Ik kon het niet laten om te testen, ook al weet ik dat het heel vroeg is. De afgelopen dagen heb ik veel afscheiding gehad, veel meer dan normaal, en mijn man zegt dat ik zo warm ben in bed 's ochtends. Omdat ik niet temperatuur weet ik dat niet zeker... Maar goed, vanochtend een testje gedaan die binnen 3 minuten negatief was dus ik heb hem gauw weggelegd. Net kwam ik weer boven en wat blijkt: een roze tuurstreepje! Echt roze, geen twijfel mogelijk. Het gekke is wel dat er ook een soort roze penstreepje langs zit. Morgen of overmorgen ga ik nog een keer testen, maar ik ben benieuwd wat jullie zien. Ik heb geprobeerd hem op de foto te zetten.
vind dit toch al een duidelijk streepje voor 6dpo te zijn. ik moet toch niet helemaal turen om het te zien. spannend
Ik zie wel wat je bedoeld, maar wat voor een test is dit? Het is ook wel echt vroeg, maar je weet maar nooit. Hoe lang buiten afleestijd is dit streepje verschenen?
Dit is een action test. Hiervoor heb ik al eens een indrooglijntje gehad met een action test, maar die was toch echt grijs en vager. Ik heb het lijntje een half uur na afleestijd pas gezien, weet dus niet wanneer hij is verschenen..
Ik zie zonder turen een streepje, maar dat zou wel ontzettend mega vroeg wezen.. en bijna onmogelijk.. Probeer anders eens een kv 2v5? Fingers Crossed!
Ik had nog een action test liggen, die heb ik gedaan omdat het streepje zo raar was. Even kijken hoe deze bijtrekt. Hierna wil ik maandag pas weer testen want dan is het (gok ik) zo'n 4 dagen voor NOD. Als ik het volhoud tot dan...
Hoi meid, Ik heb em even in het negatief gezet. Dit lijkt me wel duidelijk. Ik denk dat je je eisprong ietsje vroeger hebt gehad.
Ik vertrouw het niet zo.... Of je moet een vroeg ei gehad hebben. Maar het is en erg vroeg, zo'n duidelijke test kam bijna niet voor 6dpo en het is verschenen na afleestijd en het is een action. Ik zou een kruidvat 2 voor 5 euro doen
Als je nu lang je plas ophoudt en niks drinkt kun je die vanmiddag misschien wel doen hoor Action is niet zo gevoelig dus dan zou je echt wel wat zien denk ik straks op je dipstick
Ik ben bang dat ik al mijn tests er doorheen jaag op 6 dpo terwijl de kans op een duidelijke uitslag groter is als ik even een paar daagjes wacht. Straks krijg ik weer zo'n onduidelijk streepje en dan sta ik nog steeds op hetzelfde punt als nu.
Ik zie het ook maar wel heel vroeg lijkt me 6 dpo. Zou je eisprong toch eerder geweest kunnen zijn dit keer? Als je een paar goedkopere testen van action halen en elke dag testen om te kijken of het donkerder wordt. Succes!
Ik bedenk me net dat ik vorige maand een hele korte lf had, positieve ovulatietest was op 5 november en 9 november begon het (lichte) bloedverlies. Misschien heb ik dan sowieso een korte lf?
Ja dat zou kunnen en dan zou je al iets verder zijn. Ik heb 9 dpo gestest en die was heeeeel licht. De dagen erna werden ze al steeds donkerder. Ik dacht zeker te weten wanneer mijn eisprong was geweest maar bij de echo was ik 3 dagen minder ver dan ik had berekend. De VK zei dat het ook onduidelijk is hoe lang de innesteling duurt en bij de een kan dat langer duren. Na de innesteling wordt pas het hcg hormoon aangemaakt. Dus elke dag maar testen lijkt me Ik duim voor je!
Ik zie het streepje ook zonder turen, en inderdaad wel duidelijk hoor voor 6dpo, denk dat je eitje wat eerder is gekomen, spannend voor je
Action niet gevoelig? Mijn action test was in ieder geval veel duidelijker dan kv2v5. Vind je test wel duidelijk maar ik zou bij de test blijven tot 10 minuten na de tijd. Toen ik zwanger was verscheen er een duidelijke streep na ongeveer 3 minuten.
Op 5 november een posi ovu is op uiterlijk 7 november je eisprong. Dan op 9 november weer ongi betekent een lf van maar 2 dagen en dat lijjt me onmogelijk! Heb je deze keer weer ovu testen gebruikt??