Pijnlijke plek bij navel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Esmaralda, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #1 Esmaralda, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
    Ik heb sinds ik vanochtend wakker werd een hele pijnlijke plek rechts net naast mijn navel. Net alsof de baby daar heel hard tegenaan heeft geschopt en er nu een blauwe plek zit. Ik zie echter niks en ik heb ook niks gevoeld afgelopen nacht.
    Ook is hard op die plek en als ik ga staan trekt het een beetje.

Weet iemand wat dit is? Want vind het een beetje eng.

Ps. ik weet trouwens dat er hier heel veel topics over zijn, alleen omdat het bij mij ook hard voelt en trekt bij het staan, dacht ik, ik open een nieuw topic.

2. Bubble

Bubble Lid

13 jul 2009
    64
    0
    0
    NULL
    Canada
    Ik had dit zaterdagmiddag, het was recht boven mijn navel en het voelde hard ja en inderdaad trekkerig. Ik had er juist last van als ik zat. Het voelde als een soort beurse plek en ik wist niet zo goed wat ik er mee moest maar heb elk uur de plek met wat creme gesmeerd en het trekkerige werd minder, vroeg naar bed s'avonds en de volgende morgen was er niks meer van te voelen.
    Gek ik denk zelf dat het een soort blauwe plek was dat de baby van binnen veroorzaakte, maar goed weet ook niet verder .

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb pas precies dezelfde vraag/topic geopend. Grappig! :) Ik herken dat gevoel dus. Net of je een dikke blauwe plek naast je navel hebt, maar er is niks te zien....vond het zelf ook heel vreemd!
    Heel eerlijk gezegd weet ik zo niet meer wat de reacties waren...;) maar weet wel wat het herkend werd. Zou me maar geen zorgen maken! ;)

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bedankt voor jullie antwoorden :)
    Ben weer wat gerustgesteld!

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb dit ook wel eens, dan heeft de baby te lang op 1 plek gelegen. Hier voornamelijk als ze met dr kontje te lang op 1 plek ligt.

Deel Deze Pagina