Wie oh wie kan mij helpen. Ik heb deze maand voor het eerst op FF mijn temp kaartje bijgehouden. Ik krijg nu een melding dat over 7 dagen mijn speciale VIP premium Membership ends. Ik moet hem vernieuwen. Betalen jullie allemaal voor FF? Alvast bedankt Groetjes Nannie
Nee hoor, volgens mij betaal je er alleen voor als je van de speciale dingen gebruik wilt maken. Maar de standaard versie is gewoon gratis.
Je kunt ervoor betalen, dan krijg je wat dingetjes extra. Ik betaal er nu niet voor en dat werkt ook prima, je kunt ook gewoon je temp, testen, pijntjes enzovoort ingeven en FF bepaalt ook gewoon je eisprong, alleen je mist wat dingen zoals dpo count, en voorspellingen of je wel of niet waarschijnlijk zwanger bent. Maar heb daar dus niet veel ervaring mee, misschien dat er ook wel meiden zijn die er wel voor betalen..
ik heb ook de gewone gratis versie, gewoon niet reagern op het berichtje en hij gaat dan gewoon over in de gewone versie. Soms krijg je gratis VIP dagen, daar maak ik ook lekker gebruik van, maar zou hem niet kopen.