Wie weet meid! Ik kan je niet zo goed bevestigen, omdat ik enkel moe was en mijn borsten werden groter en gevoelig en had het gevoel dat het raak was. Vandaar dat ik steeds zo positief was. Sommige dames hebben veel meer symptomen, dus het is best lastig. Maaaar...we gaan er gewoon vanuit dat dit vruchtbare topicje haar werk blijft doen en dat wij onze 'fakkel' (hihi ) door mogen geven! Nu ik dit schrijf ben ik vergeten hoe lang het nog duurt tot je NOD. Succes!
Vijf dagen kunnen wel een eeuwigheid lijken... Overigens merkte ik helemaal nergens aan dat ik zwanger was/ben. Had ook een enorme nierbekkenontsteking die alle mogelijk aanwezige aanwijzingen ruimschoots overstemde. Maar... ook nu voel ik eigenlijk nog niets (behalve dat ik erg moe ben, maar dat is ook anders te verklaren). Raar hoor... Heb ook totaal geen roze wolk eigenlijk, terwijl ik het toch echt heel leuk vind. Ik besef het gewoon totaal nog niet geloof ik. Eerst maar eens zien over een paar weekjes, dan weet ik zeker dat het echt zo is. Je zou eigenlijk meteen een buik moeten hebben... (Vooralsnog ben ik met al het gehannes alleen maar kilo's afgevallen). Ik hoop heel erg voor je dat je inderdaad zwanger bent! Haalt 'ons' gemiddelde nog wat meer omhoog... We wachten met smart op je positieve berichtje dinsdag! Groetjes!
Ik heb ook niet echt een roze wolk-gevoel. Ben wel dolgelukkig en ben smoorverliefd op mijn vriend. (was ik al maar nu heviger)
Haha... dat laatste heb ik ook! Ik vind het wel bijzonder eigenlijk, dat je ineens zo verschrikkelijk verliefd wordt... Mijn man heeft het zelf ook trouwens.
Hihi, die van mij vind mij ook erg leuk opeens. Hij zit me ook steeds met zo'n vreemde blik aan te kijken. We hebben het altijd al erg gezellig samen, maar dit is wel heel apart. Zo'n verbondenheid ineens. Klef he?
Enorm! Maar ja, hier is het net zo... Terwijl hij normaal gesproken toch echt enorm nuchter is! Ben geloof ik nog nooit zo veel geknuffeld... Misschien moeten we het bij de 'eerste symptomen' zetten: ontstellende klefheid.
lekker van genieten dus! Hier nog een link naar een hele mooie webpagina. http://rachyllgyne.tripod.com/thebirthofgreyforestwalt/index.html Ik ga maar es koken (weer draadjesvlees , gisteren gemaakt. was in de aanbieding. Lekker met spruitjes!) Liefs
Ik ga ook aardappelen schillen (hoezo degelijk), voor de boerenkool (blegh). Groetjes! De site doet het niet . Hij geeft een error.
Haha, nou eet smakelijk dan. Hoezo blegh, heeerlijk boerenkool toch! Als het aan mij ligt kan ik dat elke dag wel eten. Of is het een zwangerschapssymptoom bij jou. (ps ik had je al heel opdringerig een mail naar je adres gestuurd , Konijn, niet bang zijn dat ik je nu ga stalken hoor ) Eet smakelijk en tot later! Liefs
Sjah... normaal gesproken vind ik het ook lekker, maar moet nu even erg wennen aan het idee. Mijn smaak ligt enorm overhoop. Normaal ben ik best een 'vreetzak', maar wat ik nooit voor mogelijk had gehouden gebeurt nu: ik vind ineens bijna niets meer lekker... Ja, ik heb je mail gelezen! (Op mijn werk, ernstig achteromkijkend of er niemand mee zou lezen en per ongeluk zou zien dat ik zwanger ben: vandaar dat ik ook nog geen antwoord heb getypt!) Ik voel me niet gestalkt hoor! Leuk juist! Niemand weet het nog... Kan ik tenminste tegen iemand 'aanzeuren'... Eet ze! (Zo heb ik met een stuk of wat berichtjes mijn aandeel aan het topic ook weer geleverd. )
-> sterk ruikende urine, dat heb ik vandaag ook... vreemd. Is dat ook een zwangerschaps-ding? Dat wist ik niet...
