OOOOOO Ik durf het niet zo goed te geloven... maar het is wel echt duidelijk een streep... geen indrooglijntje ofzo... Maar ik had gehoopt dat hij donkerder zou zijn. Ik wacht even tot het half uur voorbij is en dan maak ik een nieuwe foto. Pff... Durf jij al een banner te maken? Ik ben zo bang dat het alsnog mis gaat... Zeker gezellig! We zitten allebei geloof ik ook op dezelfde dag van onze cyclus . Nou ja... niet meer cyclus dus... Als alles goed gaat een kindje in juni... sjonge... Gaan we nu ook in het 'ik ben zwanger' forum? Ik vind dat wel eng hoor!
Jij bent gewoon zwanger! Niet bang zijn. Tuurlijk er kan altijd vanalles misgaan in je leven, maar als je daar stil bij blijft staan, is het toch niet meer te doen? Echt hoor, roze streep hoe licht ook, je bent gewoon zwanger en ik heb mij idd al op het ik ben zwanger-forum gezet. Heerlijk meid, we moeten juist nu gaan genieten van dit moois! Liefs
Yeeeeeeeeeeeeeeeeey, Gefeliciteeerd! Hoe dik wou je die strepen hebben, pfff, dat is toch al dik! Lieve Esther....We zijn zwanger!
Ik ben zo blij voor je! Zelf loop ik om de haverklap te janken, ik kan het nog niet bevatten. Toch is het zo! Meid, doe rustig aan vandaag, laat het lekker tot je komen. Geniet er samen met je man van! Ik spreek je gauw! ( vandaag de hele dag weg, vanavond naar mijn ouders! opa en oma ) Liefs
Ik heb een permanente glimlach van oor tot oor nu (valt ook helemaal niet op ofzo...)! Veel plezier vandaag en bij je ouders vanavond! We 'spreken' elkaar vast snel weer! Liefs en groetjes van een glunderend konijn
konijn en april echt heel erg goed he! GEFELICITEERD! ik zelf zit de 15de in een hotel dus op mijn vrchtbaarste dag ben ik er niet :S nog maar eens een maandje wachten! maar echt super leuk voor jullie! liefs
De zaadjes kunnen gelukkig lang leven! Al je kansen zijn toch nog niet verkeken met een nachtje toch? Wij hadden precies tijdens mijn vruchtbare weekend een familieweekend: met mijn ouders, broer en schoonzusje in een huisje. Heel stiekem vrijen!
Hee! Fijn dat jullie me er doorheen slepen... bloed is inmiddels weer weg, en ik hoop dat het nog lang wegblijft hihi... xxx
Marieke, waar je mee omgaat ( ons dus, ) raak je mee besmet, dus jij bent ondanks dat ene nachtje weg, straks ontzettend zwanger! Succes en ik blijf voor je duimen, het komt helemaal goed met jou! X Silvana
Whaaaa.....ik ben ook zwanger! Heb al eerder wat geschreven in dit topic dus het is idd erg vruchtbaar hier.
Aaaaaaaaaaaaaaah! Gefeliciteeeeeerd! Dit is en gelukstopic! Wat fijn meid, nog een zwangere erbij! Wat ben ik blij voor je! Super! geniet ervan!
Ik vind het zo bizar dat het in dit topic zo goed gaat! Ga vandaag even al jullie namen ergens opschrijven zodat ik jullie kan blijven volgen. Vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Ik heb een beetje krampen in mijn onderbuik en zeg steeds 'blijven zitten boontje'. Ga het zo aan mijn zusjes vertellen. Ben benieuwd!
Haha! Wat leuk zeg! Ben ik even blij dat ik me hier in het gesprek heb gemengd... Ik ben steeds bang dat ik het 'kwijtraak' dus doe steeds heel voorzichtig... maar dat kan natuurlijk helemaal niet zomaar . Vertellen jullie het al aan iedereen? Wij wachten nog een tijdje af... eerst kijken of alles goed blijft gaan en samen genieten. gelukkig heb ik jullie, want anders zou ik helemaal snel mijn mond voorbij praten. Onze beste vrienden hebben vijf weken geleden een kindje gekregen en daar heb ik gisterenavond heerlijk mee geknuffeld! Met natuurlijk in mijn achterhoofd... Marieke, het kan haast niet anders of het komt bij jou ook! Groetjes, Esther
Zeer vruchtbaar topic hè! Hoeveel zijn er nu zwanger hier? Ik ben het helemaal met Konijn eens...even voorzichtig nog maar daarna..... Ik denk dat ik een soort Shopaholic + Baby ga worden Voorlopig kunnen we ons uitleven met de zwangerbanners!
hey heb mezelf ook hier maar even aangemeld haha. Ik moet de 17e mijn nog krijgen maar ben doodnerveus. Ik heb buikpijn witte afschijding ed. en dom genoeg heb ik dus vandaag een test (veeeeel te vroeg) gedaan en natuurlijk negatief mijn borsten doen meer pijn en heb een rotgevoel in mijn buik, verder lastig doodmoe en sjacho. Heb al 3 kinders maar heb die klachten nooit gehad mede doordat ik door de pil zwanger ben geworden de laatste keer en de andere keren niet echt meer kan herinneren hoe ik me voelde... pff wachten duurt lang dit was gewoon dom om te testen nu denk ik namelijk dat ik niet zwanger ben terwijl ik wel de klachten en rond de vruchtbaarste periode je weet wel wat hahaha Mijn afscheiding is heel vreemd wit en doorzichtig...heb normaal nooit afscheiding zo vreemd allemaal......e en we wensen zo graag een 4e pff de laatste en echt een wensertje...tuurlijk zijn we met de derde ook blij haha maar de 4e zou de laatste worden.... warrig sorry ook al zo een kwaaltje
gefeliciteerd iedereen die zwaner is! ik kan weer druk aan het klussen aan en heb toch maar beesloten de 15de niet in het hotel te zijn, maar dat ik toch maar naa huis rij voor de zekerheid hihi. Anders heb ik grote kans niet zwanger te zijn en als ik na huis ga is de kans ietsjes groter, maja anders wachten we weer een maandje. We hebben niet alle haast van de wereld, maar hoe sneller hoe beter en leuker natuurlijk en kan ik gezellig met jullie mee praten over zwanger zijn! liefs
gefeliciteerd iedereen die zwanger is! ik kan weer druk aan het klussen aan en heb toch maar beesloten de 15de niet in het hotel te zijn, maar dat ik toch maar naa huis rij voor de zekerheid hihi. Anders heb ik grote kans niet zwanger te zijn en als ik na huis ga is de kans ietsjes groter, maja anders wachten we weer een maandje. We hebben niet alle haast van de wereld, maar hoe sneller hoe beter en leuker natuurlijk en kan ik gezellig met jullie mee praten over zwanger zijn! liefs