hallo dames wat is het rustig hier?!?! k zit met een probleem! heb me gewoon een dag verteld met me ei, ik had gerekend op vandaag maar had hem gister en eerder die week niet echt geklust! wel gister, dus de dag van me ei beetje jammer maja ga er niet van uit maar we zien wel. iedereen die deze week gaat testen succes liefs
Nou, wie weet in een keer raak dan, he! Er is in principe een vruchtbare klusbeurt voor nodig! Dus....positief blijven! Ik had zelf vanaf 1 a 2 dagen na mijn ei gevoelige borsten en ik was erg moe. Verder weinig symptomen, maar ik voelde dat het raak was! Ik duim voor je hoor! Waarschijnlijk is het hier zo rustig omdat de zwangeren onder ons effe een beetje aan het idee moeten wennen, hihi. Ik wel in elk geval. Ben supergelukkig! Liefs en succes
ja haha ik ben ook echt super blij vooje/jullie ach ja ik zie wel, kreeg gister 2 keer over ( ongeveer 4 uurverschil) in eens hevige buikpijn, dus volgens mij was dat mijn ei hihi maar ja. maar als je ei gweest is en je dezelfde dag klust heeft het volgens mij weinig kans van slagen maar ja als het niet zo is volgende keer beter! liefs
Het is zeker rustig hier! Bij mij is dat vooral omdat ik nog heel erg aan het idee moet wennen, steeds bang ben dat ik het gedroomd heb én ongesteld wordt maar ook omdat ik druk was met het vertellen aan mijn ouders en zusjes. Kon het echt niet voor me houden dus heb iedereen vast blij gemaakt. Hoe is het verder met iedereen? Hebben jullie ook soms buikpijn?
Ja! Soms van die ongikrampjes en de eerste dagen rende ik meteen richting toilet om te checken of alles goed was.... Weet inmiddels van vriending (moeder van 2 gezonde knullen) dat die krampje erbij horen dus trek mij er nu minder van aan. Iemand misselijk? We zijn nu allemaal een week of 5 maar heeft er al iemand een innige relatie met de WC pot?
hahaha ik (nog) niet. Hoop het ook niet te krijgen want ik vind dat zooooo vervelend. (Maarja, zou er iemand te vinden zijn die het wel prettig vind ) Ben jij misselijk?
Hoi hoi ik ga me hier ff melden,ben moe,ongi krampen,koortsig savonds(koortsige kop en koude lichaam heel apart...),en MOE (had ik al getypt maar wat ben ik moe!hihihi) Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat....En nee ben niet ziek Jullie geven gewoon geluk!
Hoi! Ik ben twee dagen niet wezen kijken en meteen is er een hele pagina bij... Kim: succes! Het kan echt nog hoor! Ik heb af en toe buikpijn, op de plek waar ik het ook heb als ik ongesteld moet worden, maar het voelt wel anders. Wel een beetje eng af en toe, maar gelukkig duurt het steeds maar kort. Het zal er wel bij horen. Het is natuurlijk niet gek dat je wat voelt als er zoveel gebeurt. Bij vlagen ben ook misselijk, maar niet enorm. Vooral heel moe eigenlijk, maar dat komt ook nog door het ziek zijn. Ik lig in ieder geval iedere avond om 21.00 in bed... (gaaaaaap) Inmiddels begint het wel te wennen hoor! Veel succes (en plezier) iedereen die nog bezig is! Liefs, Esther
ik hoop het voor je puzzcat24! is dat echt zo ja dat je nog een halve dag na je ei (goed) vruchtbaar bent?! ik hoop het wel dan hihi. ja ik kan wel positief gaan denken April, maar dan kan het alleen maar tegen vallen. hoe voelen jullie jullie ei eigenlijk? ben wel benieuwd. liefs
ja ik kan wel positief gaan denken April, maar dan kan het alleen maar tegen vallen. Dan moet je negatief gaan denken, dan lukt het vast veel beter Nee hoor meid, ik snap het best hoor. Doe het maar fijn op je eigen manier Het gaat je vast lukken. Succes!
dag dames, Dit is echt een gelukstopic zeg! Misschien helpt het als ik me ook hier aanmeld Alle meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd! Geniet er van! Liefs Farfan
Hihihi nou,ik moet nu zeggen dat mijn geluk denk ik verandert is want er zijn meer symptomen bij gekomen die ik nog niet eerder heb gehad! Dus ik denk dat jullie echt geluk brengen!
Nou,ben moe (extreem moe) ongi krampjes...Heb het warm en koud tegelijkertijd (voelt alsof ik koorts heb maar echt geen koorts te bekennen) Vergeet achtig,maar wat het nieuwste is voor vandaag: Sterk ruikende urine!Net alsof ik dagen niet geplast heb,terwijl ik veel drink,geen blaasontsteking heb...Misschien wel een beetje teveel info whahah