zwangerschapskwaaltjes?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MrsX, Aug 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MrsX

MrsX Lid

Aug 9, 2006
    20
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb nu al een iets van 2 weken last van hele gekke buikpijn. Dit kan ik het beste uitleggen alszijnde mestruatiebuikpijn, met af en toe flnke steken links en rechts in mijn lies. Ook zijn mijn borsten sindsdien erg gezwollen. Sinds een dag of twee heb ik ook last van wat melk achtige witte afscheiding.
    Vrijdag heb ik mijn NOD. ik heb afgezien dat ik echt heel erg moe ben en heel veel zin in fruit heb geen andere "kwaaltjes".
    Wat denken jullie hiervan? Zou het eventueel toch zo kunnen zijn dat ik zwanger ben of is het iets anders en houdt mijn lichaam zich min of meer voor de gek? (alhoewel ik om die gekke buikpijn echt niet heen kan.... )
    Graag jullie reactie en ervaringen!

Alvast dank!

Mrs X!

2. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Ik heb dus dezelfde "probleempjes" en ik vraag me ook precies hetzelfde af, aangezien mijn test negatief was. Ik hoop dat we snel antwoord krijgen. :D

3. MrsX

MrsX Lid

Aug 9, 2006
    20
    0
    0
    Dat hoop ik ook sanex!!
    :)

4. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Het zou heel goed kunnen, maar je zult toch echt effe moeten afwachten tot je NOD. Ik had in het begin ook gezwollen en pijnlijke borsten en menstruatie achtige pijn. Mijn vriendin was net hier en die is 6,5 week zwanger en die klaagte net over dezelfde kwaaltjes.

Liefs Petra

5. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diƫtist in opleiding
    Het kan heel goed. Ik hoop het voor jullie. :D

6. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
    Ik heb hier ook dezelfde pijntjes en gevoelige borsten. Als de :evil: er morgen niet is dan ga ik testen.

7. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Floor, ik ben benieuwd. :D

8. 1975

1975 Actief lid

Jun 2, 2006
    270
    0
    0
    Sanex, zag dat je morgen langs de dokter gaat. Succes!!! Natuurlijk alle anderen die in spanning zitten ook!

9. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    1975 dank je wel. :D
    K ben wel bang hoor. :O Straks gaat ze me raar aankijken ofzo. :$

10. charlie711

Aug 10, 2006
    11
    0
    0
    Noord Holland
    yep, ik had dezelfde klachten. Vrijwel meteen vanaf ovulatie menstruatie-achtige buikpijn, de ene dag wat erger dan de andere dag. En soms ook echte steken. En een soort van kriebels in m'n onderbuik. Verder waren m'n borsten niet pijnlijk gespannen, maar wel 'voller'. En merkte ik dat ik sneller buiten adem was...... en jawel sinds twee dagen weet ik dat ik zwanger ben!!!!!

Het is natuurlijk ff afwachten, maar hopelijk wijzen deze 'klachten' bij jullie ook op een zwangerschap

Veel suc6
    Charlie

11. MrsX

MrsX Lid

Aug 9, 2006
    20
    0
    0
    @ Sanex; veel stertke bij de dokter. Ik hoop voor je dat ze je snel wat meer duidelijkheid kunnen geven.

Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Het is dus gewoon afwachten vrees ik. En toch ga ik heel stiekum morgenochtend testen... duimen dus voor me! Ik weet van mijn vorige menstruaties dat ik dus helemaal geen buikpijn e.d. had. Ja toen het eenmaal was doorgebroken wel. maar daar voor niet.

Oei begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden!! :)

12. MrsX

MrsX Lid

Aug 9, 2006
    20
    0
    0
    Wauwie Charlie wat goed!! Gefeliciteerd!!! Hoe reageerde je partner!?!?
    Oh nu wordt ik dus nog zenuwachtiger!!!
    hi hi hi nou duimen maar!!

13. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Ik ben vanochtend dus naar de dokter geweest. En hij vertelde mij dat er niks aan de hand was. Maar toch moest ik van hem bloed laten prikken. (Wat een !@#$%^&* die niet weet wat hij wil is het zeg!) Ik kon volgens hem ook absoluut niet zwanger zijn, omdat mijn test negatief was. Hij heeft zo hard in mijn buik staan duwen, dat ik nu alleen nog maar meer pijn heb. :(
    Ik ben dus nogal boos op mijn huisarts en weet nu niet wat ik moet doen.

MrsX, ik ga voor je duimen hoor. :D

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat een dokter dan zeg sanex, als hij al weet dat je niet zwanger bent waarom laat hij dan toch bloed prikken????? Maarre hij weet toch ook wel dat sommige vrouwen pas laat positief testen.

Ik duim voor jullie allemaal! laten we hopen dat het een goed teken is.

15. MrsX

MrsX Lid

Aug 9, 2006
    20
    0
    0
    Arme Sanexje :( tjeempie ik snap niet waarom hij zo hard op je buik heeft staan duwen). Wat erg meis....

Ik hoop dat je snel wat meer weet, wellicht middels dat bloedonderzoekje!
    Hou je ons op de hoogte meis!?

Enne thanks voor het duimen he!

16. friezin

friezin Bekend lid

Jul 4, 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Sanex: wat een vreemde huisarts zeg! Ik hoop dat de bloedonderzoekje meer duidelijkheid geeft. Hij spreekt zichzelf tegen: zeggen dat je niet zwanger bent, maar toch een bloedonderzoek laten doen.
    Hou ons op de hoogte

Ik heb ook al meer dan een week krampen/steken. Zondag was ik de hele dag duizelig en misselijk. Vandaag heb ik lichte menstruatieachtige krampen. Meestal heb ik dat niet al ik ongesteld moet worden. Ja..als ik het echt ben geworden, dan heb ik altijd mega krampen.
    Eergisternacht en gisteren de wc vele keren van binnen bekeken: moest steeds plassen.

Toch ben ik bang dat de :evil: :evil: op de loer liggen. Tot nu toe heb ik nog geen bloed gezien. (gelukkig)

Loop wel 100 keer naar de wc, om te checken. Erg!

Succes allemaal!

Groeten van friezin

17. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Mja, ik heb eens zitten kijken op die brief, en ik moet weer eens bloed laten prikken voor alle standaard dingetjes + iets met mijn lever ofzo. :rolleyes:
    maarja dat krijg ik zowat altijd, en er komt nooit iets uit. Ik ben goed in staat om niet eens bloed te laten prikken, maarja als ik dan binnenkort terugga, dan gaan ze daarover zeuren.
    Mja, ik dacht inderdaad ook dat hij dat wel wist. En hij kon me ook geen antwoord geven op de vragen waarom ik dan al 12 dagen overtijd ben, terwijl ik het normaal heel regelmatig ben, en waarom ik dan zoveel zwangerschapssymptomen heb.

18. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik was in maart ook bijna twee weken overtijd, met de meest rare symptomen, bij mij waren het mijn cystes die waren geknapt, gaven zo een enorme hoeveelheid hormonen af dat mijn lichaam daar gewoon op reageerde. heb na tweeeneenhalve week enorm gebloed. Maar mijn HA begreep het ook niet en heeft me toen ook bloed laten prikken. Al was het alleen maar voor mijn eigen gevoel.

19. 1975

1975 Actief lid

Jun 2, 2006
    270
    0
    0
    Begrijp ik het goed sanex dat de arts je bloed laat prikken maar niet gericht op een eventuele zwangerschap? In dat geval -> vreemd...! Vind het echt heel rot voor je dat dit zo gelopen is. Hoop echt dat je vlug meer duidelijkheid krijgt!!!

20. 1975

1975 Actief lid

Jun 2, 2006
    270
    0
    0
    Angel Eyes, wat waren de symptomen van die geknapte cystes? Door de vage klachten die ik nu heb denk ik ook aan zoiets dergelijks. Je hebt er hopelijk niets aan overgehouden?

Share This Page