nu alweer ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievemama19, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    #1 lievemama19, 6 mei 2013
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
    Hoi Dames

Vrijdag 1 maart heb ik mijn spiraal laten verwijderen en moest ik ivm cyste 3 maanden aan de pil.. zo gezegd zo gedaan

Zondag 3 maart netjes ongesteld geworden en maandag 4 maart begonnen met mijn eerste strip..

Na de eerste strip (3 weken) in de stopweek niet ongeteld geworden.. ben gewoon aan een nieuwe strip begonnen, daarvan laatste pil van die strip op zondag 21 maart en netjes woensdag 24 maart ongesteld geworden..

maandag 28 maart ben ik dus aan mijn derde en laatste strip begonnen...

eergister ben ik 1 x de pil vergeten, verder netjes elke dag zelfde tijd... gister gewoon weer de pil genomen, maar s'avonds roze bij het afvegen.. Vanmorgen (sorry alvast) liep het er gewoon uit.. maar echt ROOD is niet.. beetje krampjes en beetje misselijk maar verder niks..

Kan dit alweer menstruatie zijn? Omdat ik 1 x de pil vergeten ben?

Anders zou het alleen de eisprong kunnen zijn of innesteling...

Eisprong zou kunnen volgens banner denk?
    Maarja, ik heb pcos en ben aan de pil nog dus dan heb ik geen eisprong door de pil lijkt me dus ook geen innesteling... ??

Zou het anders ook met de cyste te maken kunnen hebben, dat die nu geknapt is ofzo? Was namelijk de bedoeling dat die zou verdwijnen door de pil..

2. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Vandaag even bellen, misschien kunnen ze het nakijken.

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Je bedoelt nakijken of de cyste verdwenen is?
    Zou ik idd kunnen doen, maar moet na deze strip zoiezo terug om te kijken na die cyste.. maar dat zou het dus kunnen zijn?

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    #4 lievemama19, 7 mei 2013
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
    Ben nog niet bij de HA geweest, wilde even afwachten maar..

Het bloeden is veel erger geworden sinds gister. Gister hele kleine stolsels bloed erbij... Bloeden is veel erger dan ik de laatste maanden heb gehad met menstruatie en het doet ontzettend veel pijn, vooral rechts veel steken en krampen.. ook rommelt het steeds helemaal onderin de buik.. bm? En de pijn trekt ook naar mijn rechterbeen toe

Verloskundige hier op forum zei eerder (bij alleen roze verlies) dat het spotting kon zijn door 1 x pil vergeten... is dat dit nog steeds als het zo heftig is?

Ik lees namelijk ook over doorbraakbloeding, lijkt er meer op toch? Dat zou ook kunnen misschien doordat ik maand over geslagen heb (in stopweek niet ongesteld geworden)

Of moet ik hier echt al mee naar de HA (moet over 2 weken zwz)

Deel Deze Pagina