Heb er lang op moeten wachten en zelfs 2 zwangerschapttesten gedaan, maar na april over te hebben geslagen ben ik eergisteren dan toch eindelijk weer ongesteld geworden Ik wist niet meer wat ik met mezelf aan moest, wat zat ik slecht in mijn vel!! Nou, als dit weer achter de rug is, weer verder met klussen, ben benieuwd of het lukt en anders erg benieuwd wanneer mn volgende ongestelheid is, want die cyclus van mij, daar wordt ik helemaal krankjorem van!:x Zo, dit wou ik ff kwijt!!
o fijn soms he, ik herken het enorm met wisselende cyclussen die wel tot 83 dagen konden duren, maar je ziet, alles komt goed
Pfff, hier nog zo eentje.. Inmiddels cyclusdag 37 en nog geen spoor te bekennen van een menstruatie Ook al getest maar negatief.. Zal het niet vaak meer zeggen maar ben nu echt blij als die rode duivels verschijnen! Snap dus hoe je je voelt, hopelijk vanaf nu een regelmatige en kortere cyclus voor jou!
Ik weet hoe jeje voelt, voor mijn dochter had ik wel eens een cyclus van 60+... Nou was ik ff blij zeg dat alles het dan nog bleek te doen zodra ik ongesteld werd.
Heel herkenbaar, mijn vorige cyclus duurde 42 dagen!! En maar wachten en ook stiekum hopen dat het weg blijft! Iedereen veel succes met hopen en helaas ook met heel lang wachten...
Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik niet de enige ben... Ik heb 8 mei een IUI gehad en heb eigenlijk altijd een redelijk regelmatige cyclus gehad het afgelopen jaar... (27-28 dagen), maar nu zit ik al op 37, maar alle testen blijven maar ijzig wit.... Maar wel allerlei verschijnselen... (borsten gevoelig, duizelig, gekke trekjes in mijn buik)... Ik zou het heel erg vinden als het niet gelukt is, maar deze onzekerheid vind ik nog erger... Als het niet gelukt is, weet je tenminste dat er weer een nieuwe cylus (en dus nieuwe kansen) begint... Morgen maar even op controle in de kliniek... misschien dat zij iets meer kunnen zeggen...
Nou hier cyclusdag, ik weet het niet eens precies, 104 denk ik. Als het maar lang genoeg duurt, laat je het vanzelf los. Ik moet nog 3 weken wachten tot de huisarts terug is van vakantie en dan krijg ik een doorverwijzing. Zo vervelend dit.
Dames, wees gerust ik wacht al 270+ dagen op mn ongi. Wel heel licht wat rode afscheiding gehad, maar tel het niet mee als een echt ongi. nu al 7 dagen aan de primolut.
oh dat meen je niet. Was je nog niet eerder naar de dokter geweest dan? Dat is wel erg lang. Hopen dat de primolut wat voor je doet
De huisarts wilde me niet helpen bij 6 maanden, moest nog maar een tijdje aankijken, toen op eigen intiatief een afspraak gemaakt bij de vk doorverwezen naar de gyn, die verwees mij toch echt weer naar de huisarts, en toen bleef ik net zo lang bij de huisarts zitten tot dat ik medicijnen had, hij wilde nog 3 maanden wachten, maargoed daar trapte ik niet in. Kan toch nooit goed zijn als je gewoon bijna 1 jaar geen bloed verliest. Als je stopt met de pil, hoop je zo snel mogelijk zwanger te zijn, niet dat de huisarts je steeds wegstuurt, met de mededeling, je bent nog jong....er zit geen tikkende tijdbom achter *kick*
De huisarts die ik laatst had was ook inderdaad een mega nare vent, de volgende keer (mocht het nodig zijn) wil ik een andere hebben. In de toekomst mocht ik zwanger worden zal ik vast ook nog wel een naar de huisarts moeten, en dan wil ik niet naar zo'n nare vent toe.
Ik heb eindelijk op 6 mei (na hulp van primolut) dan eindelijk een menstruatie gehad na 313 dagen! Nu afwachten hoelag het nu gaat duren...
Och ook al zooooo lang moeten wachten, gelukkig heeft bij jou primolut gewerkt, nu hopen dat de rest ook snel volgt...
Die lange cyclus, was dat bij jullie vlak na de pil of was er al een cyclus? Mijn 104 is een stuk korter maar ik had al 8 maanden een normale cyclus. Het is dus geen ontpillen bij mij. Ik ben er zelf van overtuigd dat de schildklier trager is door de vmk en ondanks dat de arts zegt dat hij eigenlijk niet traag genoeg is om mijn cyclus te beïnvloeden denk ik toch dat dat de boosdoener is.
ik ben op 8 juli gestop met de pil, op 14 juli heb ik nog een menstruatie gehad, zo als normaal, maar vanaf dat moment tot nu toe nog steeds niet, dus al gewoon 10 maanden niet meer ongi geweest . nog 3 dagen primolut...