zo, heb nu netjes mijn bed op klossen gezet. Het bed was al 55 cm hoog maar nog niet hoog genoeg dus. Nu heb ik die klossen eronder gezet en.....durf ik niet in dat bed te gaan liggen. Ik heb een grenen bed met pootjes maar de hoogte is niet normaal meer nu. Heeft iemand van jullie wel es gehoord dat er ongelukken gebeuren met die klossen ? Ik ben er niet gerust op....
Hi MSU, De klossen kunnen geen kwaad en zijn heel veilig en stabiel, ik heb nog nooit gehoord dat er iemand door heen is gezakt of uit bed is gevallen. Het is even wennen maar voor onze ruggen zooooo fijn! Groetjes Imke
Ik geloof best dat het voor jullie prettig is want het bed is nu 85 cm hoog en dus een prettige "werkplek". In dat opzicht vind ik het ook een goede zaak. Je hebt zo goed overzicht, zal ik maar zeggen. Gelukkig mag ik van de thuisleen meer klossen lenen om de lattenbodems ed ook te verhogen. en mijn vriend maakt ff een opstapje voor de zekerheid. Stel dat je moet worden gehecht, dan is het niet prettig als een een hupje moet maken om op het bed te komen...Bedankt voor je antwoord.