm gefeliciteerd zeg!

:D Misschien moet ik toch vandaag maar nog een testje doen... :rolleyes:

haha... ik zie nu ineens je onderschrift :).

Marieke: we slepen je er doorheen hoor deze maand!

Liefs en groetjes,

Esther

12. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D 2e test ook positief, dikke vette strepen, geen twijfel mogelijk!
    Heb geen oog dicht gedaan, ben helemaal kapot van het niet slapen! Geweldig!

3 meiden in een topic, ongelooflijk! Nou, Marieke, als dat niet positief is, jij bent dan zeker volgende keer aan de beurt. Dit is een gelukstopic! Wat Konijn al zegt, wij slepen je er doorheen deze maand!

Wij zijn zo blij!

Liefs

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

:D Heb je geen foto van je testjes? Ik wil zo'n dikke streep wel zien eigenlijk! ;)

Geniet ervan!

14. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0

Ja, op mijn telefoon en op het onze camera, maar die is van mijn vriend en ik ben niet bekend met dat enorme apparaat. (is een hele dure digitale pentax) En van mijn telefoon heb ik geen kabeltje voor de pc.

Zal ik effe op het forum naar een vergelijkbare zoeken?
    Ik had een witte test met een controlevakje en een testvakje. (ik weet niet of ik hier het merk mag noemen? maar het is die met een p)
    Dan moet je plassen over het staafje en na 5 minuutjes checken. Bij mij was er al heel snel een lichtroze streep te zien en die werd binnen no time donkerder.

Jij had toch ook al een streepje? Begin je nu te twijfelen, lieve schat?

Liefs

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb een nieuw testje liggen nu... maar die vijf minuten duren ontzettend lang... Ik heb ook de test met een 'P'...

Eerst werd alles roze en toen zag ik twee hele lichte strepen, die zijn nu aan het opkleuren, maar het gaat zo traag...

zucht...

16. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hij is gewoon hetzelfde als twee dagen geleden... een lichtroze streep... niks donkerder :( Misschien ben ik dan toch wel niet echt zwanger... Ik snap het niet meer!

De controlestreep is trouwens ook licht... misschien kleurt het zo nog wel op... en heb ik gewoon een zeer trage plas ofzo...

Woensdag was met ochtendurine, nu met twee koppen thee en een glas melk... misschien scheelt dat?

AAAAAAAA! Nu kan ik het nog steeds niet geloven... Wat een dom konijn ben ik zeg...

17. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Ja joh, effies geduld! :D Eerst heb je lichtroze streepje in je controlevenster en daarna begint de teststreep lichtjes op te kleuren en over een minuut of 10 wordt ie al duidelijker.
    Het staat in de gebruiksaanwijzing: ook al is de streep licht zichtbaar , dan ben je toch zwanger! Als het maar binnen 30 minuten in beeld kwam.
    In het album van Derona zag ik een test zoals de onze en zij had een lichte streep, die van mij was zelfs dikker.

Duimduimduim

18. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Lichtroze is ook zwanger!!! Gefeliciteeerd!

Lees die gebruiksaanwijzing toch, Nijn! Hihi

Gezellig hoor, tegelijk zwanger!

19. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Kun jij een nieuwe foto maken, dan kan ik kijken

20. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Bij mij werd ook eerst alles roze en daarna kwamen de strepen.

Ik moet over 3 kwartier de deur uit en ga zo douchen, maar ik ben nu wel benieuwd hoor, Konijn.
    Je moet niet twijfelen, het is al zo!

Deel Deze Pagina