Ik ben in gedachten ook best voorzichtig, maar ik heb deze maand voor het eerst zo'n sterk gevoel en ben me ervan bewust dat dit allemaal ongi-klachten kunnen zijn. Maar toch lijkt het anders, het voelt anders. Ja leuk, dan krijgen we een Tweelingen of en Kreeftje! Spannend! [/quote] haha, vind het grappig; ik ben zelf ook een kreeft en had het uitgerekend dat ik direct zwanger zou worden (2j geleden was dit nl zo (maar kreeg miskraam na 4weken)) en dan zou het ook een kreeftje worden, maar mijn test van vanmorgen was negatief en als ik volgende maand prijs heb, dan zou het een leeuw zijn en ..da zie ik niet zitten, erg hé, zo bijgelovig, maar vooral omdat mijn schoonmoeder een leeuw is en amaai ik wil mijn kind niet constant vergelijken met haar hoor!
ik heb niet zoveel met kreeften, maar ja, als het je eigen kind is, dan is het toch anders. Alles is welkom en lje band hangt echt niet af van de astrologie. ( ik ben hier veel mee bezig, maar laat me zeker niet beinvloeden, komt zoveel bij kijken, dan enkel je zonneteken) Liefs
Ik geloof echt geen biet van die sterrenbeeld-flauwekul eigenlijk (sorry! ). Ik weet toevallig nog van vroeger wat mijn eigen sterrenbeeld is, maar mijn man weet het niet eens van zichzelf (ik zou ook geen idee hebben). Als ik het niet van mijn mede-zwangeren hier zou hebben gehoord, zou ik ook geen idee hebben wat mijn kindje 'zou worden'. Het wordt gewoon een lief, mooi, klein kindje en het karakter is volgens mij voor de helft ingeschapen (of genetisch bepaald) en voor de helft afhankelijk van de omgeving. Je moet gewoon heel lief voor je kindje zijn, dan gaat het vast niet op je schoonmoeder lijken! Maar ja... wat ik wel geloof lijkt misschien even onwaarschijnlijk (kun je nagaan... en het dan toch geloven!) Op de een of andere manier 'wist' ik ook van te voren dat ik zwanger was. Het is alleen zo'n 'vaag' gevoel dat je er ook weer niet op kunt vertrouwen... Mijn onzekerheid over het wel of niet zwanger kunnen worden was ineens weg en ik was er op de een of andere manier van overtuigd dat ik deze keer toch echt niet ongesteld zou worden. Eerder wilde ik dat alleen maar hartstochtelijk niet. Ik hoop voor je dat jouw gevoel een mooi voorteken is! Gelukkig (raar eigenlijk) heb ik eindelijk pijn in mijn borsten gekregen en ben ik af en toe flink misselijk... Geeft me wat meer vertrouwen! (Ik heb geen tv en volgens mij is dat programma niet via uitzending gemist te bekijken... Ik was er wel benieuwd naar!)
hoi konijn wanneer in die maand ''wist'' je dat je zwanger was dan? kan echt niet wachten op mijn testen en ik moet nog 10 dagen ofzo haha. liefs
Hoi Kuzzkim! Ik weet dat je het Konijn vroeg, maar ik 'wist' dus ook dat ik zwanger was. In mijn geval was het na afloop van de daad, dat ik tegen mijn vriend zei: dit keer is het raak! Dat was niet zomaar uit de lucht gegrepen, ik voelde het gewoon! Niet lichamelijk, maar in mijn diepste zelf wist ik dat het nu gelukt was. eerder hoopte ik het steeds, maar wist ik van binnen dat het niet zo zou zijn. Dit keer was anders. Heel gek, mijn moeder wist het ook toen ze zwanger was, terwijl zij gewoon nog vloeide. Als jij je lichaam goed kent en jezelf goed kent, dan voel je vast ook op jouw manier of het raak is of niet. En misschien voel jij het juist aan je lichaam wel dingetjes! Zelf had ik enkel gevoelige borsten en ik was moe, that's it! En als dat ook niet zo is, dan zit er helaas niks anders op dan geduldig (ehum) afwachten. Succes!