'Help Wanneer klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door familievdlaan, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Hallo meiden,

Even een vraagje,

Ik had beetje rare begin van me ongesteldheid laatste keer, dus ik dacht ik nu deze week mn vruchtbare periode heb even een ovu test doen.

Ik zie nu een heel licht streepje (moet echt goed kijken) is dit een teken dat het toch al eraan zit te komen of nog niet? Moeten we nu al gaan 'klussen' of nog dagje wachten.

Wie kan helpen :D

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    er zijn meiden die klussen om de dag of elke dag in de vruchtbare week
    Maar er zijn ook meiden die klussen pas zodra ze de eerste of bijna positieve ovutest hebben en de dag erna.

Aan je handtekening te zien ben je net gestopt met de pil
    houd rekening mee dat je langere cyclus kan hebben (ontpillen)

Op basis van je ovutest kan je weinig zeggen sommige hebben uit het niets een knaller en bij andere meiden loopt het streepje mooi op!

3. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    He

Ja klopt net gestopt en hou er wel rekening mee dat het even duurt voordat we zwanger zijn. Bij mijn dochter was ik 1x ongi van de pil en toen nog 2x van mijzelf en daarna zwanger. Hopelijk gebeurt het zo ook weer maar hou er wel rekening mee dat het nu anders kan zijn.

Maar ik dacht wat te voelen beneden vandaar dat ik alvast een ovu testje aan gewaagd had :)

4. mamajj

mamajj Niet meer actief

helaas zegt een streepje hoe licht ook niets over een nadert ei. het lh hormoon heeft een vrouw altijd in haar lichaam. ook hierin kunnen de testen schommelen. Dus als je een cyclus van 40 dagen hebt en dagelijks zou testen kan je altijd lichtere of donkerdere testjes tegenkomen, zegt niks over een eisprong. Pas als het 2e streepje even donker of beter nog donkerder is dan de controle streep is hij misschien positief. Neemt niet weg dat je in vruchtbare periode elke dag moet testen omdat hij in een paar uur van niet zichtbaar naar knallend kan gaan

5. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    He thanks voor je reactie.

Ja dat die van licht naar knallend kan gaan had ik inderdaad ook keer gelezen dus net ook even gedaan, was net zo licht als vanmiddag... Naja we gaan er gewoon voor en zien wel wanneer hoe en wat hihi.
    Wil me ook niet suf gaan testen want dan maak ik mezelf ook gek. En het word ook zo'n 'moetje' seks zeg maar en dat wil ik ook niet.

6. mamajj

mamajj Niet meer actief

hihi erg he... maarja als je eenmaal test kan je beter wel iedere dag doen voor het geval je hem mist:D

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    in de maand dat ik zwanger werd ook ovulatietesten gedaan maar ik kreeg geen duidelijke uitslag... hele cyclus niet. Wij klusten idd om de dag, dus ja toen was het toch raak.

8. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ja heel erg haha. Ja ga ik ook wel doen, doe hem denk nu eind van de middag denk. Wil inderdaad mn ei niet missen :D;).

Het blijft altijd spannend ook al mag ik niet klagen want heb hier al een mooie meid rond lopen :)

Deel Deze Pagina