Hallo ik heb een vraagje. Ik ben 5 weken zwanger en omdat ik hiervoor 4x een miskraam heb gehad zei de gyn dat ik direkt langs moest komen als ik weer zwanger was. Nu is hij op vakantie en ik kan pas 22 augustus terecht. Moet ik nu eerst een verloskundige bellen voor een controle of is dat dubbelop? Verder vroeg ik me af of het te vroeg is om bandenpijn te hebben. Ik heb regelmatig pijn in mn onderbuik en het voelt een beetje als overstrekken. En mn laatste vraag als ik niet heel lastig ben is of ik groene thee mag blijven drinken daar drink ik normaal best veel van. Alvast bedankt! Groetjes Harley
Ik begin even met je laatste vraag; je mag gerust groene thee blijven drinken hoor! Die pijn in de onderbuik kan al te maken hebben met je banden, ook al is het nog vroeg. Je kunt alvast de verloskundige bellen om een afspraak te plannen, maar waarschijnlijk zal deze afspraak dan toch pas plaatsvinden nadat je naar de gynaecoloog bent geweest of het moet zo zijn dat je een verloskundige hebt, die direct een echo bij je kan doen... Lonneke
Hoi Lonneke bedankt voor je antwoord. Ik ga meteen een lekker bakkie thee zetten Dan hoop ik maar dat het inderdaad bandenpijn is. Heel erg bedankt.